2023-11-01, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rovmun
Vem är denna person?

En sandneger som tvättar pengar åt kriminella, är vad som framgår av tidigare inlägg.
Citera
2023-11-01, 02:13
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Haha tänkte lite samma här. Såg trådrubriken "Faluföretagare", "grov" och "sexual ..". Tänkte direkt på Fädojäntan

Fäbojäntan är ju finkultur och historia när den är som bäst.

I det här fallet är det något vidrigt, inget man sammanblandar.
Citera
2023-11-01, 02:16
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83
En sandneger som tvättar pengar åt kriminella, är vad som framgår av tidigare inlägg.

Det ska nog ses som en spekulation. Men skulle det stämma så kan man ju hoppas att det går att bevisa, så att grisen blir lagförd för det också.
Citera
2023-11-01, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvarpaplats
Det rör sig om en H*bi* Aiss*ou*

*=a *=b
*=a *=i

Mannen bakom Dalarnas egna lågprisvaruhus ala Ullared i gamla yllefabriken i Sågmyra.
Klart det gör, översexuella araber som får våldta lite svenska småtjejer, inget nytt. Sliskigt beteende hos arabiska kollegor är mer regel än undantag.
Citera
2023-11-01, 09:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tempmail2
Klart det gör, översexuella araber som får våldta lite svenska småtjejer, inget nytt. Sliskigt beteende hos arabiska kollegor är mer regel än undantag.

Har via jobb träffat vederbörande H Aissa*ui vid uppstarten av projektet Sparreholm, inte det minsta förvånad om detta nu stämmer, drog mej omedelbart ur tilltänkta samarbete efter att träffat honom, fick på alla sätt negativa vibbar. Men PK-media de onanerade ikapp för att hylla denna Nordafrikan och så fortsatt i Dalarna.

*o
Citera
2023-11-01, 20:41
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tempmail2
Fast nu var det ju en 36 årig man han tafsade på. Lite skillnad...
Citera
2023-11-01, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Fast nu var det ju en 36 årig man han tafsade på. Lite skillnad...

Nej, har tafsat och sexuellt ofredat en rad tjejer som han anställt.
36 åringen handlar om annat.
Citera
2023-11-01, 22:30
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borrving
Nej, har tafsat och sexuellt ofredat en rad tjejer som han anställt.
36 åringen handlar om annat.
Sorry, my bad.
Citera
2023-11-02, 02:13
Medlem
J.H.s avatar
Vilken soppa.
Min uppfattning är att det mest är utländska tjejer som jobbar i fabriken. Någon ifrån Afrika och någon annan gissningsvis ifrån något slaviskt land sen någon enstaka svenska.

Det ska bli väldigt spännande att se vad det här landar i. Det skulle inte förvåna mig om verksamheten använts till att tvätta pengar. Dom kan helt omöjligt lyckats göra någon vinst hitils.
Bara mängder av utgifter men lokalerna ser fortfarande halvfärdiga ut och utbudet rätt risigt.
Restaurang/fik delen är knappt påbörjad och bygget såg ut att ha stannat av.
Förstår inte att han trodde på den här idén själv när genomförandet känns så mediokert.

Utbudet i fabriken är en blandning mellan Dollarstore och Rusta fast i mycket större lokaler. Utformningen av fabriken gör det svårt att navigera och omöjligt att ta med kundvagn pga trappsteg mm på vissa ställen. Hissen var inte besiktigad på länge och kändes riktigt risig.

Jag har aldrig sett mer än några få bilar när jag passerat och aldrig mer än 3-4 personer i butiken då jag varit in. Kanske är mer andra dagar i veckan.

Hoppades verkligen att det skulle gå bra, blir han dömd lär det bli svårt att fortsätta. Knepig sits för de som anmält. Antar att det är några ur personalen, som nu även blir av med sina jobb.

Fabriken i Sparreholm vet jag inte mycket om, men det lät ju tidigare som att den gått bra.

Han hade även en klädbutik i Avesta men den är stängd och tömd på det mesta sen ett bra tag tillbaka.
Citera
2023-11-02, 02:29
Medlem
UngCynikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.H.
Vilken soppa.
Min uppfattning är att det mest är utländska tjejer som jobbar i fabriken. Någon ifrån Afrika och någon annan gissningsvis ifrån något slaviskt land sen någon enstaka svenska.
Oddsen är väl ganska stora att de var svenska tjejer han gav sig på, det är ju så det brukar fungera i Sverige nu. Här är ett par svenska tjejer som var anställda där.
https://www.dalademokraten.se/2023-06-22/tida-19-fick-jobb-pa-sagmyras-ullared-kul-att-vara-med-fran-start
Senast redigerad av UngCyniker 2023-11-02 kl. 02:31.
Citera
2023-11-02, 10:33
Medlem
Namnet klingar riktigt svenskt som 60% av dalarnas befolkning (S) avlat fram.
Citera
2023-11-02, 23:43
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvarpaplats
Det rör sig om en H*bi* Aiss*ou*

*=a *=b
*=a *=i

Mannen bakom Dalarnas egna lågprisvaruhus ala Ullared i gamla yllefabriken i Sågmyra.

Jasså vilken lågoddsare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in