2018-07-24, 10:18
Medlem
BalleAnkas avatar
Han får ta på sig en del av ansvaret för att Alliansen förlorade valet 2014, då han snyftade i tidningarna om att han inte fick sjukpenning när han hade cancer, fastän anledningen till den uteblivna sjukpenningen inte alls var Alliansens hårdare linje vad gäller sjukskrivningar utan att han i egenskap av egenföretagare med nystartat företag saknade sjukpenninggrundande inkomst.
Citera
2020-04-17, 22:53
Medlem
negrofobens avatar
Denna stolle påstår ju just nu att Adam Alsing räddat hans liv!
Detta genom att köpa ett jävligt hemligt recept!
Stollen var tydligen krögare med egen lokal. Drabbades av canser. Killen hade trots eget företag , inte skaffat normala försäkringar. Typiskt Stureplansbeteende! Jag är här nu och inget kan gå fel.
Att man som egenföretagare inte fixar en rejäl sjukförsäkring, som bara kostar några hundringar om året, är ju märkligt!....
Citera
2020-04-18, 00:49
Medlem
mjukmjukares avatar
Att kalla Erik Widegård, denna kock, människa, matlagare, nyskapare, en av Sveriges första riktiga vinkännare med internationella meriter och kändiskrögare, för stolle, säger bara allt om den skrivande.

Att han var ljudtekniker över hela världen innan din matkarriär låter vi den obildade ungtuppen vara ovetande om.
Och just han. Erik Widegård. Han fastnade i Försäkringskassans otaliga dödande beslut och hanteringar av hans öde när han var som sjukast i cancer. Stackars människa.

Gud vad människor är obildade.

Citera
2022-01-16, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Han får ta på sig en del av ansvaret för att Alliansen förlorade valet 2014, då han snyftade i tidningarna om att han inte fick sjukpenning när han hade cancer, fastän anledningen till den uteblivna sjukpenningen inte alls var Alliansens hårdare linje vad gäller sjukskrivningar utan att han i egenskap av egenföretagare med nystartat företag saknade sjukpenninggrundande inkomst.
Vilken hjälte 👏 👏
Citera
2022-04-06, 17:06
Medlem
Enydrions avatar
Han verkar inte som han ska i skallen..

Han hade ett förlag som gav ut en kokbok för sju år sedan, nu anlitade han ett nytt förlag där han använde en hel del bilder från den förra boken...

Citat:
Det gäller bilder, texter och formgivning hävdar Natur & Kultur, som också menar att det finns 120 sidor som plagierats rakt av.

Citat:
Jag hade aldrig kunnat tänka mig att gänget på mitt gamla förlag skulle dra i gång en sådan här process över bilder som togs för över sju år sedan, säger Videgård i en kommentar till beslutet

Han tycker tydligen att har det gått sju år så är det fritt fram att sno andras bilder, gissningsvis har det gamla förlaget rättigheterna till bilderna och har pröjsat fotografen.

https://www.expressen.se/dinapengar/tvarvandning-i-braket-om-kandiskockens-succebok/
Citera
2022-04-06, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Att kalla Erik Widegård, denna kock, människa, matlagare, nyskapare, en av Sveriges första riktiga vinkännare med internationella meriter och kändiskrögare, för stolle, säger bara allt om den skrivande.

Att han var ljudtekniker över hela världen innan din matkarriär låter vi den obildade ungtuppen vara ovetande om.
Och just han. Erik Widegård. Han fastnade i Försäkringskassans otaliga dödande beslut och hanteringar av hans öde när han var som sjukast i cancer. Stackars människa.

Gud vad människor är obildade.

Har hört att han ansågs vara en av dom främsta ljudteknikerna i Europa.
Citera
2023-05-23, 18:28
Medlem
Vad har hänt med hans mun?
Citera
2023-05-23, 20:32
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Vad har hänt med hans mun?
Cancer
Citera
2023-07-14, 11:55
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Nu har Gillis gått till någon form av attack mot Erik där han nyper till lite: https://www.youtube.com/watch?v=g5YD7OS0PuA

Det hela bottnar i citatet från Erik där han hävdar att hamburgare ska stekas och inte grillas. Jag såg inte inslaget i nyhetsmorgon själv men jag såg ett senare där dom tog upp det här igen och all skit han fått och då hävdade han att han menade att man inte skulle grilla smashburgare. Är det en efterkonstruktion? För jag tycker det ser ut som att han är på väg att göra just smash i klippet där han pratar om att man ska steka hamburgaren
Citera
2023-11-05, 15:39
Medlem
Är det bara jag, eller är inte denna mannen en närmast identisk kopia av Adolf Eichman?

Lite roligt med tanke på hans olika politiska utspel historiskt
Citera
2023-12-08, 22:46
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
Nu har Gillis gått till någon form av attack mot Erik där han nyper till lite: https://www.youtube.com/watch?v=g5YD7OS0PuA

Det hela bottnar i citatet från Erik där han hävdar att hamburgare ska stekas och inte grillas. Jag såg inte inslaget i nyhetsmorgon själv men jag såg ett senare där dom tog upp det här igen och all skit han fått och då hävdade han att han menade att man inte skulle grilla smashburgare. Är det en efterkonstruktion? För jag tycker det ser ut som att han är på väg att göra just smash i klippet där han pratar om att man ska steka hamburgaren
Erik Videgård tillåts att tramsa på väldigt mycket i bl.a. TV4 Nyhetsmorgon!
Ditt antagande om efterkonstruktion stämmer högst sannolikt. I din länk ovan visar t.ex. Gillis hur fel Erik V har i sin syn på tillagning av hamburgare.

För en tid sedan så tilläts Vidriggård att helt ostörd domdera i Nyhetsmorgon under nära en halvtimme om hur vidrigt ketchup är utan att någon ville/vågade avbryta honom för en enda sekund!.
Jag känner också empati för den cancer som drabbat honom, men det betyder inte att alla måste hålla käften medans han sluddrar vidare om sina idiotiska åsikter.

Personligen så älskar jag ketchup, och med den stress som råder emellan inslagen i Nyhetsmorgon så undrar man ju om ingen vågade öppna truten när han ilsket orerade oavbrutet om hur vidrigt han anser ketchup vara!
Jag vill inte stötta hans verksamhet ekonomiskt, men det vore rätt kul att boka bord där och i samband med menyvalet begära utav servitören att få in KETCHUP till bordet! 🤣
Citera
2023-12-08, 22:58
Bannlyst
Ungefär precis det man kan förvänta sig av någon fjolla som verkligen hör hemma på TV4. Tråkigt att TV4 bestämde sig för att bli så in i helvete politiska och regimlojala av sig

och så har det väl varit minst på hela 2000-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in