Citat:
Ursprungligen postat av
broodbrood
Kollade på serien, får inte ihop det hela riktigt. En fundering jag har är om hon inte är svensk, om det ligger heder i bakgrunden kanske inte får träffa en svensk kille men att dom två hade en väldigt nära relation som inte hennes familj gillade. Hon påstår att hon fick telefonen av sin bror. Kan det vara han som ligger bakom det hela. Och när hon sitter i rätten inte delger sanningen och att hon kanske håller han om ryggen och tar på sig skulden för att själv inte hamna i klistret. Hon hade ju också sagt till Felix vid tillfälle att det kanske var lika bra att inte ha en relation för att detta påverkar dom. Om hon är en stalker förstår jag inte varför hon kommer med ett sådant förslag. Förstår inte heller varför hon skulle ljuga och slå sönder sin egen lägenhet i bitar. Sms man får se är på ett kanske hårt och känslolöst språk. Min tanke var att en kvinna inte skriver på det sättet heller. Låter men som en kriminell person som har hotat tidigare.
Vilken familj?
Hennes föräldrar är från Irak men hennes pappa mördade mamman bestialiskt 1996 när Sabrin var knappt 3 år gammal. Alla 6 barn hamnade i fosterhem och en del blev adopterade.
Pappan fick psykvård för mordet.
Sabrin är uppväxt i en svensk familj därför kallar hon sig Olsson men heter Al Badry i efternamn.
Du är ute och cyklar totalt. Förstår du inte att Sabrin med sin stalking hade isolerat Felix totalt och att det bara var ett spel från hennes sida att dom inte skulle umgås. Han hade ju ingen annan han kunde prata med om stalkingen.
Varför hon ljög om den sönderslagna lägenheten? Har du hört talas om att personer vill ha uppmärksamhet och att andra ska tycka synd om dom... vilket dom gjorde.
"ett kanske hårt och känslolöst språk" "Låter men som en kriminell person som har hotat tidigare."
Ja det gjorde Sabrin redan på högstadiet. Anklagade folk för överfall osv.
Stalkare brukar inte vara mjuka i språket och hon spelar ju hela tiden någon annan för hon låtsas ju vara utsatt själv... men hon stalkar sig själv för att bli trovärdig.