2023-11-11, 14:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Bara en chans till? Att förklara hur det skulle skada Sverige som nation att "säkerhetsklassad information" hamnar hos Ryssland - ett land som 2022 startade invasionskrig i Europa

Känner du till Peyman Kia -fallet?
Vad har invasionskriget 2022 med saken att göra? Ukraina är inte Sverige och Sverige är inte Ukraina.

Ja, jag känner till Peyman Kia-fallet. Vad jag vet så har Ryssland fortfarande inte invaderat Sverige som vissa alarmister pratat om sedan 50-talet.
Citera
2023-11-11, 14:14
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Hoppas det. Och att inga advokater i världen som kungahuset anlitar kommer att kunna rentvå hans skamfläckade rykte. När jag läser inlägg här verkar det som om PS alltid varit en "bad boy" som räddats av fasters ställning och inflytande.

Han är trevlig och jävligt rolig.
Det var kul att höra om händelser i kungafamiljen som vi skrattade åt, han pratade dock aldrig skit om kungafamiljen.

Tror inte ens polisen på fullaste allvar letar speciellt noga efter PS och blir han inte åtalad och fälld så har det aldrig hänt i historieböckerna.

Han är ju inte så korkad som Nicklas Wahlgren som erkänner utan att polisen har några konkreta bevis, PS är street smart.
Citera
2023-11-11, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Han har åtalats för gärningen men efter han blivit åtalad måste han bli delgiven också annars inträder åtalspreskription. Därför blir brottet preskriberat efter midnatt om han inte delges åtalet just denna dag den 11 november 2023

Ah, tack! Googlade lite och det verkar stämma. Då han vi snart gratulera PS.
Citera
2023-11-11, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Hoppas det. Och att inga advokater i världen som kungahuset anlitar kommer att kunna rentvå hans skamfläckade rykte. När jag läser inlägg här verkar det som om PS alltid varit en "bad boy" som räddats av fasters ställning och inflytande.

Han köpte bara en kudde.
Citera
2023-11-11, 14:22
Medlem
Bevisligen är ju torskar oavsett bakgrund och utbildningsnivå lika dumma i huvudet allihopa som tar ut kontanter kort innan när det börjar rycka i pain richen. Gång på gång så är det ju av denna anledning man åker fast och det är ju sjukt underhållande 🤣
Citera
2023-11-11, 14:23
Medlem
Sverige är så jävla löjliga som låtsas vara någon slags högmoralens borg. Danmark är så jävla mycket bättre än oss på allt.
Citera
2023-11-11, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Sverige är så jävla löjliga som låtsas vara någon slags högmoralens borg. Danmark är så jävla mycket bättre än oss på allt.
Ja varför köper en kunglig sex i Svedistan på sunkiga ställen med kineser när det är förbjudet?
I Danmark är det rent och fräscht med vita stolta horor som inte tar någon skit. Men det är väl för dyrt och fint för den perversa överklassen?
Senast redigerad av Reda 2023-11-11 kl. 15:24.
Citera
2023-11-11, 15:35
Medlem
Från Drottningsholms slott till en sunkig, skabbig bordell med asiater tills salu för några hundralappar.
Snacka om att sjunka lågt.

Han föddes med silversked i munnen, men har trots det inte åstadkommit något med sitt liv.
Citera
2023-11-11, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Det märks att du varken har koll på Kina eller Shanghai

Om du bara håller tyst så blir din okunskap mindre uppenbar.

Du har fel, jag har källor!

Källa:

https://www.levels.fyi/t/software-engineer/locations/greater-shanghai-area

https://www.levels.fyi/t/software-engineer/locations/greater-stockholm
Citera
2023-11-11, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Ja varför köper en kunglig sex i Svedistan på sunkiga ställen med kineser när det är förbjudet?
I Danmark är det rent och fräscht med vita stolta horor som inte tar någon skit. Men det är väl för dyrt och fint för den perversa överklassen?

Man behöver inte vara smart för att födas in i överklassen, tydligen.
Citera
2023-11-11, 15:43
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Han har åtalats för gärningen men efter han blivit åtalad måste han bli delgiven också annars inträder åtalspreskription. Därför blir brottet preskriberat efter midnatt om han inte delges åtalet just denna dag den 11 november 2023
Man kan undra om någon i kungafamiljen hjälper PS att hålla sig undan delgivning. Så vitt jag förstått har han ingen inkomst att tala om och bor i en av hovstatens bostäder. Skulle det kunna bli aktuellt att misstänka någon i familjen för skyddande av brottsling?
Citera
2023-11-11, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Man kan undra om någon i kungafamiljen hjälper PS att hålla sig undan delgivning. Så vitt jag förstått har han ingen inkomst att tala om och bor i en av hovstatens bostäder. Skulle det kunna bli aktuellt att misstänka någon i familjen för skyddande av brottsling?
Kungen åtminstone kan man aldrig åtala, hur är med drottningen får man leta upp på internet. Inte drottningen heller läser jag
Senast redigerad av BMH 2023-11-11 kl. 16:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in