2023-11-08, 20:34
Medlem
Joel hank och Karategäddan har dragit till Thailand på semester
Citera
2023-11-08, 20:35
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Om ni har 10 sekunder över, kika gärna på min GIF jag slängde ihop precis:

https://www.bildtagg.se/bild/oqpfgrvlpe7hehshm1u2b9r
Haha, snyggt!
Citera
2023-11-08, 20:35
Avslutad
Citat:

Hahaha, vilken jävla kung du är! Jag tänkte från att jag klickade på länken "Hoppas det har med Hank att göra!"
Inte besviken!! Ut med den på 9gag så random folk utomlands sprider den.
Citera
2023-11-08, 20:56
Medlem
HassanVonEssens avatar
Vänner, vänner, vänner. Det är dags att vi listar ut vad det efterblivna lilla ryssmongot heter, var han handlar, pissar och sover. Komma och spela dum invandrare som bara är ute efter att förbättra sin språkfärdighet och lära känna folk i Sverige. Och idioten ger inte upp heller.

"Jag kan förklara."

Tio minuter senare...

"Jag kan förklara."

Tio minuter senare.

"Jag ska försöka förklara."

Jävla skithög. Han försöker sig på den där värsta sortens grooming, arketypen som de till och med gjorde en Beck-film av. Pedofilen som låtsas vara modellfotograf. Men det första han säger till barnet är att det inte är gratis med modellfoto, utan han undrar om det går för sig att pussa flickan mellan benen som betalning. Inledningen av chatloggarna gör mig helt avtrubbad inför hans rediga skitsnack. Han ska fram i ljuset nu och sen ska vi se till att han utvisar sig själv det fanskapet.
Citera
2023-11-08, 20:58
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Vänner, vänner, vänner. Det är dags att vi listar ut vad det efterblivna lilla ryssmongot heter, var han handlar, pissar och sover. Komma och spela dum invandrare som bara är ute efter att förbättra sin språkfärdighet och lära känna folk i Sverige. Och idioten ger inte upp heller.

"Jag kan förklara."

Tio minuter senare...

"Jag kan förklara."

Tio minuter senare.

"Jag ska försöka förklara."

Jävla skithög. Han försöker sig på den där värsta sortens grooming, arketypen som de till och med gjorde en Beck-film av. Pedofilen som låtsas vara modellfotograf. Men det första han säger till barnet är att det inte är gratis med modellfoto, utan han undrar om går för sig att pussa flickan mellan benen som betalning. Inledningen av chagloggarna gör mig helt avtrubbad inför hans rediga skitsnack. Han ska fram i ljuset nu och sen ska vi se till att han utvisar sig själv det fanskapet.
Jag reagerade också på att han körde ”klassikern” och påstod sig vara fotograf, och sedan gick han direkt vidare och sa att han vill ha betalt. Äcklig jävel, som alla de andra.
Citera
2023-11-08, 21:01
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Jag reagerade också på att han körde ”klassikern” och påstod sig vara fotograf, och sedan gick han direkt vidare och sa att han vill ha betalt. Äcklig jävel, som alla de andra.
Exakt. Nu sätter vi fart här. Ryskt namn, 32-40 år, Kristianstad. Kan inte vara omöjligt.
Citera
2023-11-08, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Har du rebus på han?

Gädda 292 Sundsvall
Citera
2023-11-08, 21:07
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
"dessa personer" kan mycket väl vara av "skrot och korn", dessa vider hittar varandra och "bondar".

Ang hästen, i Uppenbarelseboken 19 så anländer Kristus på just en vit häst, satanister (pedofili är ett "viktigt" inslag inom satanismen) har som mhcket stort fokus att i "lönndom" häckla Kristus.

Kan de även syssla med tidelag? Det finns ju män som går och tar hästar på fittan å sånt. De kanske är ett gäng zoofiler allihopa!
Citera
2023-11-08, 21:09
Medlem
maxidos avatar
Citat:

Ett riktigt mästerverk. Fan va bra
Citera
2023-11-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Har du rebus på han?

Samma förnamn som Ove Sundbergs skådespelare.
Efternamn: Fryst vatten + första två bokstäverna i Black Sabbaths sångares förnamn
Citera
2023-11-08, 21:11
Medlem
Ny gädda: FuckedUp #306
https://dumpen.se/2023/11/08/fuckedup-napp-306-uppsala/

Saknar tänder och ser allmänt retarderad ut. Kan inte riktigt sätta ansiktet på vilken karaktär han påminner om.
Senast redigerad av Inta-msinoiS 2023-11-08 kl. 21:15.
Citera
2023-11-08, 21:13
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Ny gädda: FuckedUp #306

En riktig pundargädda. Hälften av tänderna saknas och han har haft samma klädstil sen han var cool tonåring för 35 år sedan.

Social fallhöjd noll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in