2023-11-09, 22:21
Medlem
Maken tog hustruns namn när de gifte sig, han hette Andersson innan
Citera
2023-11-09, 22:27
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsen
Hinner inte läsa alla sidor. Någon som vet i vilket inlägg jag kan se
Bilder på familjen och även de deras namn?

Du hade kunnat läsa första inlägget.
Citera
2023-11-09, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plombr
Synd att både olaga frihetsberövande och synnerlig grov misshandel ger max 10 år. När det förloras kroppsdelar och organ kanske det borde ske en utbrytning och rubriceras som ännu ett steg närmare mord(tre graderna).

Håller helt med. De borde få mkt mer.
Citera
2023-11-09, 22:58
Medlem
PavlovsHunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Ja det diskuterades febrilt, minns inte till 💯 vad utfallet blev, men har för mig att det är som du skriver.
Dvs att hon kläddes ut till pojke på familjefoto osv.

Är man mer intresserad av det är det bara att använda 🔍 så hittar man inläggen enkelt.

Man undrar ju verkligen i sådana fall vad det är som har skapat detta sjuka hat mot just detta lilla barn. Avundsjuka? Har barnet någon diagnos kanske så det blir mer frustration hos föräldrarna?

Förstår inte hur man ständigt kan bli chockad av hur folk kan behandla sina barn. Vidrigt.
Citera
2023-11-09, 23:22
Medlem
Hur kommer det sig att åtalen inte avser grov våldtäkt mot barn samt försök till mord?
Citera
2023-11-09, 23:24
Medlem
PreciousStoness avatar
Att de två föräldrarna under en längre tid utövar grov misshandel åtminstone emot sin f.n. 7-åriga dotter Z, vilket möjligen kan leda till att barnet får livslånga mentala och/eller fysiska skador gör mig vansinnigt förbannad!😠

Att idioterna D@niel och J@smine Inkvi$t dessutom gick ut på nätet och vädjade om penninghjälp p.g.a den situation som de (i hemlighet för omvärlden) själva hade orsakat genom att med illvilja orsaka sitt egna barn dessa allvarliga skador.

En bestraffning med stupstock, hängning el. arkebusering trodde jag aldrig att jag skulle förorda i ett inlägg på fb, men de här amöborna har ju inte en enda frisk hjärncell under pannbenet.

Efter avslutad rättslig prövning med en ilagakraft trädande dom, så lär kriminalvården få en utmaning i placeringen utav dessa "mönster-/monsterföräldrar"!

Sina sex (6) barn bör de aldrig någonsin åter få träffa, såvida barnen inte vid uppnådd myndighetsålder själva önskar detta.
Citera
2023-11-09, 23:24
Medlem
SadoiLatvias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Maken tog hustruns namn när de gifte sig, han hette Andersson innan
Japp. Och den D@niel Ol$$on som det spekuleras i er J@smines systers fd, det står i stämningsansökan.
Senast redigerad av SadoiLatvia 2023-11-09 kl. 23:28.
Citera
2023-11-09, 23:25
Medlem
Den som har samlag med en person under 15 år eller genomför en handling som kan likställas med samlag gör sig skyldig till våldtäkt mot barn, oavsett om våld förekommit eller ej.
Citera
2023-11-09, 23:28
Medlem
10 år? Kommer ut om 7 typ då eller?

I USA hade dom väl fått 138 år eller något sådant, något mer åt det vettiga hållet i varje fall
Citera
2023-11-09, 23:54
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BBBodies
In four out of five instances of child abuse, the culprits are the child’s own parents. “Mom’s boyfriend is actually ten times less likely to be the perpetrator than Mom,”
What you're describing is probably statistics from some nonmentioned country in the world?
In this case the two parents have acted simultaneously for what we so far has heard in the matter.
This couple are married and the asshole D@niel isn't just a boyfriend to the hideous creature defined as a woman of some human species!
Citera
2023-11-09, 23:57
Medlem
Triremers avatar
Sökt efter Fup men hittar inte?

Finns den tillgänglig?
Citera
2023-11-10, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Fy fan vilket vidrigt fall. Mamman är amfetaminmissbrukare, ett ensamt barn i familjen har till synes blivit torterat och utsatt.

Oerhört illa att skolplikten inte har fångat upp det här. Socialtjänsten har verkligen inte koll på de som far illa.
Själv fick jag SOC på mig för jag grälar med tjejen hemma och barnet sa det i skolan. Dessa två verkar kunna göra vad de vill.

Vidriga personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in