2023-11-06, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Vem är denna Hank?
Kan någon PMa uppgifterna?

Samt om sambons blogg?

Tack på förhand.
Det är tamejfan det enda du skriver i tråden!
Håller på som någon jävla textrobot och tigger personuppgifter via pm på den ena efter den andra gäddan. Häng med istället, och läs tråden, och lös rebusar, istället för att be om att få allt serverat på silverfat.
Senast redigerad av KanotklubbenKermit 2023-11-06 kl. 17:45.
Citera
2023-11-06, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
När du skriver ”om man tittar på utbildningen han gått” menar du då vad han själv uppgivit på linkedin eller något som företaget skriver? Vad gäller linkedin så verkar det vara vanligt att skarva, se bara på den berömde bajs-hank som anger att han är handläggare på nordea trots att det var ganska längesen. Jag tror inte på något vad gäller linkedin.
Om vi vänder på det så tror jag inte det finns fler än en med det utpekade namnet i Sthlm som jobbar med det han antyder i chatten och som stämmer så väl in på typen av kvalifikationer hans tjänst kräver. Att bilden dessutom är otroligt lik gör att jag står fast vid min uppfattning, rätt person har pekats ut.

Jag menar att det som står både på Linkedin och det vad företaget anger. Jodå, utseendemässigt är han väldigt lik och namnet talar väl också för att så är fallet.

Då blir slutsatsen att han ljuger för "barnet" i chatten. Han är inte civ.ing och har inte studerat någon märkvärdig matematik.
Citera
2023-11-06, 17:42
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squama
Haha! Ja, denna konfrontation har närmast oändlig potential i sitt sammanhang. Bara hoppas de först och främst kan släppa och sen att det sker inom en snar framtid.
Ja, vore onekligen mumma om de kan publicera. Jag anar dock att så inte kommer bli fallet. Lagrar man knark för 100 milj. hemma i garderoben så har man en allt för viktig roll i knarksvängen för att snuten ska tillåta en publicering. Publicerar man så ökar eventuellt risken att hans släktingar råkar illa ut, eller hur man nu kan tänkas resonera. Inte nog med att han slarvar bort 100 milj. Han gör det för att han vill knulla ett barn. Det rimmar nog illa hos bossen. Faktum är att de enligt all maffiaheder verkligen borde likvidera den här killen. Man måste visa att det här misstaget är helt oacceptabelt, annars förlorar man respekt i branschen.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-06 kl. 17:46.
Citera
2023-11-06, 17:45
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darrenstylez
Ja precis, därav uppkomsten av dumpen så att vi kan få till en lagförändring.

Men det kan vi diskutera i den andra tråden.

Någon som sett den där grisen som åkte till
Partille och var han håller hus idag?
Piprösten, mannen utan testo, i gula jackan.
Kung Lennart bor kvar på samma plats som när han konfronterades. Och där lär han förbli till sina sista dagar.
Citera
2023-11-06, 17:50
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Det är tamejfan det enda du skriver i tråden!
Håller på och tigger personuppgifter via pm på den ena efter den andra gäddan. Häng med istället, och läs tråden, och lös rebusar, istället för att be om att få allt serverat på silverfat.
Måste ändå att jag blir avis då han inte hängt med på Bajs-Henke och har allt det roliga framför sig!
1. Läs alla Henkes loggar studera bilderna (noggrant)
2. Se sedan videon minst 3ggr.

3 Fundera sedan om den mannen kan bo kvar i 060 distriktet.

Svar Bajs-Henke måste gå i landsflykt byta efternamn då det efternamnet är ovanligt och finns nu med på två riksangelägenheter Dumpen.se och på Sundsvalls stolthet Swishlistan (sid18)
Familjen har en sjujävla osiz! Ja jag vet Rubbit in!

Han är enkelt född som citatmaskin!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-11-06 kl. 17:53.
Citera
2023-11-06, 17:56
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurotesuku
Ny gädda: https://dumpen.se/2023/11/05/gaddrabatten-napp-304-stockholm/

Vad vet vi om honom? Ser ut att vara en ganska ung kille.
34
Citera
2023-11-06, 17:58
Medlem
Squamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ja, vore onekligen mumma om de kan publicera. Jag anar dock att så inte kommer bli fallet. Lagrar man knark för 100 milj. hemma i garderoben så har man en allt för viktig roll i knarksvängen för att snuten ska tillåta en publicering. Publicerar man så ökar eventuellt risken att hans släktingar råkar illa ut, eller hur man nu kan tänkas resonera. Inte nog med att han slarvar bort 100 milj. Han gör det för att han vill knulla ett barn. Det rimmar nog illa hos bossen. Faktum är att de enligt all maffiaheder verkligen borde likvidera den här killen. Man måste visa att det här misstaget är helt oacceptabelt, annars förlorar man respekt i branschen.

Tror precis som du. Vi kommer nog aldrig se den konfrontationen, även om Dumpen-gänget då proklamerar att den kommer.

I övrigt noll koll på branschen, men rent logiskt borde ju denna snubbe vara minuter från patologen, precis som du så roligt beskrev.
Citera
2023-11-06, 18:05
Medlem
Gurotesukus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det gör de ju redan så det där vore en väldigt ologisk anledning om den kom från Dumpen.
Citera
2023-11-06, 18:07
Medlem
Brennwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Pekka på tredje plats skulle jag säga. Carlos (ursäkta mig, vill du sitta på min näsa) slår ju många rekord. En riktig pajas som gör allt, t.o.m sätter sig i Dumpens bil, för att inte bli publicerad.

”Har du runkat någon? Det är jag som skriver”
Det primära som jag fick med mig från Carlos konfrontation var hur extremt jobbig den rabiata spritkärringen var. Jag tyckte nästan synd om Carlos som skulle behöva utstå hennes outhärdliga bondskånska och gormande i närmare 30 minuter. Jag förstår att han får kortslutning och sätter sig i bilar hit och dit..

Jag hoppas innerligt att den kärringen (kallad terapeuten i sammanhanget?) verkligen inte jobbar som terapeut.
Och när hon börjar slänga ur sig diverse psykologiterminologi som hon har memorerat över några glas handsprit, till en person som uppenbarligen sliter med språkförståelsen. Nää fy fan vad jobbigt det var att lyssna på
Det är ändå imponerande att ha öppet mål, verkligen alla förutsättningar för en topp 3 konfrontation. Jag menar, kolla på Carlos. Där fanns det potential Men "terapeuten" lyckas likväl att bränna allting..
Citera
2023-11-06, 18:15
Medlem
Biggedys avatar
Rebus på 304?
Citera
2023-11-06, 18:28
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiccaz
Haha Hank är den med underhållande gäddan som fångats i år tror jag. Jag tror jag kollat om början 70 gånger när Sara säger ”HEJ! ☺️” och han vänder sig om, tittar på henne, vänder tillbaka, sen vänder sig om igen och ”Vad menar du med det där🤨”

Och när Sara pratar samtidigt som Hank vänder sig mot Patrik,
- Patrik 🫤 *med liten sne komigen blick*
Som att han indirekt säger ”höredu, nu stryker vi det här över en bärs och glömmer att allt detta hände” - typ så.

Näe nu måste jag kolla igen bara för det.

Hank var en kort stund så djupt i förnekelsefasen att han förnekade att det börjar med förnekelse.

Sara: "Det börjar med förnekelse"
Hank: "NEJ, det gör det inte!"

Hank: "Patrik... ueahaueah... jag har ju inte gjort NÅN"

Hank: "Hur ska jag göra för att komma vidare för jag har inte ens GJORT det här... Ja, jag har GJORT det."
Senast redigerad av KaktusFlaktus 2023-11-06 kl. 18:30.
Citera
2023-11-06, 18:29
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squama
Tror precis som du. Vi kommer nog aldrig se den konfrontationen, även om Dumpen-gänget då proklamerar att den kommer.

I övrigt noll koll på branschen, men rent logiskt borde ju denna snubbe vara minuter från patologen, precis som du så roligt beskrev.
Patlogen läses rättsmedicin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in