Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-30, 23:24
Medlem
reffis avatar
Det var det tråkigaste jag sett. Jisses! Snacka om att göra en höna av en fjäder!
Citera
2023-10-31, 06:14
Medlem
Kantarell1423s avatar
Ingen som har ett ända papper från Tingsrätten om det, otroligt vad kåta alla är här.
Citera
2023-10-31, 06:54
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Fan!!! Snacka om fejkbröst!! 😨

Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Vidriga pattar. Det där var inte mycket att hänga i granen
Synd att hon förstört sina bröst.
Citera
2023-10-31, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Exakt vad är det du blir förbannad på?.. Har du aldrig hört talas om förspel? Att skicka nudes är för-förspel.

Framtiden är nu, gamle man. Ur vägen.
Förspel? Herre gud, dagens ungdom är i sanning förtappad. Bestående enbart av bögar och pervon.
Citera
2023-10-31, 07:58
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
ja tyvärr... köp 40 olika träningstajts med pushup rumpa o stå med häcken mot kameran verkar räcka för att vara träningsprofil idag.

att hon inte klarar av att genomföra en hygglig hantelpress med 15 kilo spelar ju tydligen ingen roll.
Dessa tjejer är psykisk störda, och det tragiska är att dom inte är 1 utan flera tusen som knäpper exakt samma kort och lägger ut.

Räcker att man har några tusen följare så börjar dom kalla sig modell/fitnessprofil
Citera
2023-10-31, 12:17
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Man vet att det handlar om dataintrång när bilden till artikeln visar en person som sitter framför datorn med hoodie
Jag är besviken på att de inte visade en "hacker" i hoodie i ett mörkt rum, med tre widescreenskärmar (med rullande kod på), en regnbågsdator, en serverstack i bakgrunden, en fett gamingtangentbord samt en bild på Pamela Anderson på skärmen.
Citera
2023-10-31, 12:49
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Styrkekramar till tjejen som drabbats. Har själv drabbats av liknande, sjukt obehagligt och äckligt är det. Hoppas aset får ruttna några år på kåken.
Du kan vara lugn, hårdare straff hjälper inte, så han kan få lite vård istället.
Citera
2023-10-31, 12:53
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Hur kan en ganska medioker träskpadda ha 1 mln följare? Särskilt med träningsvideos som är på väldigt låg nivå.
Att folk har dålig smak är tragiskt i sig men smak har ju inget med eventuellt brott att göra. Även "träskpaddor" och bekräftelseknarkande OF-pack ska ha samma juridiska rättigheter som hetingar som får sina fitt- och rövbilder spridna.

Jag sitter "på gärdsgården" i frågan om egenansvar kontra intrång. Om man inte vill att bilder och filmer ska spridas ska man inte fota/filma och om man har behov av att lägga upp dem ska man såklart se över sina lösenord och krypteringar. Något säger mig att dessa tjejer påfallande ofta som bäst har sitt smeknamn och födelsedatum som lösenord.
Citera
2023-10-31, 12:55
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Exakt vad är det du blir förbannad på?.. Har du aldrig hört talas om förspel? Att skicka nudes är för-förspel.

Framtiden är nu, gamle man. Ur vägen.
Du har en poäng. Tänk vad många i tidigare generationer önskat att de kunnat slänga iväg en dickpic eller fittpic till sin älskling.

Jag är ärlig här.
Citera
2023-10-31, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
När har jag sagt att det skiljer sig?

Det har du inte. Jag tyckte bara det var märkligt att du försvarade inbrott som något naturligt och något som låg på kvinnans ansvar, inte på creepet.
Citera
2023-10-31, 16:09
Medlem
Klagans avatar
Är ur pr-synpunkt en enorm fördel att bli "hackad" och att andra gör arbetet gratis för att öka ens popularitet. Detta när man så tydligt exponerar sig på det sätt som hon gjort.
Så grattis till mer följare och mer stålar! Bra jobbat!
Citera
2023-10-31, 17:35
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Det har du inte. Jag tyckte bara det var märkligt att du försvarade inbrott som något naturligt och något som låg på kvinnans ansvar, inte på creepet.
När har jag sagt att jag försvarat inbrott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in