Citat:
Ursprungligen postat av
HocKusPucKos
Hon kanske är inlagd på psykiatrisk klinik? Kanske för skämmigt för familjen att säga det. Kan vara drogrelaterad akut psykos. Därför dem vill få hem henne till svensk psykiatrisk vård istället.
Tjaa, varför inte, skulle kunna vara en anledning så god som annan bland alla spekulationer. Ska bli intressant att se hur det hela pans out.
Citat:
Ursprungligen postat av
twogirlsonecup
Tar man en närmare titt på hennes Onlyfans som torde vara en inkomstbringande källa för henne så registrerade hon sig den 9 november 2021 och satte därefter genast igång. 297 inlägg i skrivande stund. Det sista publicerades den 11 augusti 2023. I snitt ett inlägg varannan dag under två års tid. Varför slutade hon med detta för 2 månader sedan? Hon fick inte mer än 6-7 likes per inlägg och ville samtidigt ha 20 dollar i månaden för access. Misstänker att hon inte hade några betalande kunder mot slutet.
Därför hittar vi detta facebook meddelande från henne nyligen:
”Hej! Felicia heter jag, är 25 år och bor i Thailand, Koh Samui! Söker något jag kan jobba med här, helst hemifrån! Annars är jag utbildad frisör, samt frans och bryn stylist”.
Tragiskt när tom incels slutar betala för att man visar fittan, då är det f-n illa alltså.
Citat:
Ursprungligen postat av
bamse231
En annan tanke som slog mig när jag gick igenom hennes Instagramkonto är att hon kan inte haft speciellt många vänner om ens några?
Jag vet hur tjejer i den åldern älskar att kommentera varandras bilder med komplimanger men alla kommentarer på hennes bilder är från andra onlyfans tjejer, bottar och incel killar. Knappt någon kommentar från en kompis.
Eller hur! Noterat samma sak, ingen av dem promotar donations eller skickar hjärtan och god bättring eller annan bruddrama som oftast brukar spys ut i sådana här sammanhang.
Citat:
Ursprungligen postat av
stayboosted
Brukade ligga med en av hennes så kallade "vänner" för ett par år sen. Hon pratade dock väldigt mycket skit om Felicia till mig, så det du säger stämmer nog. Dom verkar dock inte längre vara vänner, avföljt varandra på sociala medier osv.
Gratulerar! Har du kollat att kosher där nere efter det?

Vad tyckte kompisen det var för fel på Felicia? Och vad är din egen personliga uppfattning om henne som person?
Citat:
Ursprungligen postat av
Shvetsiya
Nån verkar ju fota och filma iallafall. För det är väl inte taget med självutlösare? 🤔
Jag får känslan av att hon inte mår toppenbra när jag tittar på bilderna. Kan inte riktigt säga vad det är, men jag får lite Britney Spears vibbar.
Instämmer, hon känns inte helt 100.
De brukar ha någon hangaround snubbe som plåtar eller nogon annan instabrud som de jobbar ihop med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tashkent
Är det ingen som har polisanmält? Över ca 250k är det grovt bedrägeri vid en falsk insamling.
Det är nog att ta i, finns inga bevis för att det är 100% lögn och heller inga bevis för att det är 100% sant heller. Tiden får nog utvisa vad som egentligen har hänt henne och vad pengarna har använts till. Det kommer definitivt att komma fram så fort det är touchdown på svensk mark.