2023-10-28, 22:18
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Lägg av. Du snappar upp det du vill höra men vägrar lyssna på resten. Till och med den tafatte åklagaren visste att Maja ljög. Hon är ju fri så du borde vara nöjd nu? Om Alhem sett Maja som skyldig, hade du skrivit då vad han sa?

Trodde faktiskt att du skulle luta dig tillbaka i fåtöljen och njuta efter att Maja lyckades ljuga sig fri. Som några andra vurmare verkat ha gjort..

Han sa inte att lögnerna handlade om mord va?
Citera
2023-10-28, 22:18
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Berätta gärna..

Hmm när jag tänker efter så kanske du inte förstår att du sagt emot dig själv, eftersom du inte opererar efter samma linjära tidslinje som vi andra, med tanke på att du kritiserade att jag kl 21:22 bara svarade på den del av ett inlägg som inte hade redigerats, trots att redigeringen kom först kl 21:25....ja, så är det nog. Jag missade helt enkelt att du är en icke-tidsbunden varelse. Som the prophets i Star Trek DS9

Starkt av dig att göra ett gästspel här hos oss dödliga iaf.
Citera
2023-10-28, 22:22
Medlem
Citat:
Verkligen. Frågan är om samtliga inom Pingstkyrkan ens vill ha med familjen att göra då det finns inslag av allt som dom tar avstånd från. Alkohol, droger, mord m.m

Så mycket mygel och att isterbuken GW gav sig in i härvan är direkt obehagligt. Dessa avarter trodde väl att Maja skulle hedras och att livet skulle återgå till det normala? Tror det är nu helvetet börjar och vem har glömt Helge Fossmo fast det var 2004 som Knutbymorden skedde. Ingen kommer glömma detta fiasko i första taget och om nu Maja mådde så dåligt innan med vurmarnas alla ställda diagnoser så borde hon vara ett vrak nu. Fängelset hade rent av kunnat göra hennes tillvaro mer spännande än att sitta hatad och avskydd på sitt rum ensam. Som man bäddar får man ligga och synden straffar sig själv.

Man kan också vända och vrida på det och säga att om hon en gång i tiden skulle starta ett eget företag och hon behöver anställa personal då personen får se att det är denna Maja som var med i Tove-fallet så tror jag att personen eller personerna tackar nej. Likadant blir det nog om hon skulle vara uthyrd från sitt egna företag dvs att kunderna kommer till att tacka nej när de får se vem som är chefen. Så hon har en mycket bister framtid tillmötes vill jag tro.
Senast redigerad av Braskamin58 2023-10-28 kl. 22:24.
Citera
2023-10-28, 22:29
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Man kan också vända och vrida på det och säga att om hon en gång i tiden skulle starta ett eget företag och hon behöver anställa personal då personen får se att det är denna Maja som var med i Tove-fallet så tror jag att personen eller personerna tackar nej. Likadant blir det nog om hon skulle vara uthyrd från sitt egna företag dvs att kunderna kommer till att tacka nej när de får se vem som är chefen. Så hon har en mycket bister framtid tillmötes vill jag tro.
Som jag sa. Var hon i så dåligt skick innan lär hon inte bli någon framgångsrik person efter detta dåd. Ingen kommer glömma Maja Hellman någonsin.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-10-28 kl. 22:32.
Citera
2023-10-28, 22:34
Medlem
Citat:
Som jag sa. Var hon i så dåligt skick innan lär hon inte bli någon framgångsrik person efter detta dåd. Ingen kommer glömma Maja Hellman någonsin.

Hon har nog gjort sitt på denna jord.
Citera
2023-10-28, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Kom med något bättre...

Vill höra det från dig eftersom jag har sagt mitt.
Citera
2023-10-28, 22:38
Medlem
Hjälp! Du verkar vara en riktigt otrevlig och obehaglig människa!

Vad menar du med att åklagaren i detta fallet skulle hjälpa GW och pastorn att fria Maja??

Vad har du för belägg för dina korkade uttalanden?

Citat:
Du fortsätter att fördumma dig själv och är envis som en åsna. Klart att åklagaren inte var överraskad då han innan visste att han skulle hjälpa pastorn och sin vän GW att fria fasthållare Maja. Om alla andra fattar hur felaktigt hon friades från mord men inte du så kanske du ska börja om från början och lusläsa FUP. Det är väl bara du kvar snart i tråden av vurmarna och som sagt, du är envisare än en åsna.

Du tror också på Johanna när hon säger rätt saker men anklagar henne för lögn då hon säger det du inte gillar.
Citera
2023-10-28, 22:39
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Vill höra det från dig eftersom jag har sagt mitt.
Ok, det är ju ett svar
Citera
2023-10-28, 22:41
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Hon har nog gjort sitt på denna jord.
Har svårt att se hur hon ska finna en partner också och presentera sig för svärmor.. Det är en väldigt massa hinder på vägen och det där körkortet borde ifrågasättas då diagnoser ställts i otaliga mänger av trådens experter. Att en människa somnar rakt upp och ner ständigt borde ge röd flagg. Eller ber hon Gud att ta över ratten då hon nickar till. Många frågor som kräver svar.
Citera
2023-10-28, 22:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Nej, Fröken "Ljugar-Maja" Hellm*n kommer inte att ha ett kontinuerligt gnagande samvete, men, däremot sagt, så kommer Fröken Hellm*n:s samvete att emellanåt påminna henne om vad hon en gång gjorde under natten den 16:e Oktober 2022 och då behöver hon med all säkerhet ett starkt stöd från Prästen, ja, kanske till och med från hela Prästerskapet.

Mvh/
@JokerMannen

Högst osannolikt, så det kan du nog glömma.
Citera
2023-10-28, 22:52
Medlem
ziggarillens avatar
Jag trodde alla Majas vurmare skulle vara nöjda och glada men det verkar som att det är smolk i bägaren. Någon i ny skepnad. Livet är hårt.
Citera
2023-10-28, 22:53
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Jag trodde alla Majas vurmare skulle vara nöjda och glad men det verkar som att det är smolk i bägaren. Någon i ny skepnad. Livet är hårt.
Och ditt problem är att du fortfarande inte förstår att det inte handlar om att hålla på en sida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in