Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Ja, de er ikke blitt nevnt siden juni 2019, da ble sporet lagt vekk og det ble antydet
at det var "mindre sannsynlig" at de hadde noe med saken å gjøre.
Så det er interessant at de igjen blir nevnt som aktuelle. De har i såfall kanskje
fått nye opplysninger som peker i den retningen.
Men vi ser også nå at status blir angitt til å være fire siktede. Hvis det er snakk om
ha som ble siktet før offentliggjøringen, ble vel han ansett som sjekket ut?
Han var vel fra Østfold et sted mener jeg å huske.
Det jeg kan huske av siktelser i saken.
- Ole Henrik Golf, anholdt på Gardermoen nov 2018, sjekket ut ganske raskt, utenfor mistanke nå
- Guttungen fra Østfold(?) som ble pågrepet, siktet og raskt sjekket ut.
- Tom Hagen, hemmelig siktet sommeren 2019, fortsatt siktet for drap eller medvirkning.
- RU - pågrepet da TH ble løslatt fra varetekt 8. mai 2020, først siktet for drap eller medvirkning til drap, siktelsen endret til medvirkning til grov frihetsberøvelse, (etter hukommelsen), sånn cirka.
- PSS, politiet fant kopi av OHG pass på pc'en hans i forbindelse med annen sak. Er fortsatt siktet for drap eller medvirkning til drap i perioden ca jun 2018 til 31. okt 2018.
Det er det jeg har fått med meg.
I mellomtiden er Tom Hagen blitt siktet for div brudd på våpenloven, husker ikke detaljene her.
Og, en slektning av Tom Hagen er blitt siktet for å ha truet et vitne, saken er vel henlagt som en slags misforståelse. Eller noe.
Så, hvem er den fjerde siktede?
Er det virkelig MWL? Eller. Hvem er det.