Citat:
Ursprungligen postat av
Nannegijala
Att just du inte känner till judar som driver högerkonservativa nationalistiska agendor betyder ju inte att de inte är där. Trump-administrationen ansågs drivas av judar, några av de mest Trump-fanatiska områdena i USA ligger i judiska delar av New York. I Sverige har vi t.ex. Samnytt som drivs av Kent Ekeroth och Bulletin som både ägs och aktivt drivs av judar. Sverigedemokaterna drivs av judar, det läser man varje dag på Flashback.
Kort sagt handlar det mest om vilken del av jude-teorierna du väljer att tro på. Vill du se judar inom ett visst område så hittar du nästan alltid någon att peka på.
Sant. Det är möjligt att de existerar trots att jag inte känner till dem. De judar som verkligen stödjer Trump, gör det dock garanterat pga Trumps syn på Israel, och inte pga patriotism för USA.
Jag ska ge dig ett exempel. 1 miljon svenskar flyttade till USA under tidigt 1900-tal, och detta gällde även miljoner skandinavier i övrigt. Många av dem bosatte sig i Minnesota. Inte en enda av deras ättlingar bryr sig ett skit om vad som sker i Sverige, Danmark, Norge och Tyskland idag. De ser sig själva som amerikaner och är lojala/patriotiska gentemot USA. Men så ser det inte ut när det gäller judar, trots att de har bott i Europa/USA i nästan 2000 år. Judar är generellt sett aldrig lojala mot de länder de bor i utanför Israel. När något sker i Israel kritiserar hela USA/Väst det, skickar dit vapen, soldater osv. När något sker i USA bryr sig inte Israel det minsta lilla om det. Judar med mycket pengar i USA vill att alla politiker hela tiden ska prata om hur fantastiskt Israel är. De vill att alla ska vara lojala mot dem och se upp till dem, men de själva bryr sig inte ett skit om andra länder/befolkningar. Faktum är att många av dem målar ut vita människor till rasister så fort de ens nämner sin etnicitet eller minsta lilla stolthet för sitt land eller folk.
Anledningen till att så många idag hatar judar trots att judar nyligen faktiskt blev utsatta för en brutal attack av Hamas, beror på att människor undermedvetet vet att många judar ligger bakom mycket negativa saker som sker i Västvärlden och i Mellanöstern. Judar tror att de kan göra en massa saker bakom scenen utan att någon upptäcker vad de sysslar med. Men människor är inte så dumma. Även om de inte kan bevisa det så är många väl medvetna om vad många judar sysslar med. Judar är smarta. Men deras smarthet gynnar dem endast kortsiktigt. Inte långsiktigt. De lär sig aldrig att allt de gör leder till att fler och fler börjar förakta judar, vilket till slut leder till att de kastas ut från länder eller utsätts för våld. Denna gången kommer det dessutom att äga rum globalt, då det finns många judar över hela västvärlden, samt i Israel, och det finns även många muslimska araber över hela västvärlden.
Som jag tidigare har skrivit, så fort europeiska befolkningar verkligen har hamnat i minoritet i sina länder, kommer de att börja acceptera den nya verkligheten. Med tanke på att globalisterna har drivit feminism/hbtq-propaganda osv, kommer många europeer att influeras väldigt mycket av arabiska muslimer, och ta efter deras syn på olika saker, därför att de är så trötta på hela den vänsterliberala indoktrineringen. Föraktet mot judar kommer att förena dem. Judar har till stor del förstört Europa med massinvandring, och de har förstört Mellanöstern med krig, samt spelat europeer och muslimer mot varandra via median. Även om soldaterna som krigar är icke-judiska amerikaner, är det förmögna judar i USA och Europa som fattar besluten, och via massmedian ljuger för amerikanerna. De destabiliserar Mellanöstern så att muslimska araber inte kan bygga upp mäktiga länder, därför att de vet att muslimska araber vill ha bort Israel. Dessutom vill de lägga beslag på oljan som finns i Mellanöstern.
Zionisters mål är att Israel ska styra världen. Jag hörde en av dem hålla ett tal i FN där han sa att "vi kommer att vara det enda riktiga landet kvar". Vad han menar med det är att alla andra länder ska utsättas för "globalism" där deras kulturer och etniciteter löses upp, och havererar inifrån med hjälp av massinvandring. Västerlänningar ser judar som några slags oskyldiga människor pga att judar kontrollerar median och därför har målat ut sig själva till offer under de senaste 80 åren. Men faktum är att många av dem ser sig själva som "Guds utvalda folk", och att de bör styra världen. De är de största rasisterna i världen. De ser ner på alla andra folk som inte är judar, och de hatar kristna och muslimer.
Dessa zionister i väst infiltrerar politiska partier och organisationer. Jag har alltid misstänkt att tex Paula Bieler i Sverige är ett sådant exempel. Hennes pappa flydde Polen efter att blivit utpekad som en del av en zionistisk konspiration. Paula gick med i SD och försökte sedan göra partiet mer "liberalt", dvs förstöra partiet inifrån. Det är exakt så här judar alltid arbetar. De tar sig in i länder, partier, media osv, och förstör det sedan inifrån. Den politik som judar vill ha i västvärldens länder är helt tvärtemot den politik de vill ha i Israel. De vill ha dålig politik i väst, som destabiliserar och gör att de kan söndra och tjäna pengar på allt möjligt, och de vill ha bra politik i Israel.
Det som sker i USA just nu, är att den ekonomiska eliten håller på att krossa medelklassen för att lägga beslag på alla resurser. Det är därför de gör allt för att höja priserna på bostäder, skapa inflation osv. De vill krossa medelklassen, och skapa ett samhälle där den ekonomiska eliten styr allt. Alla inom den ekonomiska eliten är givetvis inte judar. Du har även tex Bill Gates och Windsor-familjen, som definitivt är en del av denna konspiration. Men tro mig när jag säger att många av dem är judar, och att de mest drivande är judar. Larry Fink, grundare och VD för världens rikaste företag genom historien, Blackrock. Familjen Rothchilds. George Soros. Mark Zuckerberg. Goldman Sachs. JP Morgan tror jag också grundades och drivs av judar. Merrill Lynch och Bank of America. Detta är endast de jag känner till. Judar gör nämligen allt för att operera bakom scenen. Jag misstänker även att Elon Musk och Bill Gates aldrig har varit världens rikaste personer. Jag misstänker att det finns vissa judar med tillgång till mer resurser, men som av skatte-skäl väljer att inte vara öppna med hur förmögna de är, samt att vara anonyma pga att det blir enklare att operera om människor inte vet vad du sysslar med. Ingen vet tex hur mycket pengar Rothchilds verkligen har.
När vita människor blir förmögna, blir de nästan alltid det pga att de har uppfunnit någonting som säljer. Men inte judar. Judar sysslar ofta med en slags parasit-ekonomisk verksamhet där de tjänar pengar genom att via banker låna ut pengar och sedan få tillbaka en massa i ränta, genom att spekulera och investera i olika företag som faktiskt producerar riktiga varor. Det faktum att de lånar ut och investerar pengar i företag leder givetvis till att företagen kan bli större. Men det som verkligen är värt någonting i praktiken, produceras väldigt sällan av judar. I USA har de lyckats skapa några väldigt stora investeringsbolag, som tex Blackrock och Vanguard, och dessa företag tvingar andra företag att hålla på med all denna woke-idioti för att få lån. Jag misstänker kraftigt att investeringsbolagen använder sig av detta för att sänka vissa företag, och på så sätt veta vart de ska investera pengarna. Jag är helt övertygad om att målet var att göra Bud light bankrutt. Det finns inte en chans i världen att de inte förstod vart det hela skulle leda.