2023-10-17, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Jag försöker att lära mig av dig. Du är min mentor.

Mitt tips är: tänk mer innan du pratar. Tror det borde lösa det mesta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeekinTT
Du måste driva? Mår du inte bra?
Israel bombade och dödade precis minst 500 civila. Säkert över 1000. Skäms förfan.

Det har inte bekräftats din nolla. https://www.euronews.com/2023/10/17/at-least-500-killed-in-gaza-city-hospital-blast
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi1114
Lär dig att argumentera, trollunge.
Kan argumentera men argumenterar inte med horungar som dig och han som inte kan något och har stängd hjärna och inte kan tänka utanför boxen.
Citera
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexdux
Det var Hamas. Det tog 5 minuter för internet att debunka att det var Israel.

Någon källa? Vill gärna ha en.

Ligger ute en video där man hör projektilen, tidigare "bombningar" av Hamas har man inte hört detta. Men visst är det underligt att det fångas på film...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swebetting
Försvar är när någon attackerar tror ingen på det sjukhuset var på väg till Israel.
Horunge.

Hört talas om anfall är bästa försvar? Utplåna Hamas, hur kan du ens försvara de?

Hamas använder civila som mänskliga sköldar, sitter och gömmer sig i skolor och vårdinrättningar för att ni lågbegåvade sla tro att det är civila son är målet med försvaret från Israel.
Citera
Avslutad
Citat:
Du måste driva? Mår du inte bra?
Israel bombade och dödade precis minst 500 civila. Säkert över 1000. Skäms förfan.

Du såg inte videorna eller? Det var TYDLIGT att raketen kom från Gaza. Hur lyckas man räkna 1000 döda på 20 minuter?
Citera
2023-10-17, 20:39
Medlem
haresEars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Då Saddam Hussein måste bort så måste man kriga och civila kommer dö...

Du ligger sömnlös säkert hur många japanska barn dog + tyska barn i WWII... eller hur??

Jag är realistisk som militär
Även söta goa Sverige skulle orsaka civila dödsfall om säg Bornholm skickade raketer.

Jag vill inte att civila dör men det är konsekvensen när de sköt ner 1300 personer minst och kidnappade 100-200 pers

Men om du kan övertala Hamas möta Israel på öppet fält så slipper du civila offer... eller hur??

Men du snowflake, jämför inte andra världskriget med ett krig mellan en förtryckt stat utan möjlighet till egen militär, mot en militär supermakt. Nej du är inte militär, du är en snowflake-in el utan ena hjärnhalvan. 100 aspie också
Citera
Medlem
Citat:
Håll käften din idiot.

Israel bombade precis ett sjukhus med minst 500 döda civila. Finns inget mer äckligt de kunde göra.

Inget du postar kan försvara den här handlingen!
Humant
De var väll ändå halvdöda.

Det blir ju såhär när man låter Hamas sätta upp raketramper på sjukhusets tak.
Använder man sina egna som mänskliga sköldar så dör de egna, inget konstigt med det.
Citera
Medlem
Alla som sprider osanning i tråden som är allvarliga bör ignoreras. Om de har ljugt en gång om något jätteallvarligt så är det bara att avfärda allt de säger i fortsättningen.

Det hävdas exempelvis att det är bekräftat att Israel ligger bakom bombningen mot sjukhuset, det är ett obekräftat påstående utan substans.
Citera
2023-10-17, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EBITDADDY
Mitt tips är: tänk mer innan du pratar. Tror det borde lösa det mesta.

Jag skriver ju här. Inte pratar. Nu var du inte stringent alls.
Citera
2023-10-17, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Hamas har allt att vinna på att göra detta mot sitt eget folk. Det glömmer många.

Precis! Människor är efterblivna om dem tror att Israel skulle riskera att förlora sitt stöd nu när Iran står och knackar på dörren.
Citera
2023-10-17, 20:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Alla som sprider osanning i tråden som är allvarliga bör ignoreras. Om de har ljugt en gång om något jätteallvarligt så är det bara att avfärda allt de säger i fortsättningen.

Det hävdas exempelvis att det är bekräftat att Israel ligger bakom bombningen mot sjukhuset, det är ett obekräftat påstående utan substans.

Det är inte bara obekräftat det är också dementerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in