2023-10-29, 16:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salo
Jag såg en film där väktaren tog honom utanför Väringen (restaurang). Keps och allmänt sjavig, så nej, knappast från en aw.
Har du möjlighet att dela filmen?
Citera
2023-10-29, 16:43
Medlem
ErichvonStalheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
VAD ÄR man då ? Knappast vid sina sinnens fulla bruk !

Nej, helt hemma är man nog inte, men det kan ju vara så att han fick totalt frispel efter olyckan pga psykisk instabilitet.. Ingen ursäkt men en förklaring.
Senast redigerad av ErichvonStalhein 2023-10-29 kl. 16:48. Anledning: mer text
Citera
2023-10-29, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hur i helvete kan han släppas?!
Han lär göra slut på sig själv. Case closed.
Helt otroligt.
Nej han har en söndagsmiddag med familjen
Han är ju jurist så han vet vad han ska göra för att komma lindrigt undan tyvärr
Citera
2023-10-29, 17:27
Medlem
Jag var på adressen han är skriven på och kollade.
Det var nedsläckt i lägenheten.
Dörren stod olåst vilket är ganska intressant i sammanhanget. Dock gick det igång ett larm som var ganska tyst. Det var helt tomt och såg ut som lägenheten fortfarande byggs/renoveras.
Citera
2023-10-29, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 444LIMITLESS
Jag var på adressen han är skriven på och kollade.
Det var nedsläckt i lägenheten.
Dörren stod olåst vilket är ganska intressant i sammanhanget. Dock gick det igång ett larm som var ganska tyst. Det var helt tomt och såg ut som lägenheten fortfarande byggs/renoveras.

Var du och ryckte i hans dörr? 😅
Citera
2023-10-29, 18:21
Bannlyst
Citat:
Hur i helvete kan han släppas?!
Han lär göra slut på sig själv. Case closed.
Helt otroligt.

Han anses väl har välordnade förhållande. Undra om han går till arbete imorgon?

Tjena jag råkade köra ihjäl en 15 åring på drogfulla i helgen, men nu vänder vi blad och går vidare.

Citera
2023-10-29, 18:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Han anses väl har välordnade förhållande. Undra om han går till arbete imorgon?

Tjena jag råkade köra ihjäl en 15 åring på drogfulla i helgen, men nu vänder vi blad och går vidare.

Tror han sitter på ett plan till varmare breddgrader. Ekonomi för oförutsedda extraordinära händelser lär han ha🤬.
Citera
2023-10-29, 18:36
Bannlyst
Citat:
Tror han sitter på ett plan till varmare breddgrader. Ekonomi för oförutsedda extraordinära händelser lär han ha🤬.

Han har nog visa förbud.. Men jag en sjukskrivning är nog ett måste. Bli lite svårt att komma till jobben, bli känd som barnmördare. Ovasätt vad domstolar och sånt kommer fram till, kommer folkets dom vara hårdare.
Citera
2023-10-29, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Han har nog visa förbud.. Men jag en sjukskrivning är nog ett måste. Bli lite svårt att komma till jobben, bli känd som barnmördare. Ovasätt vad domstolar och sånt kommer fram till, kommer folkets dom vara hårdare.
Absolut, han lär flytta långt bort. Såg att han och sambon bodde i Solna tidigare, skulle tro att han bryter upp och drar utomlands för en längre tid.
Brottet är inte allvarligt nog, hur sjukt det än kan låta, för att sätta reseförbud, som jag förstått det.
Jag antar att han har bra kontakter som arbetar febrilt med detta. Allt för att fria honom från ansvar, typ ofrivilligt drogad, fan vet.
Citera
2023-10-29, 18:42
Medlem
fadervars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotard
Hade jag varit pappa åt den stackars pojken hade fanskapet som dödade honom inte överlevt en dag efter avtjänat straff. Finns ingen ursäkt, inga bortförklaringar, ingenting som kan mildra mitt genuina hat jag känner efter en sån här händelse. Rattfull smitare, mördare....

Smart. Då kan dina andra ungar få växa upp utan fader medans du tillbringar resten av ditt liv på jailet.
Citera
2023-10-29, 18:51
Medlem
Citat:
Absolut, han lär flytta långt bort. Såg att han och sambon bodde i Solna tidigare, skulle tro att han bryter upp och drar utomlands för en längre tid.
Brottet är inte allvarligt nog, hur sjukt det än kan låta, för att sätta reseförbud, som jag förstått det.
Jag antar att han har bra kontakter som arbetar febrilt med detta. Allt för att fria honom från ansvar, typ ofrivilligt drogad, fan vet.
Men influencern som begick bokföringsbrott fick reseförbud
(Ja, visserligen bor hon utomlands, men ändå...)
Citera
2023-10-29, 18:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Men influencern som begick bokföringsbrott fick reseförbud
(Ja, visserligen bor hon utomlands, men ändå...)
Det handlar om brottsrubriceringar och påföljder.
Att liv skördas tas ingen hänsyn till. Dock väldigt konstigt att han inte sitter häktad med tanke på hur han kunnat vålla ännu mer skada med sin framfart, terrorattacken på Drottninggatan goes Ekerö...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in