Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
Jag håller med dig om EU, men allt det här handlar i grund och botten om att israeler/judar bara bryr sig om att de är de som är utsatta, eller känner sig utsatta, eller att de drabbas, eller att vi inte bryr oss tillräckligt mycket om dem. Själva visar de aldrig nån sympati för de europeiska folken, eller några andra folk heller för den delen. Alla judiska texter i våra media de senaste veckorna handlar om att vi inte kan förstå hur hemskt det är för dem. De skiter uppenbarligen fullständigt i mord på svenskar, t.ex.
De skulle aldrig stötta ledare eller politiska rörelser som verkar för ett fritt Europa. Allting är "antisemitism". Ingen får kopiera undantaget Israel.
Som muslimerna alltså. Med skillnaden att dem istället för att bilda ett orientaliskt Waffen SS springer runt och allahu akbarar hejdlöst av en häxbrygd av kusingifte och ökenhedendom.
Hade ni inte varit lika vidriga hade jag tyckt synd om er som måste vara i samma ringhörna, som en blind leder en döv typ, men så slog det mig att ni förtjänar varandra.