Kan bli lite spänt på nästa gemensamma familjemiddag (ja, jag vet att han inte kommer på den närmaste).
Kanske får ha en liten gliring från Carl Philip eller Chris, och sedan försöker Silvia som matriark styra bort diskussionen från en lite uppretad Patrick. Även om kungakretsen är lite "stel" officiellt, så tror jag ändå atmosfären är lite informell när dom är tillsammans. Vore kul att ha en liten "mygga" och kamera på väggen, tror att det är en liknande middag som hemma i Svenne Sexpacks radhus efter ett par drinkar.
Till sist tar kungen över som den majestät han är och säger: "Nej, nu tycker jag att ni grabbar gör som jag och frugan gjorde, vi vänder blad".
Lite storm i ett vattenglas är det väl, alla snubbar har väl kört för fort, tjuvfiskat, sovit över på Hotell Gripen eller doppat snorren i fel brud. Visst, det är moraliskt förkastligt, men det går över och är väl en del av ens livserfarenhet. Jag förespråkar inte prostitution, men det är ju inte gängkriminalitet som gubben har ägnat sig åt. Han har i en affärsöverenskommelse köpt sig en "happy ending". Big Deal.