2023-10-20, 01:22
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Sen så kan han väl omöjligen vara 26? Han ser ju bra mycket äldre ut. Typ gamling med babyface
Jag sitter just nu och försöker luska fram hans identitet. Jag utgår också från att han är ganska mycket äldre än 26. Hans röst och sättet han pratar, sättet han är cementerad i sitt yrke och det faktum att han har fru och en femåring (det kan man såklart ha vid 26 års ålder, men genomsnittsåldern för en förstagångspappa är 32). Och sen ser han såklart äldre ut. Jag skulle placera honom i spannet 35 - 40. Dessa gäddor vill desperat anses som attraktiva av unga tjejer igen, så såklart ger de sig själva generösa åldersrabatter.

Han heter Fredrik, huruvida hans efternamn faktiskt börjar på S kan vi dock inte vara säkra på. Kollar igenom 30ish-åriga Fredrikar i Lindesbergtrakten på Ratsit och försöker matcha med profiler på sociala medier, eller inlägg från den anpassade högstadieskolan som finns i metropolen. Har visat sig vara klurigt, men hoppas på utslag snart. Alltid en lika go känsla när man lyckas knäcka identiteten på gäddjävlarna, och den här är extra irriterande.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2023-10-20 kl. 01:48.
Citera
2023-10-20, 01:25
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Jag sitter just nu och försöker luska fram hans identitet. Jag utgår också från att han är ganska mycket äldre än 26. Hans röst och sättet han pratar, sättet han är cementerad i sitt yrke och det faktum att han har fru och en femåring (det kan man såklart ha vid 26 års ålder, men genomsnittsåldern för en förstagångspappa är 32). Och sen ser han såklart äldre ut. Jag skulle placera honom i spannet 35 - 40. Dessa gäddor vill desperat anses som attraktiva av unga tjejer igen, så såklart ger de sig själva generösa åldersrabatter.

Han heter Fredrik, huruvida hans efternamn faktiskt börjar på S kan vi dock inte vara säkra på. Kollar igenom 30ish-åriga Fredrikar i Lindesbergtrakten på Ratsit och försöker matcha med profiler på sociala medier, eller inlägg från de få anpassade skolorna som finns i metropolen. Har visat sig vara klurigt, men hoppas på utslag snart. Alltid en lika go känsla när man lyckas knäcka identiteten på gäddjävlarna, och den här är extra irriterande.

Lyckas du med detta så borde du få ett toppjobb inom polisen.

God jaktlycka.
Citera
2023-10-20, 01:27
Medlem
leckerleles avatar
Citat:
Ha ha ha! Lyssnade på telefonsamtalet från dem senaste gäddan. Han är verkligen sinnesslö, sen med den dialekten på det gör det inte bättre.

Undra hur många gånger han säger "absolut" & "definitivt" i det samtalet.

Sen så kan han väl omöjligen vara 26? Han ser ju bra mycket äldre ut. Typ gamling med babyface

Haha, han är inte 26.
Citera
2023-10-20, 01:30
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leckerlele
Haha, han är inte 26.

Han säger det i början på chatten vilket fick mig att reagera. Nä jag tror inte heller att han är det.
Citera
2023-10-20, 01:33
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leckerlele
Haha, han är inte 26.

Citat:
Han säger det i början på chatten vilket fick mig att reagera. Nä jag tror inte heller att han är det.
Förmodligen uppger han att han är yngre för att inte skrämma iväg "barnet" och ge ut för mycket info om sig själv förstås
Citera
2023-10-20, 02:53
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Nu är jag ute och fiskar på väldigt djupt vatten efter #296, men den som googlar på [förnamn] + [ort] + "facebook" kan finna en Facebook-profil bland resultaten som är borttagen och där användarnamnet (facebook.com/[användarnamn]) matchar initialerna i chatten. Namnet i profilen kan även hittas på diverse padelsidor, och Sara lockade ju #296 med något padelrelaterat.

Jag tycker mig även se #296 bland vissa bilder på Lindesbergs Golfklubbs Facebook-sida.

Min bästa gissning är därför Fredrik A (tidigare S). Jag skippar rebusen då det här är alldeles för vagt.
Citera
2023-10-20, 03:17
Medlem
Fredrik A (tidigare S) är rätt man. Gräver man lite kan hitta en bild från 2020 (då Fredrik S) där han har vunnit en tävling och stolt poserar med ett påskägg.
Senast redigerad av Knutens 2023-10-20 kl. 03:24.
Citera
2023-10-20, 03:24
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Nu är jag ute och fiskar på väldigt djupt vatten efter #296, men den som googlar på [förnamn] + [ort] + "facebook" kan finna en Facebook-profil bland resultaten som är borttagen och där användarnamnet (facebook.com/[användarnamn]) matchar initialerna i chatten. Namnet i profilen kan även hittas på diverse padelsidor, och Sara lockade ju #296 med något padelrelaterat.

Jag tycker mig även se #296 bland vissa bilder på Lindesbergs Golfklubbs Facebook-sida.

Min bästa gissning är därför Fredrik A (tidigare S). Jag skippar rebusen då det här är alldeles för vagt.

Citat:
Ursprungligen postat av Knutens
Fredrik A (tidigare S) är rätt man. Gräver man lite kan hitta en bild från 2020 (då Fredrik S) där han har vunnit en tävling och stolt poserar med ett påskäg.

Okej men langa rebus! Jag googlade mig fördärvad tidigare ikväll, men gav upp.
Citera
2023-10-20, 03:36
Medlem
Nuvarande efternamn: Trädet Al, med ett h i mitten, + synonym till Ampere
Tidigare efternamn: Stor pöl+ Liten gren
Han har raderat sina sociala medier så det kan vara knepigt att hitta bilder.
Citera
2023-10-20, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Bra uppdatering. Han önskar alltså våldta en bebis till döds. En sån vidrigt sjuk jävel.

Kom man underfund med vem den här ”Nattttali” var?

Han verkade psykotisk
Citera
2023-10-20, 05:01
Avslutad
Är jag knäpp eller försöker gädda 295 ursäkta att han chattat med ett barn för att det finns män som ljuger om att de är äldre? Förstår verkligen inte logiken. Om man är osäker på om någon ljuger om sin ålder varför ber man inte bara om att få se id kort?
Citera
2023-10-20, 05:06
Medlem
Citat:
Han är 41

Varför avslutade 296 vissa av sina meningar med ”mm?”
Senast redigerad av TompaO 2023-10-20 kl. 05:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in