2023-10-19, 19:02
Medlem
vonblixens avatar
Jag gillar Daniel Helldén, men hoppas ändå att Miljöpartiet åker ut i nästa val.
Märta Stenevi är ju helt skogstokig!
Citera
2023-10-19, 19:08
Medlem
Hur gick utredningen om Stenevi, har alla kramats och är vänner igen? Är hon inte ett toxiskt arbetsmiljöproblem längre? Står Stenevi över både valberedning, partiledning och medlemmarna i partiet? Är det att Helldén är en man som är problemet eller att han är mer feminin än Stenevi?
Citera
2023-10-19, 19:42
Medlem
BernhardDottes avatar
Jag tycker att miljöpartiets båda språkrör borde bjudas in till partiledardebatter etc.
Som det är nu är det bara tråkigt att lyssna på dessa debatter. Tänk vilket "lyft" det kan bli om Stenevi och Helldén skulle börja "kasta skit" på varandra i direktsänd TV. Uttryck som jävla kossa, förbannade streber, satans gnällkärring och löjliga soyboy skulle kunna hagla i luften, utan att programledarna avbryter (de har nämligen stränga order från SVT/TV4 att förhålla sig till) : Avbryt aldrig en miljöpartistisk politiker oavsett hur länge de pratar eller vad de säger.

Om detta scenario blir verklighet så tror jag att MP kan få en rejäl skjuts i opinionen (åt något håll)
Citera
2023-10-19, 21:25
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernhardDotte
Jag tycker att miljöpartiets båda språkrör borde bjudas in till partiledardebatter etc.
Som det är nu är det bara tråkigt att lyssna på dessa debatter. Tänk vilket "lyft" det kan bli om Stenevi och Helldén skulle börja "kasta skit" på varandra i direktsänd TV. Uttryck som jävla kossa, förbannade streber, satans gnällkärring och löjliga soyboy skulle kunna hagla i luften, utan att programledarna avbryter (de har nämligen stränga order från SVT/TV4 att förhålla sig till) : Avbryt aldrig en miljöpartistisk politiker oavsett hur länge de pratar eller vad de säger.

Om detta scenario blir verklighet så tror jag att MP kan få en rejäl skjuts i opinionen (åt något håll)

Kanonbra idé - den debatten vill jag se!
Citera
2023-10-19, 21:56
Medlem
Stenevi är en total katastrof! Maken till obehaglig människa får man ju leta efter. Hennes oförmåga att kunna hantera att valberedningen vill föreslå Helldén skänker ju ökad trovärdighet åt uppgifterna om att hon är vedervärdig som chef. Hon borde vara ett rejält sänke för (mp).

Hoppas hon får sitta kvar...
Citera
2023-10-20, 03:57
Medlem
olasvenssons avatar
Föreslaget nytt språkrör i Miljöpartiet : Daniel Helldén

Daniel Helldén kan bli nytt språkrör i Miljöpartiet. Märta Stenevi väntas sitta kvar. Per Bolund var ett sänke för Miljöpartiet. Frågan är om inte Daniel Helldén är värre än Per Bolund?

https://nyheteridag.se/kaos-i-mp-stenevi-vagrade-presstraff-med-sprakrorskandidat-enligt-kallor/
Citera
2023-10-20, 04:05
Medlem
Full-Retards avatar
Jahopp, som att nån skulle bry sig? Minoritetspartiet mp attraherar idioter och det blir komiskt att bevittna denna lilla cirkus på avstånd.
Citera
2023-10-20, 04:16
Medlem
Bara de sköter sig och har bra politik så ser jag inga problem i det. Och bara de ger makt åt rätt individer.
Citera
2023-10-20, 05:29
Medlem
Sneda övergångsställen, miljözoner och dubbdäcksförbud över hela landet - inte bara Stockholm.
Jippie...
Citera
2023-10-20, 07:04
Moderator
Siegfrids avatar
Politik: inrikes --> Politiker
/Moderator
Citera
2023-10-20, 07:35
Medlem
argaangelicas avatar
Daniel har ju gjort bra ifrån sig med miljöfrågor och satsningar i Stockholm så han blir ett bra språkrör.
Citera
2023-10-20, 08:50
Medlem
Så Daniel Helldén och Märta Stenevi ska språkröra ihop, synd att inte häxan valde att avgå.
Den 17-19 november avgörs det hela.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/miljopartiet-nominerar-nya-sprakror

Daniel Helldén kallas även för miljötaliban av en viss Sauk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in