2023-10-22, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Och fler har gripits sedan 7/10 men det lär finnas många många fler..

https://nitter.net/manniefabian/status/1715995323372372030#m

Ja det är klart det gör. Ett av Hamas mål är ju att ta över Västbanken från palestinska myndigheten - Även deras 2017 dokument säger annat.
Citera
2023-10-22, 10:29
Medlem
Muslimfittas avatar
"Detroit synagogue president Samantha Woll found fatally stabbed outside her home"

https://eu.freep.com/story/news/local/michigan/detroit/2023/10/21/samantha-woll-dead-isaac-agree-downtown-detroit-synagogue-president/71271616007/

Ska vi anta att detta också beror på Hamas och Israel-konflikten? Det luktar muslim om hela fallet.
Citera
2023-10-22, 10:30
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Dina dåliga jämförelser får du stå för. Jag vet inte varför det är så svårt att nå er muslimer. Har ni nån mental låsning eller dysfunktion som omöjliggör att man kan komma nån vart med er i diskussioner?

Mina jämförelser är exakta kopior av dina uttalanden men i svensk kontext.

Ni sion troll verkar ha svårt att förstå att jag inte är muslim. Ni tror alla som står upp för rättvisa i Mellanöstern är muslimer. Antingen är ni så dumma eller så försöker ni att svartmåla oss icke-muslimer som står med Palestina.
Citera
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Deras föräldrar stal marken och hemmen så de lever på ockulerad mark. Det måste återvända till ägarna.

Jag kan glädja dig med att marken återvänder till de rätta ägarna så som du vill. Judéen till Judarna.
Citera
Medlem
Citat:
Palestinier och Palestina är en efterhandskonstruktion. Ingen av dessa existerar idag, och har aldrig existerat.

Jag säger det igen dagens araber i området runt Israel är araber, namnet palestinier har de tagit på senare tid för att försöka ge sig själva mandat att dom är de riktiga filistéerna som nämns i bibeln. Det är bara ett billigt trick för att lura omvärlden.

De som kallas palestinier är den befolkning som bodde i området innan det sionistika projektet inleddes.
De har något som de judiska invandrarna saknar, nämligen kontinuitet i området.
Området har sakta islamiserats och arabiserats,
genom att människor konverterade och att de stegvis övergick till arabiska från liknande språk.
Det du sysslar med är ordlekar i syfte att förvränga verkligheten.
Citera
2023-10-22, 10:31
Medlem
Citat:
Du är ett barn verkar det som. Bidragen är för att pacifiera länderna och folken. Ta bort bidragen så folk verkligen får uppleva vilken misär israel skapat i området. Människor kämpar först när de inte har något att förlora. Bidragen är till för att ge folket falskt hopp och känna de har något att förlora.

Håller helt med om att alla svenska bidrag till sk. palestinier(terrorister) ska dras in omedelbart. Israel verkar ju ha dragit in på den el, vatten och medicin man tidigare bidragit med till Gaza?

Det borde du vara väldigt nöjd med?
Citera
2023-10-22, 10:32
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
På myntet står också text som betyder Israel, så de var uppenbarligen inga kolonisatörer då.

Palestina är namnet på mandatet, och inte namnet på en palestinsk stat.

Nej ingen palestinska stat då stater inte fanns i området på den tiden. Varken Syrien eller något annat land i området. Alla var under ottomanska riket eller brittiska/franska imperiet
Citera
2023-10-22, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Jag håller inte med. Det är ett krig emot islamistisk terror!

Inkorrekt, ditt missfoster.

Israel är ockupationsmakten och för ett anfallskrig mot palestinierna, som är dömt att misslyckas.
Citera
2023-10-22, 10:34
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Din kunskap är ja... ...låt mig hjälpa

"
The Egyptian race belongs to an ethnicity called*Afrocentric. Modern Egyptians share the same race as the ancient Egyptians. The Egyptians are primarily found in North Africa."

Hade en vik lärare från Egypten, fan om man kallade honom arab

Han var så stolt över Kung Farok (kungen som störtades) och sin bakgrund från forna Egypten...

Egypten talar arabiska, är medlem i arabiska förbundet och staten heter Arab Republic of Egypt.

Men nej här kommer David och säger åt egyptierna vad de är och inte.
Citera
2023-10-22, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Ja det är klart det gör. Ett av Hamas mål är ju att ta över Västbanken från palestinska myndigheten - Även deras 2017 dokument säger annat.

Någon borde meddela yasko om att Jackson hinkle inte är en trovärdigt källa oavsett vad det gäller.

Intressant att denne konspiratör promotas hårt av twitter/X.
Citera
2023-10-22, 10:35
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Palestinier och Palestina är en efterhandskonstruktion. Ingen av dessa existerar idag, och har aldrig existerat.

Jag säger det igen dagens araber i området runt Israel är araber, namnet palestinier har de tagit på senare tid för att försöka ge sig själva mandat att dom är de riktiga filistéerna som nämns i bibeln. Det är bara ett billigt trick för att lura omvärlden.

Israel anser att det palestinska folket finns. Och hela världssamfundet. Du är med andra ord en extremist som i Israel-Palestinafrågan hävdar positioner som till och med är för extrema för den israeliska regeringen.

Eller så är du bara svagbegåvad och förstår inte bättre, vi har ju tidigare sett att du inte är så duktig på svenska. De två behöver i och för sig inte heller utesluta varandra.
Citera
2023-10-22, 10:36
Medlem
Får man inte skoja lite denna söndag

men de ska ingenstans bikini brudarna

Men du missar en viktig detalj

67 kriget anföll Israel Egypten och Syrien
Levi Eshkol Israels PM då, sa TYDLIGT till Jordaniens kung " om ni inte anfaller oss så kommer ni skonas "

Men tack vare min idol Nasser det stolpskottet sa till Jordanien att de skjutit ner 200 flyg och 20 km från Jerusalem : D så gick Jordanien med kriger ...och gav Israel den ursäkten de behövde...

Så Johnny boy....låt mig ge dig ett råd: Ge fan i israelerna.. så tar de inte mer land.

Om Libanon med Hizbollah jävlas för mkt så kommer en buffertzon mer än Sheeba farms

Citat:
Så för några heta brudar så ska ockupationen fortsätta? Nej du jag är ingen icel och bryr mig inte om fitta mer än mänskligt liv och mänskliga rättigheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in