2023-11-10, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Verkligen! Ett mysterium att hovet inte tvingar honom, det är ju bara att tugga i sig vad som hänt. Det kommer bli ännu mer omtjatat om han dyker upp igen när fallet är preskriberat. Tycker att hovet/kungafamiljen måste tänka bredare när det gäller sina välgörenhetsorganisationer och vad de står för. Det går inte att jobba mot barnprostitution men låtsas som ingenting när kusinen faktiskt begår ett sexualbrott.
Nej det klingar onekligen synnerligen falskt. Man kan kontakta Childhood tycker jag och i all vänlighet undra hur de ser på detta.

Jag lider med drottningen. Detta torde lägga lite sordin över hennes 80-årsfirande. Utan att känna henne personligen tror jag att hon tar detta hårt.
Citera
2023-11-10, 21:44
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Verkligen! Ett mysterium att hovet inte tvingar honom, det är ju bara att tugga i sig vad som hänt. Det kommer bli ännu mer omtjatat om han dyker upp igen när fallet är preskriberat. Tycker att hovet/kungafamiljen måste tänka bredare när det gäller sina välgörenhetsorganisationer och vad de står för. Det går inte att jobba mot barnprostitution men låtsas som ingenting när kusinen faktiskt begår ett sexualbrott.
Silvia bojkottade häromåret Polar music Prize-galan när Chuck Berry fick pris. Detta för att han på lösa boliner blev dömd i början av 60-talet för att ha haft en affär med en yngre kvinna.

Släktingen kanske inte blir bjuden på julmiddag, så är det bra med det.
Man vänder blad, som det så vackert heter …
Citera
2023-11-10, 21:46
Medlem
imrichbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotYourBaby
Jag hoppas att han lyckas hålla sig gömd tills det blir preskriberat för det här är löjligt.
Det finns tusen andra saker polisen kan göra med våra skattepengar. Det är bara för att han har koppling till kungafamiljen som det är en stor grej. Dom kan ändå inte bevisa att han har köpt sex om han inte erkänner eller om det inte finns video bevis så det här är slöseri med tid, pengar och energi.

Hoppas du resonerar likadant när någon slår dig på käften på fyllan, krossar rutan på din bil eller eller tafsar på din dotter. Det finns ju tusen andra viktigare saker polisen kan göra för våra skattepengar.
Om polisen slutar utreda småbrott får det en demoraliserande effekt.
Citera
2023-11-10, 21:49
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Drottningen har ingen brorson.....

Det där är förmodligen en hemlighet som kommer fram i ljuset om 150-200 år.
Citera
2023-11-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Om han är så jävla sun att han betalar med Swish får han skylla sig själv. Hur svårt är det att gå förbi bankomaten på väg till bordellen?

Var det dom tog Wahlgren på.
Citera
2023-11-10, 22:00
Avslutad
Han kanske håller sig undan delgivning för att han är oskyldig? Men, nej
Citera
2023-11-10, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Okey, nu har varenda jävel i hela Sverige fattat att man aldrig ska dubbel-swisha. Nu kan vi reglerna. Swisha 400 spänn för den vanliga massagen. Sen inget mer swishande. Kontanta medel gäller för sexet. Stålarna ska vara uttagna från bankomat långt i förväg.

Vad ska polisen göra nu? Deras enda taktik avslöjad. Ingen kommer åka dit längre. Kan man sätta dit någon för swish nummer två borde man rimligtvis frikänna alla som inte swishat en andra gång.

Det är inte enda taktiken mot sexköpare.
Citera
2023-11-10, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Nej det klingar onekligen synnerligen falskt. Man kan kontakta Childhood tycker jag och i all vänlighet undra hur de ser på detta.

Jag lider med drottningen. Detta torde lägga lite sordin över hennes 80-årsfirande. Utan att känna henne personligen tror jag att hon tar detta hårt.

Tur för henne är hon nog inne i den eviga dimman.
Citera
2023-11-10, 22:26
Medlem
stibkloFs avatar
Kan han ju göra high-five med Knugen!
Citera
2023-11-10, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Kan han ju göra high-five med Knugen!
Vad menar du? Har kungen blivit påkommen med att köpa sex? Citera och länka gärna.
Citera
2023-11-10, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Pinsamt, vet ej. Fallhöjd. Han har väl fallskärm ?
Vad ska han med det till…?
Med hans bagage blir fallhöjden trög som en mattkant.
Citera
2023-11-10, 22:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants

Man tänker lite på Elizabeth och hennes svarta får Andrew. Förmodligen lite samma för vår drottning angående det här. De visar det inte utåt så klart men nog tär det på dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in