2023-11-03, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy
(......)
är det uttryckligen förstått att ingenting må göras som kan äventyra de rättsliga och religiösa rättigheterna för existerande icke-judiska grupper i Palestina, (.....)

Det är detta som judarna brutit mot och alla vi andra bör kräva av Israel att återställa och återge till Palestinierna vad som är deras.

Problemet är att de hatiska judarna som inte vill återge till palestinierna, är fanatiskt religiösa.

Men det är en utdöende grupp tror jag och palestinier kommer kunna få tillbaka sin mark även om det kommer dröja.

Du menar mark man förlorat genom flera krig mot Israel. Man har som mål att utrota Israel och har det inskrivit i sina stadgar och du vill att man ger dessa psykopater gåvor. Hade det varit jag som fått bestämma så hade Palestina upphört att existera för flera årtionden sen. Mer meningslösa människor och landyta får man leta efter. Enbart problem ja de flesta araber är ju visserligen ett problem, det sämsta av det sämsta.
Citera
2023-11-03, 11:26
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Nu slingrar du dig igen din lilla daggmask!

Är det 5: e eller 6:e gången jag frågar nu!

Vill Gazas befolkning bli av med Hamas eller ser den breda majoriteten Hamas som befriare och vill ha dem kvar?
Du är en dålig person som står bakom ondska. Du är ett skämt. Fuck you och skriv inga mer oneliners utan substans ditt flöte.

Hur fan kan du stå bakom Israels attacker mot civila? Hur fan är man funtad om man backar det undrar jag. Liksom vad fan har palestina gjort dig omvärlden eller för den delen juden?
Hade jag sagt så att jag är för fred officiellt hade jag förlorat mitt jobb och flera "vänner".
Jag skäms för mitt land och jag skräms över min nästas önskan över mig.
Vissa vill bara se världen brinna och dessa ska inte få bestämma.
Citera
2023-11-03, 11:30
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittplyte
Vad menar du? DU är ju Putinkramare själv.... Du är smått paradoxal (eller bipolär).
Är jag "putinkramare"?

Vad menar du liksom?
Citera
2023-11-03, 11:32
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Som jag skrev så har du öppet visat att du står på Putins sida, och så anklagar du mig för att JAG står bakom folkmord?

Jo, man måste välja gott över ont. Putin är ond. Hamas är onda. Frågor på det?
Du och jag är oväsentliga för dom som dödas i gaza.

Fattar du inte det?
Citera
2023-11-03, 11:33
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Det var du som började ta upp Ryssland och jadda jadda jadda, jag enbart gav dig en lektion i historia och olika folkslags förehavanden, en del accepterar en förlust och lever vidare utan att offra sina barn, medans andra ältar skit till den grad att man offrar sina hem, sina familjer och sina barn, man dödar sina egna barn för ett fantasifoster som man kallar för martyrskap.
Men det har väll inte undgått att du skulle offra sin familj bara för att du har låg intelligens. Det är inte så ett civiliserat samhälle fungerar, Mellanöstern har inte varit civiliserat sedan islam uppfanns av en handfull giriga män.
Du har noll koll på historia. Palestina var/är ett land. Israel var landet för länge sen. Ska alla kartor ritas om efter forntiden?
Citera
2023-11-03, 11:34
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Jag är ledsen att säga det, men det finns faktiskt inga svenskar som föredrar muslimer framför judar. Alltså, jag är seriös. Dessa existerar ej. (Just - undantag gäller nazister iofs. Så endera ljuger du om ditt ursprung eller så är du nazist då?)
Jag är inte nazist eller muslim eller jude.
Jag är inte heller satanist som majoriteten av svenskarna är.
Jag vill ha fred på jorden och jag anser inte att pengar är värda mer än liv. Jag väljer kärlek före hat. Jag väljer också att inte tycka och tänka med hjärtat utan med hjärnan.
Citera
2023-11-03, 11:35
Medlem
StartGenealogys avatar
Citat:
Jag är ledsen att säga det, men det finns faktiskt inga svenskar som föredrar muslimer framför judar.

Du kan ju inte veta vad några miljoner svenskar tycker.

Och hade Sverige varit Palestina och palestinierna svenskar och blivit behandlade så som judarna behandlar palestinier, då hade du nog haft andra känslor för de hatiska judarna.
Citera
2023-11-03, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Belgien-dådet mot oskyldiga svenska fotbollsfans har visat att du har rätt.

Ja det är bara ett litet smakprov på vad som väntar. Tyvär så väntar en mycket våldsam tid, det som sker nu i Europa är att dom värmer upp och testar gränser sen när de blir fler så kommer de att destabilisera regioner och länder. Nu har de mest sysslat med terrordåd och brott mot civilbefolkningen som rån, misshandel, förnedrinsrån, våldtäkter, inbrott och home invasions. Men kolla på hur man ger sig på etniska svenskar i skolan för att försöka dominera. Det är så dom agerar och dags att sätta stopp för detta nu. De pressar socialtjänst, hotat handläggare, får in sina egna i rättsväsendet. Infiltrerar kommuner. De har en kraftigt nedbrytande effekt på samhället och mönstret är tydligt i hela Europa, massinvandringen och invandrare från MENA är fullständigt dysfunktionellt. Mångkulturen kommer inte att fungera.
Islam är inte kompatibelt med Västvärlden och muslimer ska inte leva här.
Citera
2023-11-03, 11:37
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Ja det är bara ett litet smakprov på vad som väntar. Tyvär så väntar en mycket våldsam tid, det som sker nu i Europa är att dom värmer upp och testar gränser sen när de blir fler så kommer de att destabilisera regioner och länder. Nu har de mest sysslat med terrordåd och brott mot civilbefolkningen som rån, misshandel, förnedrinsrån, våldtäkter, inbrott och home invasions. Men kolla på hur man ger sig på etniska svenskar i skolan för att försöka dominera. Det är så dom agerar och dags att sätta stopp för detta nu. De pressar socialtjänst, hotat handläggare, får in sina egna i rättsväsendet. Infiltrerar kommuner. De har en kraftigt nedbrytande effekt på samhället och mönstret är tydligt i hela Europa, massinvandringen och invandrare från MENA är fullständigt dysfunktionellt. Mångkulturen kommer inte att fungera.
Islam är inte kompatibelt med Västvärlden och muslimer ska inte leva här.
Eftersom vita väst-män är totalt överlägsna MENA på alla sätt så kan vi naturligtvis ordna det exakt som vi vill, både i våra länder och deras länder som vi skapat åt dem, typ som Israel gjorde med 2.3M pers i Gaza på en yta som Gnesta. Vi behöver bara sparkas så hårt först att vi blir av med vår polerade yta med omsorg och omtanke om alla. Kanske börjar det bli dags nu att ta hand om oss själv först. Som MENA alltid gjort.
Senast redigerad av WatchItNow 2023-11-03 kl. 11:39.
Citera
2023-11-03, 11:47
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Du kan ju inte veta vad några miljoner svenskar tycker.

Och hade Sverige varit Palestina och palestinierna svenskar och blivit behandlade så som judarna behandlar palestinier, då hade du nog haft andra känslor för de hatiska judarna.
Ingenting som skett historiskt motiverar mass-slakt av civila. När ska du inse det?
Varför försvarar du terrorism?
Citera
2023-11-03, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Återigen, ni nötter verkar inte förstå hur extremt litet Gaza är och hur stor del av dess befolkning är klassade som flyktingar. Och var tänker du att människor ska bo? På gatan?

Fråga Hamas, de har väl tagit väl hand om sin befolkning och planerat för sin civilbefolkning eller?
Citera
2023-11-03, 11:48
Medlem
Citat:
Drogpåverkade, traumatiserade, våldshjärntvättade män som vill se en radikal förändring och tror våld är rätt väg.
Vem har drogat dem?
Vem har hjärntvättat dem?
Vem har radikaliserat dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in