Citat:
Ursprungligen postat av
JohnClark
Ryssland har varken hotat med kärnvapen eller på annat sätt indikerat att de är ute efter andra länder. Det där är bara skrämselpropaganda från väst för att med hjälp av rädsla mobilisera oss och vårt stöd.
Jag håller absolut inte med din syn om USA. Jag har dock tidigare haft exakt samma naiva grundsyn på USA som du. Lätt att hjärntvättad av all Hollywood-producerad skit som tryck ner i halsen på oss. Hoppas du vid någon punkt är beredd att öppna ögonen.
Ja det har jag gjort sedan länge och man inser direkt att den onde är Ryssland!
Vår gamla fiende som aldrig lärt sig nått annat är att det enda som fungerar är våld och mer våld. Håller aldrig någonsin några avtal eller överenskommelser. En diktatur när den är som värst!
Att någon överhuvudtaget kan stå på Rysslands sida är bortom mitt förstånd! Väldigt förvånad att inget attackerat ryska ambassaden eller all ryska spioncentraler som finns runt riket.
Bara på Lidingö finns det två spioncentraler dels ryska handelsfederationen lokaler (spioncentral) och ett flerbostadshus som de annekterar trots att de inte ens äger huset!
Sverige gör ingenting åt detta vilket är helt sjukt!