2023-10-31, 15:46
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Ja det kan man väl säga. har inte hittat riktiga #300 som sagt var, ides inte mer än 5-10 minuters letande.

Okej varför jag frågar är att jag hittat nåt som dock har namnet i andranamn enbart. Mycket lik men kanske för gammal...63 år är väl inte 50+
Citera
2023-10-31, 15:48
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bess.the.best
Okej varför jag frågar är att jag hittat nåt som dock har namnet i andranamn enbart. Mycket lik men kanske för gammal...63 år är väl inte 50+

Aha, men sånt lågbegåvat tricksande med andranamn har jag sett förut någon gång. Angående åldern så ser han ju ut att ha passerat 60 i videon, ärligt talat. Vadå 50+ tänkte jag iaf.
Citera
2023-10-31, 15:58
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Aha, men sånt lågbegåvat tricksande med andranamn har jag sett förut någon gång. Angående åldern så ser han ju ut att ha passerat 60 i videon, ärligt talat. Vadå 50+ tänkte jag iaf.

Lägger ner min teori, inte tillräckligt mycket mage på den jag hittade
Men ja...Han ser gammal ut!
Citera
2023-10-31, 16:28
Medlem
sthlmsodra2023s avatar
Gädda #300 alltså.. Karljäveln suger av dildon som en äkta fag 🤣 Fyfan att såna här människor kommer åt riktiga barn, dom borde göra alla en tjänst och avsluta jordelivet snarast 👋🏽
Citera
2023-10-31, 16:36
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Men alltså hur, HUR, kan #300 ha fått napp med någon riktig tjej?

Jag kanske är dum i huvudet, men är inte första reaktionen om man får se en såndär video att springa så långt man kan?

Finns ju folk till allt. Men man kan ana att den där asiatiska flickvännen har fått underkasta sig ett och annat rimjobb på fläsk-Rolle... Ja det är inte klokt.
Citera
2023-10-31, 16:42
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bess.the.best
Lägger ner min teori, inte tillräckligt mycket mage på den jag hittade
Men ja...Han ser gammal ut!
Lika viktigt det är för dårarna att visa kuken är att ljuga om sin ålder.
#300 är inte en dag under 60-bast!
Citera
2023-10-31, 17:12
Medlem
Ngn som vet om sorselebon 298 blev utkastad av frun eller bor kvar i Ängelholm?
Citera
2023-10-31, 17:22
Medlem
Vad är rebusen på gädda #300? I tråden verkar det finnas olika uppfattning om vem personen är.
Citera
2023-10-31, 17:37
Medlem
Leibachs avatar
Var framkommer det att Rolle har en filipinar-fru? Orkar inte läsa hela chatten, om det är där.

Men fan vilken citatmaskin han är! Förutom "Skit piss och vademekum" så kör han många roliga stavningar, snack och uttryck typ "Det är sjönt, har du aldrig pillat mellan dina ben". Jag fortsätter hävda att många peddos nog själva fastnat på ett småbarns nivå, vissa är mer kallt beräknande psykopater, men många bara är och skriver som att de själva är 12 år gamla.
Citera
2023-10-31, 18:07
Medlem
Incel-pelle90s avatar
Gädda 300 var något av en besvikelse. Det var ju inte ens en konfrontation!

Jag trodde hela dumpen-teamet med fiskare och allt skulle sluta upp för att med bubbel och konfetti möta gäddan i ett spektakulär konfrontation som skulle bli minnesvärd.
Citera
2023-10-31, 18:25
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incel-pelle90
Gädda 300 var något av en besvikelse. Det var ju inte ens en konfrontation!

Jag trodde hela dumpen-teamet med fiskare och allt skulle sluta upp för att med bubbel och konfetti möta gäddan i ett spektakulär konfrontation som skulle bli minnesvärd.

Men du fick ju en helt underbar runkelirunk video och en erotisk dildoavsugning istället. Plus riktigt fet röv att titta på.
Ingen konfrontation på den här men minnesvärd var den ändå tycker jag.
Citera
2023-10-31, 18:31
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Gädda #300
Jag har inte skrattat så mycket på länge. Med sitt headset och mic och flåsande påminde han lite om någon som står och föreläser med ett headset, men sen blir de lite olämpligt 😆 Dessutom tyckte jag han verkade viska för att inte att hans fru skulle höra. Stackars kvinna.

Jag tror #300 är en groomare av rang. Är nog många som fallit offer för honom.

Norrköping verkar vara en farlig ort för barn. Gädda #200 och #300s bostadsort. Till råga på detta blev jag själv vid 14 års ålder groomad och våldtagen av en man i 27 års åldern från Norrköping 🫣
Haha! Det där med att det är som att han står och föreläser är spot on!

Jag får flashbacks till när man studerade och hade föreläsningar via Teams. Då stod det åtminstone inte en halvnaken gubbe och drog i anakondan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in