Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-10-24, 21:46
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Els Marie måste fan vara den största "drama queen" jag någonsin skådat. Hoppas verkligen hon åker ut.

Jag är lite svag för henne, hon ligger på min pluslista. Inte rädd för kameran.
2023-10-25, 01:12
Medlem
Blundettos avatar
Vilken bluff programmet är. Inte en chans att man sväljer ostbågar och stekar efter två veckor nära svält. Än mindre alkohol. Hoppas att alla åker ut! Bortskämda hens hela bunten...
2023-10-25, 01:17
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Tiden kommer utvisa att jag har rätt. Ni får tro vad ni vill. Ni är ju ofta ut efter scoop och när man väl kommer med ett så blir det bara skitsnack.

Vad menar du nu? Har du kommit med en scoopa skitsnack? Högst sannolikt.
2023-10-25, 01:22
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Tiden kommer utvisa att jag har rätt. Ni får tro vad ni vill. Ni är ju ofta ut efter scoop och när man väl kommer med ett så blir det bara skitsnack.
Aldrig fel med scoops, problemet är att scoopet kommer ifrån Flashbacks mest opålitliga användare med ett nollprocentigt track record.
2023-10-25, 07:56
Medlem
plumba69s avatar
Citat:

Du kommer ju med scoop varje säsong
2023-10-25, 09:15
Bannlyst
Ylwa blir mer och mer obehaglig för varje avsnitt. Efter snacket med Emilio säger hon: "Vad skönt, då kan jag släppa den där känslan att du mår dåligt" Men det hon egentligen tänker är: "Vad skönt då har vi konstaterat att du offrar dig, då kan jag släppa den där känslan att jag skulle vara i farozonen".

Charlie gillar inte tjejer och tjejbasiller. Han "vet" att alla tjejer är svaga, Tove har bara haft tur som har glidit på sin lilla räkmacka när hon har vunnit tävlingar.
Charlie har bettet sig som ett otrevligt svin egentligen mot hela gruppen (tjejerna) men speciellt mot Tove.
Allt det här skiter Sara i. I utbyte mot vad hon tror/fantiserar är lite bekräftelse från Charlie är hon beredd att kasta alla under bussen direkt! Ingen självrespekt överhuvudtaget.
Tove fortsätter imponera.
https://imgur.com/a/eDtdwU6
Senast redigerad av SigmundHellmuth 2023-10-25 kl. 09:54.
2023-10-25, 10:00
Medlem
Um, tävlingen i Gränslandet igår var ju helt meninslös eftersom vinsten va en brakmiddag för alla oavsett vem som vann. I för sig har hela kiosk-grejen varit näst in till meningslös hela säsongen.
2023-10-25, 10:59
Medlem
RoadToPerditions avatar
Två avsnitt på rad som inte handlar om någonting.... Trååååkigt.
2023-10-25, 11:02
Medlem
RoadToPerditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMan
Um, tävlingen i Gränslandet igår var ju helt meninslös eftersom vinsten va en brakmiddag för alla oavsett vem som vann. I för sig har hela kiosk-grejen varit näst in till meningslös hela säsongen.

Ja verkligen, varför kan man inte skapa drama genom att äta framför andra eller vad som helst. Som det är nu blir det fan bara trist. Gränslandet är en fin strand där man kan äta och vila upp sig, så borde det inte vara.
2023-10-25, 15:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Du kommer ju med scoop varje säsong

Tack.
2023-10-25, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMan
Men så meningslöst och all denna " å vad sjukt, galet gott, vilka smaker, ååååå, bästa jag ätit" så jäklar tråkigt att lyssna på den skiten.
2023-10-25, 18:17
Medlem
OK70s avatar
Blir man verkligen mätt på 2 maskar? Kunde Johan inte överlevt ändå utan dessa äckliga maskarna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in