Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Ja. Det är dags för ryssen att dra sig ur Ukraina nu. Detta för att ryssarna ska slippa sitt enorma lidande i Ukraina. Det här går ju inte.
De ryska förlusterna är enorma just nu. 10 gånger högre än Ukrainas förluster.
Som salt på såret har Ukraina nu även fått ATACMS. Och kan spränga sönder ryska flygbaser + helikoptrar i stora mängder.
Är det inte dags för Ryssland att ge upp nu? Håller du inte med? Dags för Putin att kasta in handduken?
Du som är "neutral" kan väl inte ha något emot det?
Är så jävla trött på er pajaser.
Vad då jävla "neutral" varför i helvete sätter du citattecken runt neutral ???
JAG STÅR INTE PÅ NÅGONS SIDA !!! Vad är det i den meningen du inte fattar ??
Bara för att jag inte köper aftonbladets dynga så är jag "neutral" i din värld.
Tycker det detta leder tråden framåt ???
Har skrivit samma jävla sak hur jävla många ggr som helst.
Varför i helvete skulle jag på ett anonymt forum sitta och ljuga vad jag står för!!??
Vad tjänar jag på det ? Svara på den frågan!
Tycker det detta leder tråden framåt ??? Svara även på det!
Är det som du och aftonbladet tror jag då borde verkligen ryssen packa ihop och krypa upp i uralberg och fundera på vilken jävla sitts de har hamnat i.
Då är de verkligen körda för hur lång tid som helst i sådana fall.
Kommer ta lång tid och hämta sig från denna totala förnedring.
Eller så är man som mig och ställer sig frågan om verkligen ryssen är så här helvetes korkad som du och lena melin tycker och tror
Den självklara svaret är att så är inte fallet. Vore precis hur ologiskt som helst givetvis.
Jag har följt inrikes och utrikes politik tämligen länge.
Och har genom åren sett hur satans mycket aftonbladet/reuter har ljugit för oss.
Jag litar helt enkelt inte en enda sek på dessa pajaser.
Vad väl inte jätte längesedan aftonbladet skrev ut att ryssarna plockade sönder diskmaskiner för att få tag på halvledare så de kunde kriga. Och att paraden i Moskva var så tom på maskiner ( som den var ) att man körde ut ww2 tanks från museum för att allt var slut.
Soldater deserterade i mängder och luftherraväldet var säkrat för ryssarna hade knappt något flyg kvar.
Lägger man där till så har ryssarna förlorat 10 ggr så mycket manskap sen kriget började
Trots detta enligt er fullständiga haveri från ryssen så blev ukrainas offensiv århundrades flopp. Trots man toppade upp med krigsmateriel från väst.
Börjar man fortfarande inte ana ugglor i mossen ja men då är man bra jävla hjärntvättad i min bok.
Hade det varit som ni och lena melin påstod då borde rimligtvis ryssarna körts ur med huvudet före.
Eller åtminstone återtaget MYCKET mer mark.
Du ser ingen som helst rimlighet i det??