Citat:
Ursprungligen postat av
stayboosted
Japp vi ska anmälas och vara rädda...tyst med dig och glöm det här!
Från mammans facebook för 5 minuter sedan:
En D*niel M*ri*sson:
Citat:
Ni kommer väl garanterat ta bort detta era fega konstiga jävlar. Men kan ju alltid hoppas att någon hinner att läsa. Reggade mig faktiskt nu på flashback för att skriva om det (jag hade inget konto innan) men det visar sig att jag måste vänta 3 dagar eller så kan jag välja att pröjsa 50 spänn och få tillgång direkt vilket jag faktiskt skiter i. Jag kan vänta i 3 dar i så fall så får flashback även ta del av detta. Det hela började med att jag själv donerade (ingen större summa så jag vill inte ha något tillbaka) men det som sedan fick min uppmärksamhet var hur människor började påstå att det hela verkar vara något av en bluff. Så jag har följt detta flitigt faktiskt (precis som en dokumentärfilm) det är helt klart intressant. Daniel kontaktade mig ikväll när jag satt i badet och skriver hej stayboosted som om jag är någon aktiv flashbackare som skrivit massor. Och att han nu minsann hade mig och att han skulle besöka mig (lät ganska hotfullt om du frågar mig)? Iallafall så svarade jag och sa vad fan snackar du om och möts av någon fjantig jävla stureplans röst som säger ”jag vet att det är du”. Jag blev irriterad och sa att vad fan är det du snackar om men han vägrade ge sig. Han påstår att det är bara jag som tagit del av det han skrivit när han i själva verket skrivit till andra också. Och nu är jag blockad förstås. Det här är ju helt sjukt 😅 vad är det ni håller på med egentligen? Och till Daniel du är mer än välkommen att komma hit. Om 3 dagar kan jag posta allting och därmed visa att jag är jag. Jag är inte rädd för dig och jag skriver inte detta för att jag är rädd utan för att andra ska se vilka jävla idioter ni verkar vara.
Vad fan är det som händer? Hur har Daniel tid att ringa upp folk från Facebook och hota, men har inte tid till att lägga upp bevis från sjukhusjournaler, polisrapporter etc?
Detta är fan helt jävla absurt. Jag hoppas på riktigt att flera har gjort polisanmälan nu, det får fan räcka med den här cirkusen...