2023-11-11, 06:26
Medlem
SkivadFalukorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Runkbubbla är ett av de mest fantastiska ord som använts i denna tråd. Jag tror fan alla grabbar kan känna igen sig i det också. Nån gång i livet har man varit totalt förlorad i sitt runkande, en tråkig vecka på sommarlovet eller bara över en helg. Men här får ordet också en visuell förebild i form av Roland, grisen som hela dagarna pendlar mellan soffan och kontorsstolen med kallingarna på halvflagg i sökan efter nästa strumpa att torka av nästa sats med. Pedofilen som har en enda sak i huvudet - att stimulera sin bubblande pung till nästa utlösning. Där sitter han i sin runkbubbla tills nästa gång något basalt behov - kissa, bajsa eller äta - gör honom påmind om att det finns andra saker i livet än barnfitta. Och för varje utlösning som går blir han bara fetare och fetare. Han är totalt reducerad till det mänskliga djuret för vilket basala funktioner är det enda som återstår. All annan hjärnaktivitet är helt undanträngd. Pattar och fitta, pattar och fitta, bajsa, tugga, runka. Han hade inte ens märkt om man satte honom i en bur så länge han hade tillgång till internet och barnporr.

Detta fick mig att utbrista i skratt på ett tyst pendeltåg kl 05.45 en lördagmorgon xD

Av någon anledning tänker jag bara på spirited away.. scenen när dom gluffsar i sig en jävla massa mat och förvandlas till feta grisar. Tackf för ett gott skratt
Citera
2023-11-11, 06:44
Medlem
PROLIFICs avatar
Nu var väl förvisso inte 308:an så stressig men det är så många gäddor som är high maintenance i chatten och surar när barnet inte svarar snabbt nog. "Tycker att du verkar lite frånvarande" Fatta om det hade varit en casual chatt mellan två vuxna som träffats på en dejtingapp och ännu inte har setts. Rödflagg! Rödflagg! Rödflagg!

Nu är han långt ifrån värst i det avseendet. Vet inte hur många hetsloggar man har plöjt igenom.

Hallå???
Hallå???
???
hjärta
hjärta
hjärta
???

Idioter som beter sig så där och själva inte ser hur muppigt det ser ut är ju svårt störda. Men bara att skriva att någon verkar lite frånvarande är jävligt oskönt. Krävande och anklagande. Innan man ens har träffats.
Citera
2023-11-11, 07:25
Medlem
Squamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Haha, precis ALLT i detta epos är roligt. Kolla hela minspelet på Hankboy när han säger "Okej, vi backar"
Han skriver ju även så också när barnet tkr han är läskig. Jävligt kul.

Haha ja. Så bra.
Citera
2023-11-11, 08:08
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Nej, det är inte den jag menar.

#302 KarlT förnamnet börjar på 11:e bokstaven i alfabetet och efternamnet på 21:a.

https://dumpen.se/2023/11/03/karlt-blir-tyst-napp-302-karlstad/

Ah, dickpic frenzy på kontoret. Låter som en drömmig arbetstagare
Citera
2023-11-11, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Det här måste vara en av de sämsta bilder jag sett en gädda skicka till en fiskare. Återigen blir jag helt golvad över hur verklighetsfrånkopplade de är när de fotar, granskar, samt skickar iväg en sån här bild i hopp om att "musen ska bli fuktig" (som han själv uttrycker sig)

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231110-181243_Drive.jpg

Trodde först du länkade en bild på en halvt naken, gravid kvinna... Nä, denne "herre" får springa några varv runt skampålen och kanske gå ned i vikt lite samtidigt!
Citera
2023-11-11, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Trodde först du länkade en bild på en halvt naken, gravid kvinna... Nä, denne "herre" får springa några varv runt skampålen och kanske gå ned i vikt lite samtidigt!

Nja nu ska vi inte vara så hårda!
Väcker så klart många frågetecken, är det en mus eller bara manligt könshår?
Stress mage eller bara naturligt fet?
Ser hen upp mot himlen i sökandet efter meningen med denna bild?
Den vackra tapet boarden, har hen satt upp den själv?
Lite som ett porträtt från romarriket, mystisk, väcker fler frågor än svar!
Citera
2023-11-11, 09:36
Medlem
HaroldSnepstss avatar
Har vi någon identitet på Gädda 302? Ber om ursäkt om det varit uppe redan och för att jag är för lat för att söka. Rebus eller PM tages tacksamt emot
Citera
2023-11-11, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldSnepsts
Har vi någon identitet på Gädda 302? Ber om ursäkt om det varit uppe redan och för att jag är för lat för att söka. Rebus eller PM tages tacksamt emot
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2023-11-11, 09:52
Medlem
Squamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squama
Haha ja. Så bra.

För oss entusiaster som sett klippet ohälsosamt många gånger bör man notera Hanks återkommande försök till anpassning. Han är som pedofilvärldens Jack Reacher.

Även extremt starkt när han säger ”nej” bara Patrik nämner analsex.
Citera
2023-11-11, 10:33
Medlem
Squamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squama
För oss entusiaster som sett klippet ohälsosamt många gånger bör man notera Hanks återkommande försök till anpassning. Han är som pedofilvärldens Jack Reacher.

Även extremt starkt när han säger ”nej” bara Patrik nämner analsex.

Man riktigt ser hur Hank tänker HELVETE vad dåligt detta blev. Sån perfektion med kan vi pausa det här?-kommentaren också. Han svarar nästan ”Nähä” innan Sara sagt nej.
Citera
2023-11-11, 10:43
Medlem
Fatta vilka assköna filmer som skulle kunna göras!

- När tuppen tystnar
- mr X files
- Fäbo Hanken " Korvens återkomst"
- Pappastor och de 7 dvärgarna
- Grove Oves list
- Livet från vacum sidan
Citera
2023-11-11, 10:44
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Fräscht av #308 att lägga upp en bild på - vad jag förmodar är - dotterns underkläder...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in