2023-10-21, 04:27
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Gädda 200 är helt klart värst av alla

Vill trycka ett spädbarns ansikte mot en fitta medan han "knullar ihjäl barnet med sin kuk"

Finns i telefonsamtal på sidan.

https://dumpen.se/2023/03/14/pedonekrodrommar-i-norrkoping-napp-200/

Han är uppenbarligen helt sjukt störd på så många vis, han behöver låsas in eller iaf få båda armarna amputerade så han inte kan göra något mot någon
Någon som kan ge rebus på aset? Norrköping är det iaf. Satan vad vidrig. Det är nån som ska stå omringad av hundra pers som turas om att slå honom.
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Varför ska det heta Gädda och inte Pedofil-gris/fitta/bög eller liknande? Är det för att inte kränka någon? Jag tycker det är väldigt opassande att smutsa ner den svenska insjöns mäktigaste rovdjurs namn på detta vis. Lite som att kalla bögar för böckling.
Pedofil är ett känsloladdat ord och gädda är en perfekt synonym tycker jag.
Citera
2023-10-21, 04:36
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Pedofil är ett känsloladdat ord och gädda är en perfekt synonym tycker jag.

Vad är problemet med att ordet pedofil är känsloladdat? Jag tycker man gör den klassiskt svenska fisken Gäddan en otjänst genom att associera den med barnvåldtäkt.
Citera
2023-10-21, 05:52
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Varför ska det heta Gädda och inte Pedofil-gris/fitta/bög eller liknande? Är det för att inte kränka någon? Jag tycker det är väldigt opassande att smutsa ner den svenska insjöns mäktigaste rovdjurs namn på detta vis. Lite som att kalla bögar för böckling.

För att gädda innefattar alla som tänder på barn oavsett om dom är pedofiler, hebefiler eller sexmissbrukare, en tydlig referens till torsk som vi kallar sexköpare
Citera
2023-10-21, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Tidigare har de avpublicerat när en gädda tagit livet av sig. Gör de så fortfarande? i så fall bör #288 försvinna inom kort.
Har han tagit livet av sig?

Han finns fortfarande via mrkoll och merinfo men verkar klivit ur bolaget som ordförande, vilket säkert inte är så konstigt, man vill kanske rädda bolaget.
Senast redigerad av NBP 2023-10-21 kl. 06:30.
Citera
2023-10-21, 07:18
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakeljanne851
Hoppas denna funkar. https://ibb.co/PF8FGJZ

Hahaha, smart att skriva under med dumpen.se 😅
Citera
2023-10-21, 07:23
Medlem
manorkarjuintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakeljanne851
Hoppas denna funkar. https://ibb.co/PF8FGJZ

Fast Vem gör ens så?
Jag förstår helt människors frustration men hans familj är också i chock.
Har han barn räcker nog skammen & chocken över att pappa/anhörig hamnat på dumpen.
Citera
2023-10-21, 08:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Jag var på fest nu i natt med folk från samma ort som gädda 296.

Det skvallras om att gäddan får vård just nu.

Enbart ryktet om Dumpen och deras fiske borde få kåta snuskgubbar att byta sexuellt tändningsmönster och ofångade pedofiler att söka vård INNAN. Jävlar vad Dumpen rör om!
Knappast vård för sin sexuella läggning, vård för att han "panikar" på grund av avslöjandet.
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2023-10-21 kl. 08:43.
Citera
2023-10-21, 08:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Hahaha, smart att skriva under med dumpen.se 😅
Personen var inte så smart, så det blev "dumpe.se"...
Citera
2023-10-21, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manorkarjuinte
Fast Vem gör ens så?
Jag förstår helt människors frustration men hans familj är också i chock.
Har han barn räcker nog skammen & chocken över att pappa/anhörig hamnat på dumpen.

Personen som skrivit detta åker nog dit rejält, så oroa dig inte. Den svenska polisen går hårt åt graffitimålare och äggkastare. Pedofiler? Not so much. #sarkasm
Citera
2023-10-21, 08:11
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Det är alltså en människa som jagar barn online du vurmar för i ditt första FB inlägg. Borde inte det första vara att bli förskräckt över denna mans förehavanden snarare än en liten målning

Förstår att pöbeln måste få sina tillfredsställande orgasmer men klottra på husfasader går mer ut över familj än gäddan själv.
Citera
2023-10-21, 08:12
Medlem
snutans avatar
Vad hände med gädda 152? Vet han blev häktad men kan inte se om dumpen lagt ut mer. Orkar inte gå igenom alla bevakningsinlägg och fick inte fram något när jag försökte söka. (Mer än inläggen om han)

https://dumpen.se/?s=152
Citera
2023-10-21, 08:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Någon som kan ge rebus på aset? Norrköping är det iaf. Satan vad vidrig. Det är nån som ska stå omringad av hundra pers som turas om att slå honom.
Rebus #200 som är född 12 juni 1985
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Senast redigerad av KanotklubbenKermit 2023-10-21 kl. 08:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in