2023-11-09, 23:10
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Helt perfekt, låt Maja bli en golbög, efter det kommer ingen se Maja ute i samhället.

Har Maja inte haft eld i baken tidigare, så kan jag garantera att hon får det efter hon goat ner massa folk.
Lycka till 😁
Jag tror Maja kommer eldas upp den dag Johanna frisläpps. Om hon inte redan mött bödlar innan dess.
Citera
2023-11-09, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Haha..var tror du att mördaren skulle bli accepterad i någon skola? Hela Sverige vet vad hon gjort och känner igen människan. Er kyrka får väl ordna en bibelkurs möjligen. Glöm det där du skrev för det kommer aldrig hända.

Barnflickan i Knutby dömdes för ett mord och två mordförsök. Efter ett antal år började Sara på en textillinje på folkhögskola där hon gick i två år. 5 dagar i veckan. Sedan fick hon jobb i en klädbutik. Du kan googla. Kvällstidningarna skrev om det. Om inte jag minns fel blev hon helt fri efter 7 år. Men skolan gick hon innan det. Det är väl självklart att människor ska få en andra chans. Precis som Maja ska få det nu efter att ha avtjänat sitt straff.
Ps. Du har skrivit innan att du inte läser mina inlägg. Så jag blev förvånad att du svarade på mitt förra inlägg som var svar till en annan skribent.
Senast redigerad av EsmeraldaFelicia 2023-11-09 kl. 23:39.
Citera
2023-11-09, 23:38
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia
Barnflickan i Knutby dömdes för ett mord och två mordförsök. Efter ett antal år började Sara på en textillinje på folkhögskola där hon gick i två år. 5 dagar i veckan. Sedan fick hon jobb i en klädbutik. Du kan googla. Kvällstidningarna skrev om det. Om inte jag minns fel var hon helt fri efter 7 år. Det är väl självklart att människor ska få en andra chans. Precis som Maja ska få det nu efter att ha avtjänat sitt straff.
Ps. Du har skrivit innan att du inte läser mina inlägg Så jag blev förvånad att du svarade på mitt förra inlägg som var svar till en annan skribent.
Hur kan du jämföra Sara i Knutby med Maja? Sektledaren Fossmo manipulerade Sara och hon var i hans våld. Maja mördade Tove med berått mod ihop med sin älskarinna. En skymf att dra in Sara i detta groteska mordfall som Johanna och Maja utförde. Skäms på dig!!
Senast redigerad av ziggarillen 2023-11-09 kl. 23:48.
Citera
2023-11-09, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Nu har ju inte de ungdomarna som är så korkade att de inte ens kan få ett jobb på donken blivit falskeligen anklagade för mord och inte heller blivit oskyldigt utpekade och uthängda som mördare i radio, tv och tidningar.

Självklart skall Maja få välja vilket jobb hon vill ha. Det är det minsta hon kan få för alla falska anklagelser som hon utsatts för under lång tid.

Det finns varken ryggrad ellet moral i dig och ingen respekt för Toves anhöriga

Maja är inte uthängd
Hon är behandlad precis som alla andra
Du skyller allt på alla andra som inte gör och säger det som du vill
Det ryktas också om att J och M har haft kontakter med killar som är brottslingar
intressant!
Jevla idiot som kallar srbetslösa ungdomar för korkade
Du är en elak fan och borde skämmas

Ska du snacka in Maja på ett jobb precis som du snackar in henne här
Senast redigerad av Anedin 2023-11-09 kl. 23:49.
Citera
2023-11-09, 23:49
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonitotta
Det där var extremt fult skrivet. Riktigt stötande!!!
De allra flesta som adopterar barn har en stark barnlängtan och är så snabba som möjligt på att knyta an till barnet.

Problemet för Maja skedde troligtvis INNAN hon adopterades - att hennes biologiska mamma inte kunde ta hand om henne av olika anledningar - och att hon sen var på barnhem en tid.

Vem vet hur hennes första 9 månader var? Här kommer det psykologiska in direkt: Den livsviktiga anknytningen blir störd och det är knappast föräldrarnas fel!

Har jag påstått något annat?
Citera
2023-11-09, 23:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Det finns varken ryggrad ellet moral i dig och ingen respekt för Toves anhöriga

Maja är inte uthängd
Hon är behandlad precis som alla andra
Du skyller allt på alla andra som inte gör och säger det som du vill
Det ryktas också om att J och M har haft kontakter med killar som är brottslingar
intressant!
Jevla idiot som kallar srbetslösa ungdomar för korkade
Du är en elak fan och borde skämmas

Ska du snacka in Maja på ett jobb precis som du snackar in henne här

Neee Maja ville inte ha kontakt med dessa killar som är brottslingar - Maja blev dragen av dem.
Skilj på vad som är olikheterna.
Citera
2023-11-10, 00:01
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Ja ja - pingstkyrkan - visst men det har väl ingen betydelse egentligen eller hur ?
Maja har troligtvis använt sig av ockult åskådning - som många unga gör tyvärr.
Jag råkar ju känna till att Maja blivit tvångsindragen inom den kriminella tystnadskulturen.

Det är inte lätt för Maja att tala öppet med människor eftersom hon är så vansinnigt blyg inombords..
Vore bra för Maja att börja öppna sig för exempelvis sin psykolog - berätta om de kriminella i Borås - men även i Vetlanda med omnejd ..

Maja är fri från all skuld som hon anklagats för - Maja blir en bra polis om hon vill ..

Citat:
Maja har troligtvis använt sig av ockult åskådning - som många unga gör tyvärr

Eftersom hon är uppvuxen i Pingstkyrkan så visste hon vad hon gjorde om hon använde sig av ockult åskådning. Hon gjorde ett val mellan att följa det goda eller det onda. Konsekvensen vet vi.

Det är inte konstigt att så många unga mår dåligt när de öppnar sig för det ockulta.
Citera
2023-11-10, 00:03
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia
Barnflickan i Knutby dömdes för ett mord och två mordförsök. Efter ett antal år började Sara på en textillinje på folkhögskola där hon gick i två år. 5 dagar i veckan. Sedan fick hon jobb i en klädbutik. Du kan googla. Kvällstidningarna skrev om det. Om inte jag minns fel blev hon helt fri efter 7 år. Men skolan gick hon innan det. Det är väl självklart att människor ska få en andra chans. Precis som Maja ska få det nu efter att ha avtjänat sitt straff.
Ps. Du har skrivit innan att du inte läser mina inlägg. Så jag blev förvånad att du svarade på mitt förra inlägg som var svar till en annan skribent.

Sara var ju dessutom skyldig till mord såväl som två mordförsök.

Maja är inte skyldig till något sådant.

Maja planerar att utbilda sig till ett bristyrke. Hon kommer att kunna välja och vraka bland jobben.
Citera
2023-11-10, 00:06
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Eftersom hon är uppvuxen i Pingstkyrkan så visste hon vad hon gjorde om hon använde sig av ockult åskådning. Hon gjorde ett val mellan att följa det goda eller det onda. Konsekvensen vet vi.

Det är inte konstigt att så många unga mår dåligt när de öppnar sig för det ockulta.
Maja går/gick väl på droger också som förvrider hjärnan. Kanske det var därför hon hade talproblem i tingsrätten och svarade öööh, ehhh... För att utföra dom handlingar som dom båda mördarna gjorde krävs att det finns grava störningar och ev, hjärnskador. En 19 och 20-åring ska blomstra och göra allt tvärtemot dessa båda monster. Två totalt misslyckade individer som båda sitter instängda på varsitt håll.
Citera
2023-11-10, 00:14
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det är väl ändå arbetsgivarna som bestämmer vem de vill anställa?
De är väl inte skyldiga MH något?

Hela tråden handlar ju om hur "korkad" MH är.

Nämen oj då, är det arbetsgivarna som bestämmer vem dom vill anställa?
Är det inte trollen i den här tråden som bestämmer det?

Maja planerar att utbilda sig inom ett bristyrke. Hon kommer inte att ha några som helst problem att få jobb sedan. Det kommer finnas väldigt gott om arbetsgivare som vill anställa henne.

En smart, snygg och kompetent tjej. Maja kommer kunna välja och vraka bland jobben när hon är klar med sin utbildning.
Citera
2023-11-10, 00:17
Medlem
ziggarillens avatar
Man kan ju undra hur mycket skit Johanna och Maja gjort tillsammans som inte kommit fram? Det mesta gör ju inte det och det finns nog en hel uppsjö av "hemligheter". Två livsfarliga individer som nu också är varandras fiender. Jag tror inte att Maja kan känna sig lugn och tids nog släpps Johanna ut. Johanna Möller håller fortfarande på att försöka få sin egen mamma dödad. Sjuka hjärnor är inte att leka med.
Citera
2023-11-10, 00:18
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Nämen oj då, är det arbetsgivarna som bestämmer vem dom vill anställa?
Är det inte trollen i den här tråden som bestämmer det?

Maja planerar att utbilda sig inom ett bristyrke. Hon kommer inte att ha några som helst problem att få jobb sedan. Det kommer finnas väldigt gott om arbetsgivare som vill anställa henne.

En smart, snygg och kompetent tjej. Maja kommer kunna välja och vraka bland jobben när hon är klar med sin utbildning.

I din alternativa verklighet?

Att visa hur korkad hon är har ju ingått i försvaret av henne genom hela tråden. Men nu är hon plötsligt smart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in