Citat:
Ursprungligen postat av
SiamGnome
Och?
Skit i vad denna stolle säger. Just nu pågår det folkmord i Palestina, så vad gör lite vit fosfor liksom?

.
Jag är faktiskt förvånad att Israel gräver sin egen grav för varje dag som går. Det sjukaste jag sett i modern tid. Inte nog med att väst förlorade mediedrevet 2023, utan att Israel enade hela världen emot sig. De få regeringar i väst som inte vågar yttra sig säger inte mig något då om vi ser folkopinionen i dessa länder resa sig som aldrig förr.
Ni som inte följer X, eller andra källor av information kan inte förstå att hur många frivilliga är beredda att åka ner till Palestina och avskräcka den Israeliska styrkan. Då menar jag folk från arab länderna och många människor från hela Asien samt tusentals andra individer som bara vill avsluta det Européerna började under 30-40-talet.
Det var runt tiotusentals utländska volontärer som åkte ner till Ukraina, här tror jag det skulle inte förvåna mig om det var hundratusentals volontärer som skulle stå upp för barn och civila i Palestina.
Det komiska i allt detta är att USA har gått med folkmordet på barn och civila för att Israeliska pajas armen klarar inte av de själva.
Detta, mina damer och herrar är verkligen spännande tider, nu får vi ser hur detta utvecklar sig.