2023-11-05, 19:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Vem säger att C ska med?
Chrippa svarade på någon som frågade i senaste vloggen
Citera
2023-11-05, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Hon är med barn, hon har tagit tjänsteledigt 5 månader

Började hon inte på sitt jobb i dec 2022? I så fall kan hon knappast fått tjänsteledigt
Citera
2023-11-05, 19:55
Medlem
MudOvens avatar
Citat:

Skitsnack! Om hon nu är gravid, varför i helvete super hon då för? Jag fattar att hon är korkad men såpass korkad att hon super och knarkar om hon nu är på tjocken är hon inte.
Citera
2023-11-05, 20:07
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Skitsnack! Om hon nu är gravid, varför i helvete super hon då för? Jag fattar att hon är korkad men såpass korkad att hon super och knarkar om hon nu är på tjocken är hon inte.

Aldrig att hon är gravid! Har säkert P-stav eller Spiral. Hon är inte mogen för barn tror inte hon väljer frivilligt att skaffa barn med någon som ser ut som quesimodo
Citera
2023-11-05, 20:09
Medlem
nullbytes avatar
Har Julia fått någon mental breakdown som gör att ungen ska flytta med Chrippa utomlands? Känns jättekonstigt.
Citera
2023-11-05, 20:12
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
Har Julia fått någon mental breakdown som gör att ungen ska flytta med Chrippa utomlands? Känns jättekonstigt.

Jullan har sagt i en av hennes Live att hennes dröm är att flytta utomlands och att hon definitivt följer efter Chrille utomlands.
Ska man jobba inom Tui på hotell eller som telefonförsäljare finns det möjligheter att bosätta sig utomlands det är väll enbart på så sätt som WT familjen lyckas ta sig utomlands hahah och det blir ingen dröm lya det blir ett litet motell eller nått som erbjuds
Citera
2023-11-05, 20:13
Medlem
Citat:
Det är för att ingen på jobbet ska märks för dem inte vill att det ska komma ut. Skriv PM så skickar jag en sms konvo. Dom festade inte i helgen……

nej tack behöver inte se någon konvo som bevis. vem säger att det inte är en fejkad konversation.
för övrigt hade hon kunnat jobba nåra månader utan att e graviditet syns. låter som goja.
ja sa inte att de festade i helgen.
Citera
2023-11-05, 20:47
Medlem
patriss avatar
De köpte väl möbler på Ikea för 30,000 eller vad det var. Om det var sant eller inte. Rätt onödigt såfall.
Citera
2023-11-05, 20:50
Avslutad
Citat:
Tror jag knappast hon gjort.
Är hon gravid, är hon mer dum ihuvudet än jag trodde.
Enda anledningen är att barnet skulle bli kusin till Jockes ungar, vilket ger ett frikort för resten av livet, till att få hänga med Jocke.

Denna snabba flytt kan endast bero på att han blivit vräkt/ombedd att flytta, kronkalle, socialen...
Att Linnea skulle kunna ta tjänstledigt efter sin korta karriär, där hon varit frånvarande mer än vad som är acceptabelt.

Detta är ingen flytt, utan en flykt
Citera
2023-11-05, 21:13
Avstängd
Bara WT flyttar in och ut på 3 månader.
Citera
2023-11-05, 21:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte

Med Julias skulder och förmåga att inte orka jobba antar jag hon också flyr ftån Sverige och ansvar.
Citera
2023-11-05, 21:18
Avstängd
Citat:

Du har skrivit skit och haft fel innan. Hon är nog inte gravid. Hon både knarkar och super.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in