Citat:
Ursprungligen postat av
nextlife
Är extremt mycket mot att barn blir utnyttjade.
En kåt och frivillig 14 åring, däremot? Förtjänar ”barn vill inte bli våldtagna” vara på tal där? Finns ju fan tjejer av alla sorter. Tänk er alla gånger i verkligheten en 14 åring är jättesugen på en 18-19 åring. Är det dumpen på killen med stor slogan ”Du är här för att våldta ett barn?”
Missförstå mig rätt. Barn som far illa och som blir manipulerade osv är jag emot, men mitt exempel då?
Detta är flashback och inlägg här slutar aldrig förvåna mig så jag poängterar tydligt här nu;
JAG ÄR INTE intresserad av småtjejer. Försöker bara förstå flera olika resonemang.
Edit: Tänkte helt fel här. Dumpen hänger ju bara på klassiska barn sajter så det jag menade var ju naturligtvis allt annat än barn sajter, men ni fattar poängen.
Om du nu inte är 15-16år? Så räcker det att du öppnar ögonen och tittar, de är barn!
Och troligtvis är de barn som kan tänka sig det irl utsatta, och har en jobbig socialsituation, ska du utnyttja det?
Och till 100% så skulle du som 13 årig pojke få stånd om en äldre bög sög din kuk, är det rimligt att han ska få utnyttja det? Du får ju stånd liksom🥰
Det finns sönderslagna och våldtagna kvinnor som kan komma under en våldtäkt
Är våldtäkt då bara trams och att de eg tycker att det är fint fint?
Så ta och skärp dig!