Citat:
Ursprungligen postat av
HemmaslagenWasabi
Nu har Gillis gått till någon form av attack mot Erik där han nyper till lite:
https://www.youtube.com/watch?v=g5YD7OS0PuA
Det hela bottnar i citatet från Erik där han hävdar att hamburgare ska stekas och inte grillas. Jag såg inte inslaget i nyhetsmorgon själv men jag såg ett senare där dom tog upp det här igen och all skit han fått och då hävdade han att han menade att man inte skulle grilla
smashburgare. Är det en efterkonstruktion? För jag tycker det ser ut som att han är på väg att göra just smash i klippet där han pratar om att man ska steka hamburgaren
Erik Videgård tillåts att tramsa på väldigt mycket i bl.a. TV4 Nyhetsmorgon!
Ditt antagande om efterkonstruktion stämmer högst sannolikt. I din länk ovan visar t.ex. Gillis hur fel Erik V har i sin syn på tillagning av hamburgare.
För en tid sedan så tilläts Vidriggård att helt ostörd domdera i Nyhetsmorgon under nära en halvtimme om hur vidrigt ketchup är utan att någon ville/vågade avbryta honom för en enda sekund!.
Jag känner också empati för den cancer som drabbat honom, men det betyder inte att alla måste hålla käften medans han sluddrar vidare om sina idiotiska åsikter.
Personligen så älskar jag ketchup, och med den stress som råder emellan inslagen i Nyhetsmorgon så undrar man ju om ingen vågade öppna truten när han ilsket orerade oavbrutet om hur vidrigt han anser ketchup vara!
Jag vill inte stötta hans verksamhet ekonomiskt, men det vore rätt kul att boka bord där och i samband med menyvalet begära utav servitören att få in KETCHUP till bordet! 🤣