Citat:
Jag har själv en nära vän som är försvarsadvokat så där har du missuppfattat men att det finns mindre seriösa gangsteradvokater kan du inte ha missat om du är påläst
Advokatsamfundet har fått hård kritik om detta
Gillberg är van att försvara gängbrottslingar
Och tycker du att hans mobil fibblande i HR var snyggt så villl jag att du ska veta att det finns försvarsadvokater som tyckte att det var illa
Då antar jag att du också tycker att Clea har gjort ett bra jobb eftersom du verkar ha bra koll på försvarsadvokater
De som tycker att Rullman gjort ett dåligt jobb är endast de som vill se Maja fri
Och vad vet vi om att Rullman svek Toves familj
Det kanske var en stark önskan av någon att han skulle släppa fallet
Varken du eller jag vet hur detta gick till
Och jag fattar försvarsadvokaters roll men det betyder inte att vi gemeneman alltid gillar våra lagar och alla dessa kryphål som försvaradvokater kan använda sig av som gör att det släpps ut brottslingar på våra gator
Jag förstår att du tycker att Maja är helt oskyldig men jag vill att du ska veta att vi är många som anser henne vara skyldig till mer än normalt gravfridsbrott och Toves familj ser inte Maja som oskyldig
Om det nu betyder någonting i det hör fallet som handlar om Tove en mördad död Tove och hennes anhöriga
Det är de som är offer och inte Maja
Advokatsamfundet har fått hård kritik om detta
Gillberg är van att försvara gängbrottslingar
Och tycker du att hans mobil fibblande i HR var snyggt så villl jag att du ska veta att det finns försvarsadvokater som tyckte att det var illa
Då antar jag att du också tycker att Clea har gjort ett bra jobb eftersom du verkar ha bra koll på försvarsadvokater
De som tycker att Rullman gjort ett dåligt jobb är endast de som vill se Maja fri
Och vad vet vi om att Rullman svek Toves familj
Det kanske var en stark önskan av någon att han skulle släppa fallet
Varken du eller jag vet hur detta gick till
Och jag fattar försvarsadvokaters roll men det betyder inte att vi gemeneman alltid gillar våra lagar och alla dessa kryphål som försvaradvokater kan använda sig av som gör att det släpps ut brottslingar på våra gator
Jag förstår att du tycker att Maja är helt oskyldig men jag vill att du ska veta att vi är många som anser henne vara skyldig till mer än normalt gravfridsbrott och Toves familj ser inte Maja som oskyldig
Om det nu betyder någonting i det hör fallet som handlar om Tove en mördad död Tove och hennes anhöriga
Det är de som är offer och inte Maja
Bästa Anedin
Jag tror ente en sekund på att du har en nära vän som är försvarsadvokat. Om du haft det hade hen förklarat för dig att försvarsadvokater inte har några kryphål att ta till. Dom gör sitt bästa för att försvara den som dom är tillsatta att försvara. Om det kommer som en överraskning för dig.ALLA har rätt till en försvarsadvokat. Fatta det.
Sen bevisar du bara din dumhet när du tror att jag vill se Maja fri för att jag kritiserar Rullman.
Det är så häpnadsväckande dumt.
Jag har ALDRIG påstått att Maja är oskyldig. ALDRIG.
Du är på riktigt korkad som påstår det.
Inse , det finns inte,och har aldrig funnits bevis för att Maja mördat Tove.
Presentera ett pyttelitet bevis på att Maja är en mördare.