2023-11-08, 22:13
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Roligt ändå att Rödingen stöttade MeToo-uppropet 2017.

HAHAHAHA!
Citera
2023-11-08, 22:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Om ni har 10 sekunder över, kika gärna på min GIF jag slängde ihop precis:

https://www.bildtagg.se/bild/oqpfgrvlpe7hehshm1u2b9r

gd one!
Citera
2023-11-08, 22:16
Medlem
Antero-Rokkas avatar
#306 Ett klipp från Träsktrollets FB:
God morgon!!! Att ge knark till tonåringar på stan verkar roa Micke Mellin, en släktings barn som är nyligen fyllda sjutton år och dennes 14 åriga kompis råkade ut för just detta häromdagen! Sådana människor borde inte tillåtas ens vara på stan. Sånt är inte accepterat och borde ses hårdare av polisen och oss andra som ingår samhället! Tänk då om dessa två som var modiga nog att att träda fram, hur många andra finns det då som inte gör det pga rädsla eller nyfikenhet kanske stoppar i sig av dem han nu tydligen tvingar på droger!?
Dela gärna om ni vill?

Men att knulla minderåriga går bra! Ja jävlar vilket mänskligt avskräde och samhälls-parasit som dök upp! Medicin för ohyran är Cyanid.
Citera
2023-11-08, 22:19
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odlingsbarfritid
Kollade lite på vad #306 har för gamla domar (äldre än 5 år)

Hudiksvalls tingsrätt

2008 Misshandel m.m.
2009 Grov olovlig körning
2010 Grovt rattfylleri m.m
2014 Mordbrand m.m, Hudiksvall
2014 Tillgrepp av fortskaffningsmedel
2016 Skadegörelse m.m.

Gävle tingsrätt

2014 Mordbrand

Stockholms tingsrätt

2012 Ringa narkotikabrott

Haha! Nähä, det trodde jag aldrig om honom!
Citera
2023-11-08, 22:21
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#306 Klockrent! Nu har Dumpen släpat fram ett nytt träsktroll, denna gång med en extra defekt Tourettes syndrom.😂😂😂
När gud skapade människan måste han haft extra roligt dagen han hittade på Tourettes! 😂
Hur fan han ser ut, måste bo under broar. Han ser sig själv som en ren knullmaskin. Den där jäveln ska buras in på obestämd tid i en jordkällare, fy fan vilken avart av mänskligheten.
S&P får nog passa sig då de konfronterar den där sorten, kan lika gärna slita fram en skruvmejsel eller kniv.
Fallhöjd 0mm.

Förslag på ny tatuering till Lasse-Kongo måste ju bli Gädda 306 😌
Citera
2023-11-08, 22:21
Medlem
Sveppss avatar
Håller på och läser chatten nu och denna Angels Place är ju HA!

Tror inte HA umgås med såna som RR.
Citera
2023-11-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondhoran
#306 verkar även ha en flickvän om man snokar på hans Facebook, paret har även ett gemensamt Facebook konto. Hon måste vara både blind och blåst.
Jag är ganska säker på att det förhållandet är över sedan länge. Gick igenom hans inlägg och hittade inte en enda gilla-markering av en tjej som delar namn med hon på det gemensamma kontot.

Min gissning är att hon har insett vilken jävla loser han är och blockerat honom.
Citera
2023-11-08, 22:24
Medlem
odlingsbarfritids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Haha! Nähä, det trodde jag aldrig om honom!

5 st förundersökningar på Krimfup också, gissningsvis ligger det närmare i nutid än det jag listade. Så han kör på!
Citera
2023-11-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Håller på och läser chatten nu och denna Angels Place är ju HA!

Tror inte HA umgås med såna som RR.
Han verkar vara en nerknarkad mytoman. A wannabe never gonna be.
Citera
2023-11-08, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Den mest minnesvärda gäddflykten genom tiderna måste väl ändå vart han knarkskadade som sprang ut i skogen och sprang och sprang. Han måste ju typ fortfarande springa 😅 minns inte nummer nu

1000000% han!!! 😂😂😂😄🏃‍♂️
Citera
2023-11-08, 22:40
Medlem
SmegmaFris avatar
Måste ändå ge senaste gäddan en eloge för hans mod.
Fatta ändå att vara såpass självsäker så att man presenterar sig själv för första gången med denna selfien.
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231108-203248_Drive.jpg
Citera
2023-11-08, 22:43
Medlem
Strumppappas avatar
Jag har tänkt lite på en sak, varför är alla dessa gäddor så benägna att tro att det faktiskt finns 12-, 13-, 14-åriga tjejer och killar som är redo att boka övergreppsträffar med dem? Är det så att de är så pilska att de stänger av allt kritiskt tänkande, eller har de faktiskt goda chanser när de är ute och cruisar efter barn på kik och Snapchat? Man tänker ju spontant varför en tonårstjej någonsin skulle boka träff med en tjock gubbgädda, men ändå händer det (verkar det som). Jag är helt förbluffad över det, trodde sexträff med tonåring skulle vara som en enhörning för dessa män men det verkar ändå vara vardagsmat för många av dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in