2023-10-19, 10:12
Medlem
Squamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Jag kollar om den videon nu för hundrade gången. Ett till citat (00:34) jag inte reagerat på innan:

Patrik: Vi har bilder på dig
Hank: Nää jag har ingen bild på mig

Han måste fått sån jääääääävla kortslutning i hjärnan när han blev konfronterad med tanke på allt dumt han säger. Kan tänka mig att han ändå är rätt vältalig i vanliga fall, men när dumpen brakar in i ens liv då reduceras vokabulär, grammatik och IQ ganska rejält.

Edit: och en till:

Hank: Jag har inte ens gjort det här
Sara: Jo men det har du
Hank: Ja jag har gjort det

Första minuten är som den vore regisserad.

Patrik: Varför sa du att det inte var du då?
HyperHank: Vi backar. Ja sa ju så här… Jag vill lämna det här. Och gå härifrån.

De sista två meningarna sannolikt det mest äkta som kommit fram av 295 st konfrontationer.
Citera
2023-10-19, 10:38
Medlem
Jag är hemskt nyfiken på hur det går för Vacuumgäddan, har han fått sparken ännu, har de gett honom andra arbetsuppgifter, är han kontorets städare nu.
Troliga är väl att han skäms så att han slutar, kanske har han tjänat såpass att han kan ta pension, har var väl nästan 60år.
Citera
2023-10-19, 10:47
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Jag är hemskt nyfiken på hur det går för Vacuumgäddan, har han fått sparken ännu, har de gett honom andra arbetsuppgifter, är han kontorets städare nu.
Troliga är väl att han skäms så att han slutar, kanske har han tjänat såpass att han kan ta pension, har var väl nästan 60år.

Ang 293 - VDn

Det är flera som skrivit här. Företaget har gått ut och sagt att han är avstängd från sin tjänst. Var ju någon pundare(bokstavligen) härifrån som ringde runt till företaget och pundade ur sig det hela.

Ingen aning hur hans ekonomi ser ut. Företaget har gått bra under hans ledning, han är säkert inte dum. Han har det säkert ordnat för sig om han skött sina kort rätt privatekonomiskt. Sådana som han brukar inte gå lottlösa om de blir sparkade.

Det enda jag reagerar på är all sprit han visar att han dricker. Det är fan vinglas och drinkar på var och varannan bild. Så mycket han visar på bild i chatten dricker jag inte på ett år.
Citera
2023-10-19, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang 293 - VDn

Det är flera som skrivit här. Företaget har gått ut och sagt att han är avstängd från sin tjänst. Var ju någon pundare(bokstavligen) härifrån som ringde runt till företaget och pundade ur sig det hela.

Ingen aning hur hans ekonomi ser ut. Företaget har gått bra under hans ledning, han är säkert inte dum. Han har det säkert ordnat för sig om han skött sina kort rätt privatekonomiskt. Sådana som han brukar inte gå lottlösa om de blir sparkade.

Det enda jag reagerar på är all sprit han visar att han dricker. Det är fan vinglas och drinkar på var och varannan bild. Så mycket han visar på bild i chatten dricker jag inte på ett år.
Har man gjort något offentligt uttalande från företaget?

Jo han har säkert fått fina bonusar på sin lön och så nära pension som han ändå är så kanske de löser ut honom, ingen kollega eller kund vill säkert ha med honom att göra.
Finns väl en risk att han spenderat mycket av lönen, flashade sig en del på bilderna inför sitt tilltänkta offer.
Citera
2023-10-19, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Har man gjort något offentligt uttalande från företaget?

Jo han har säkert fått fina bonusar på sin lön och så nära pension som han ändå är så kanske de löser ut honom, ingen kollega eller kund vill säkert ha med honom att göra.
Finns väl en risk att han spenderat mycket av lönen, flashade sig en del på bilderna inför sitt tilltänkta offer.

VD-gäddan är nog en sådan ledare man kan byta ut mot en dresserad chimpans med varselkäder utan att vinsten går ner nämnvärd. Ett gammalt anrikt företag som tuffar på medan VD åker runt och sexchattar med barn och lever i dekadens.

Han lade till och med ut bilder på företadssokument till det han trodde var ett barn i sex och snuskchatten.

Gränslös och helt aningslös. Borde få sparken utan ett öre i fallskärm.

Någon som vet mer hur det går för VD-gäddan?
Citera
2023-10-19, 13:28
Medlem
Arazands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mau5head
https://dumpen.se/2021/12/04/3125/

Är det något som vet hur det har gått för denna man?

Ser att han fortfarande står skriven på sin adress i Göteborg. Vet att han drog till Sthlm januari 2022 för någon behandling, och innan dess gömde han sig hos en vän på okänd ort i norra Sverige, då han fick flertalet hot från gamla kollegor och vänner.

Men efter det, knäpptyst.
Är också mycket nyfiken kring honom, vad har du för sorts inblick kring dessa händelser (och honom)? Han var relativt framträdande inom Göteborgs uteliv innan uthängningen också, men verkar som sagt gått under jorden helt.
Senast redigerad av Arazand 2023-10-19 kl. 13:35.
Citera
2023-10-19, 13:43
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Ngt nytt om hongäddan?
Citera
2023-10-19, 14:33
Medlem
Vacuumgäddan betalade uppenbarligen någon på kontoret att tysta ner hans gäddutkommande. Han räknade bara inte med Flashbackassistenterna Första grejen i sitt liv han inte kan kasta pengar på för att försvinna. Redig livsutveckling där.
Citera
2023-10-19, 15:01
Medlem
Fittmagnetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackOnCrack
Jobbar gädda #295 F@iss@l på lekandet Upp och ner i Trollhättan?

https://uppoch.se/

Kan någon som har tillgång till Ttela bekräfta?

https://www.ttela.se/nyheter/trollhattan/hopp-och-lek-istallet-for-bad.7b9cb9b2-768a-4175-9951-7526d47efc1f

Här står det att han jobbar i Kassan och köket på leklandet.

Snubben är lätt pedofil!

Jag har tillgång till TTELA. Artikeln är publicerad 2023-07-15.

Litet urklipp ur artikeln.
Citat:
Faissal ****** jobbar i kassan och i köket på Upp & Ner. Han menar att vädret har stor betydelse för hur många besökare det kommer på en dag.

– Det brukar vara fullt när det är dåligt väder, säger han.

Att jobba på ett lekland framstår i alla fall i många barns ögon som ett drömjobb. Faissal erkänner att det ibland är svårt att hålla sig från att själv leka.

– Jag tycker att det är jätteroligt att hoppa. När jag slutar jobba brukar jag hoppa lite innan jag går hem, säger han med ett skratt.

Se även artikelbilden här: https://imgur.com/a/NPLeDRW
Citera
2023-10-19, 16:22
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
Jag har tillgång till TTELA. Artikeln är publicerad 2023-07-15.

Litet urklipp ur artikeln.

Se även artikelbilden här: https://imgur.com/a/NPLeDRW

Bra där!
Om nån här får för sig att ringa till leklandet och kolla om han jobbar kvar osv, så får ni gärna återkomma med en rapport. Jag pallar inte ringa iaf.
Citera
2023-10-19, 16:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Bra där!
Om nån här får för sig att ringa till leklandet och kolla om han jobbar kvar osv, så får ni gärna återkomma med en rapport. Jag pallar inte ringa iaf.

https://dumpen.se/2023/10/18/raddar-inga-barngaddan-napp-295-trollhattan/#comment-30665

Enligt denna kommentar ovanför så har han fått sparken.

Tillägg: Står även på Dumpens Facebook ser jag nu:

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=650391793888959&set=gm.106469351155 1065&type=3
Senast redigerad av KanotklubbenKermit 2023-10-19 kl. 16:29.
Citera
2023-10-19, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang 293 - VDn

Kanske offtopic men kanske inte

Avseende gädda 293 - varför kallat du någon pundare för att den personen kontaktat företaget där han arbetade/ var VD

Du sa till och med pundare bokstavligen.

Skäms

Att du inte gillar att en person tar kontakt med ett företag där personen som är VD och söker efter unga innebär inte att du kan kalla någon pundare

On Topic

Någon som har status på dammsugargäddan ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in