2023-11-11, 04:45
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Släkt med schläkten är han dock.
Citera
2023-11-11, 05:51
Medlem
Citat:
Åklagaren Charlotte Nordström har tidigare konstaterat att det varit kort om tid att driva igenom målet.

– Vi gör ett försök och åtalar. Sedan får vi se om han hinner bli delgiven i tid. Det är kanske mindre troligt, men då har vi åtminstone försökt, sa hon tidigare i veckan.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/uppgifter-atalade-mannen-har--lamnat-aterbud-till-kungafesten/

Snacka om en omotiverad åklagare. Rycka lite på axlarna, jahopp ja vi har iaf försökt...

Snälla nån. Slutför ert jävla jobb istället.
Vilka signaler skickar ni? Förövare kan gå fria om de inte bor på sin adress.
Och bor de inte där, ja då är det folkbokföringsbrott som bör utredas.
Citera
2023-11-11, 06:00
Avslutad
Så det fanns fler... Vem är alla de här namnen man hör talas om. Det såklart inget att skämmas över. Inte alls. Bara att fråga domaren, hur kan du döma mig? Hur kan du göra det, på vilka grunder. Har jag inte rätt att ha sex på vilket sätt jag vill utan att du ska ha åsikter om saken. Jag är för fan bara människa medan du sitter där och håvar in lön på dina höga hästar. Du borde skämmas, inte jag.
Citera
2023-11-11, 06:26
Medlem
Mycket gnäll över att folk går till horor nu, sällan gnäll om att hororna säljer sig. Vem bryr sig? Inte jag
Citera
2023-11-11, 06:26
Bannlyst
Snacka om att skämma ut familjen. Han är inneboende på slottet ( Källa https://www.ratsit.se/sok/person?vem=Patrick%20Sommerlath&m=0&k=0&r=0&er=0&b =0&eb=0&amin=16&amax=120&fon=1&page=1 ) . Han kan anses vara otrolig priviligerad, ändå fastna man med snorren i kakburken så att säga.
Citera
2023-11-11, 06:32
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hammarbysupporter
Så det fanns fler... Vem är alla de här namnen man hör talas om. Det såklart inget att skämmas över. Inte alls. Bara att fråga domaren, hur kan du döma mig? Hur kan du göra det, på vilka grunder. Har jag inte rätt att ha sex på vilket sätt jag vill utan att du ska ha åsikter om saken. Jag är för fan bara människa medan du sitter där och håvar in lön på dina höga hästar. Du borde skämmas, inte jag.

400 stycken figurerar i utredningen så därför har den tagit tid att sammanställa. Troligen var det väl bara N.W som man kunde döma av alla dem så därför är väl åklagaren mfl trötta och besvikna på utfallet.
Citera
2023-11-11, 06:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
400 stycken figurerar i utredningen så därför har den tagit tid att sammanställa. Troligen var det väl bara N.W som man kunde döma av alla dem så därför är väl åklagaren mfl trötta och besvikna på utfallet.
Okej men fy fan vad trött man blir på Sverige när rättsväsendet lägger kraft på i nästan samtliga fall moralbrott. Bekämpa traffickingen. Lägg resurserna där. Pissnödigt land. Det mördas och det sprängs också ska rättsväsenet storma salonger för en massage. Vad sjutton liknar det i jämförelse med vettiga länder.
Citera
2023-11-11, 06:43
Medlem
Benny98s avatar
Jag fattar ingenting. Hur kan detta ens vara en nyhet? Det är som att Åke, 53, får böter. Jaha, och vaddå?
Citera
2023-11-11, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Sverige i ett nötskal. En jävla massa riktiga problem inom många områden, men fullt fokus på små idiotgrejer istället.

Så går det när man låter feminister styra.
Citera
2023-11-11, 07:35
Medlem
Imnshos avatar
Kan bli lite spänt på nästa gemensamma familjemiddag (ja, jag vet att han inte kommer på den närmaste).

Kanske får ha en liten gliring från Carl Philip eller Chris, och sedan försöker Silvia som matriark styra bort diskussionen från en lite uppretad Patrick. Även om kungakretsen är lite "stel" officiellt, så tror jag ändå atmosfären är lite informell när dom är tillsammans. Vore kul att ha en liten "mygga" och kamera på väggen, tror att det är en liknande middag som hemma i Svenne Sexpacks radhus efter ett par drinkar.

Till sist tar kungen över som den majestät han är och säger: "Nej, nu tycker jag att ni grabbar gör som jag och frugan gjorde, vi vänder blad".

Lite storm i ett vattenglas är det väl, alla snubbar har väl kört för fort, tjuvfiskat, sovit över på Hotell Gripen eller doppat snorren i fel brud. Visst, det är moraliskt förkastligt, men det går över och är väl en del av ens livserfarenhet. Jag förespråkar inte prostitution, men det är ju inte gängkriminalitet som gubben har ägnat sig åt. Han har i en affärsöverenskommelse köpt sig en "happy ending". Big Deal.
Citera
2023-11-11, 07:47
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DolandAnka
Mycket gnäll över att folk går till horor nu, sällan gnäll om att hororna säljer sig. Vem bryr sig? Inte jag
Feminismen har förklarat kvinnan oklanderlig!
Citera
2023-11-11, 07:58
Medlem
Klagans avatar
Det är lagligt att sälja fitta och förbjudet att köpa. Så hur kommer polisen över dessa swischlistorna? De använder en hallick , även i fall där det inte finns? Annars borde det ju inte gå att komma åt det här fenomenet. Är övertygad om att de flesta av dessa utredningar är oerhört "grådaskiga" och på gränsen till olagliga. Det borde media syna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in