Citat:
Ursprungligen postat av
lemmy124
Nu projicerar du pajas.
Jag påstår ingenting. Det är dif som säger att ni springer ifrån oss och gnaget med hästlängder.
Samtidigt har ni haft lägst publiksnitt bra länge + som sagt det sämsta derbylaget.
Ni kom en poäng före oss förra året. Bakom gnaget för två år sedan. I år missar ni Europa.
Uppenbarligen är tabellens "bäst i stan" det enda ni har i nuläget. K/T känns färdiga och Bosse är eran enda livlina. Ni får njuta av stabila fjärdeplatser och fira kryss mot Bajen så länge det varar.
1. Jag "projicerar" inte. Använd inte begrepp du inte förstår.
2. Publiksnitt är ganska ointressant eftersom lagen inte har samma supporterunderlag. Då kan vi lika gärna ta upp det att Real Madrid har fler anhängare än Vallentuna BK och försöka trycka på att det finns nåt kvalitativt i det.
3. Senast jag kollade går fotboll ut på att hamna så högt upp i tabellen som möjligt, inte på att vinna "derbyligan" eller något annat tröstpris.
4. Ingen "firar" gårdagens resultat, men det förhåller sig oundvikligen så att det är bättre att komma fyra än att komma femma eller sexa. Det finns inget uppseendeväckande i det faktumet.