2023-10-18, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
Nu vill jag helst undvika att titta på bilderna igen, men vill minnas att han var tatuerad på armarna vilket Patrick inte verkar vara?

Det förstår jag. Patrick har en svart långärmad jacka på sig på den bilden, så det går inte att se om han är tatuerad eller ej.

Finns fler bilder på Patrick här, och inga tatueringar vad jag kan se:

https://www.instagram.com/p/CygXLL9t02n/
Senast redigerad av termometern 2023-10-18 kl. 14:01.
Citera
2023-10-18, 13:59
Medlem
Den delvis svenska svenskterroristen , som heter vad som låter som La Swed i efternamn,nåt som mediorna verkar vilja tona ner nu eftersom dom bara skriver L, har tydligen varit Göteborgare

I vilken stadsdel bodde han?

https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/utpekade-terroristen-har-bott-i-g%C3%B6teborg-d%C3%B6mdes-till-f%C3%A4ngelse-1.112923212
Citera
2023-10-18, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Fortsättning på idotin:

https://www.svt.se/sport/fotboll/janne-andersson-kommer-nog-aldrig-bara-landslagsklader-igen--oq12d7

Världens mest ryggradslösa folk. I vilket normalt land som helst skulle responsen bli den motsatta - när man blir attackerad så tar man inte av sig landslagsdräkten, utan man tar på den, för att visa att man är stolt över vem man är och att man inte låter sig skrämmas.

Precis, tunnelbanan i London har aldrig varit så fullpackad som efter att det var en terrorattack där. Folk har en viss stolthet.
Citera
2023-10-18, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateSopphjon
Vem är den andre avlidna då?

Namnet P*ntus H*lm förekom tidigare här i tråden, vet dock inte om det stämmer.

*=o
Citera
2023-10-18, 14:10
Medlem
Nu har de sipprat ut ett namn på BO iaf. Och mina tankar är självklart till Patricks anhöriga och vänner, ingen förtjänar att dö på detta sätt. Men han måste ju varit en av dom i taxin. För de är inte han i Lobbyn kan jag nästan säga helt hundra. Han i Lobbyn hade ju hår på huvudet och dessutom mörkt hår. Jag tror de är Patrick som polisen drar ur från taxin och gör hjärt och lung räddning på.

Vila i frid Patrick. Och vi kommer aldrig nånsin ta av oss den Svenska tröjan och låta idioterna vinna!
Citera
2023-10-18, 14:14
Medlem
Siohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90
Det är Islam och muslimer som är neandertalare. De visar det gång på gång.

Ja precis. 1,5 miljarder människor utövar Islam runtom i världen.
Märkligt ändå, att de flesta människor lever sina liv precis som de vill. Ganska fritt. Typ 90%.
Citera
2023-10-18, 14:15
Medlem
Sextiopluss avatar
Abdesalem Lassoued var ännu en misslyckad emigrant från Mellanöstern. Det dög inte att bo i Tunisien och sköta ett lantbruk med sju getter och en åsna. Därför åkte han till Sverige och började langa knark men åkte fast.

Vi lyckades märkligt nog utvisa honom varför han hamnade i Belgien och sökte asyl på oklara grunder. Där blev det avslag så han bildade familj under radarn och försörjde sig på något sätt, kanske som mopedbud.

Men snart orkade inte hans allt för stora ego med en så simpel uppgift. Så han "radikaliserades"(fick en Kalle av imamen) och beslöt att döda svenskar. Alla urspårade mellanösternmänniskor har möjlighet att ansluta sig till islamism som bygger på en kognitiv svikt upplevd på 600-talet.

Nu har han begått sitt brott och alla mullor, Hamas-ledare och islamist-kollegor nickar belåtet bakom vattenpipan. Själv ligger han på is några månader innan han försvinner för gott.
Citera
2023-10-18, 14:15
Medlem
Någon som har ett samlat domslut på GM?
Citera
2023-10-18, 14:16
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Vad jag minns hade han svart midjelång långärmad jacka på sig och vit huvtröja under men underst den gula tröjan , blå jeans med gula mössan i bakfickan och svarta gympadojjer. Vill helst inte heller kolla igen

Vad e de jag missar här?
Det snackas ju om att de var targets för att de bar den svenska landslagströjan.
Hur identifierade gärningsmannen offret som svensk?
Svart jacka över en vit hoodie, som döljer den gula?
Citera
2023-10-18, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nu har de sipprat ut ett namn på BO iaf. Och mina tankar är självklart till Patricks anhöriga och vänner, ingen förtjänar att dö på detta sätt. Men han måste ju varit en av dom i taxin. För de är inte han i Lobbyn kan jag nästan säga helt hundra. Han i Lobbyn hade ju hår på huvudet och dessutom mörkt hår. Jag tror de är Patrick som polisen drar ur från taxin och gör hjärt och lung räddning på.

Vila i frid Patrick. Och vi kommer aldrig nånsin ta av oss den Svenska tröjan och låta idioterna vinna!
Det är han i lobbyn! Blommorna ligger t.o.m utanför hallen i artikeln om honom. Han kan ju dock ha kommit ut från en taxi och sprungit in i lobbyn? Det är väl dock lite oklart.
Citera
2023-10-18, 14:21
Medlem
”Svenske Patrick, 60, dog i terrordådet. Sverigetröjan var alltid på”:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8JMaMd/patrick-60-dog-i-terrordadet-hade-alltid-sverigetrojan-pa
Senast redigerad av termometern 2023-10-18 kl. 14:40.
Citera
2023-10-18, 14:21
Medlem
Är det någon som sett denna personen i svenska landslagströja tidigare? Ser ut att bli omplåstrad men sitter upp, så ser inte allvarligt skadad ut.

Scrolla ner en bit till videon och 0:49 in ser ni.

https://www.hln.be/brussel/schietpartij-aanslag-brussel~a6922587/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in