Citat:
Ursprungligen postat av
Senilix
Tja- utför man terrordåd mot civila ska responsen bli hård, helst så hård att det aldrig, aldrig någonsin händer igen.
Men det lär det göra för vissa lär sig inte, undrar varför..?
Men du menar väl inte att alla i gaza är hamas?
Om du förtrycker ett folk tillräckligt kommer det skapas våldsgrupper likt Hamas. Jag tycker Israel får skylla sig själva. Dom borde kolla sig i spegeln först pga att
dom är så usla med att skydda sin befolkning tydligen. Utan USA är Israel sandgetter.
Vill man döda hamas så gör det och gå in med soldater som nu men bomba inte civila. Visa lite respekt mot världssamfundet. Nu bombar man sjukhus, barn och allt i deras väg. Man skiter i USA som ber om vapenvila och man ber på riktigt FNs ordförande att avgå för att han vill ha vapenvila. Man sitter i FN och har davids stjärnor på sig med orden never again. Jag mår illa, sitta och spela offer. Judarna är verklige äckliga. Inte alla men sionisterna. Alla som tror sig vara bättre än andra när dom inte inser att Gud har skapat oss alla och inte har han skapat oss för att bråka med varandra. Skulle man vilja se sina egna barn bråka?
Jag tycker Netanyahu ska gripas. Krigs brott är han skyldig till, korruption sedan tidigare, och han äventyrar säkerheten i Israel. Han bråkade tidgare med militären så den splittrades sedan polisen sedan högsta domstolen. Nu sedan skyller han 7okt på mossad men fick sedan radera den tweeten och ändra sina ord att alla Israelerna offer.