2023-10-17, 17:15
Medlem
Vad trevligt, vad kommer EU-politikerna göra åt detta? Fördöma det och den inte agera alls lägger jag pengarna på.
Citera
2023-10-17, 17:15
Medlem
Vart i Sverige har denna terorrist botaniserat för 10 år sedan?

Var bor hans fru och avkomma idag?
Citera
2023-10-17, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutteStrul
Vi har ca 1 miljon mussar. 1 miljon mussar låter sig styras av koranen. I koranen står det att vi otrogna ska mördas.
Jag tror nog att antalet som är positiva till dessa dåd är betydligt närmare 1 miljon än nåt tusental...

Kanske några hundratusen är mer realistiskt och det är fruktansvärt och regeringarna Bildt, Persson, Reinfeldt och Löfven är de skyldiga. Två snobbiga moderatbögar och två tjocka sossefittor lyckades knulla demografin på 30år för ett land som med blod, svett och tårar byggt något över 1000 år
Citera
2023-10-17, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faleralera
Nej. Inget av det har något att göra med att skylla morden på den svenska invandringen.
Det har allt att göra med det. Vi hade inte suttit i denna förjävliga situation utan den svenska invandringen. Vi hade inte haft koranbränningen eller våldsamma muslimer villiga och gå till våld utan den.
Citera
2023-10-17, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Vart i Sverige har denna terorrist botaniserat för 10 år sedan?

Var bor hans fru och avkomma idag?

Har han ett ex och barn i Sverige? Har vi namn, personnummer och adress?
Citera
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennis7254
Bilden på den skjutna mannen på golvet måste vara fejk, eller hör inte alls hemma här

Samtliga medier har gått ut med att de bägge som sköts till döds satt i taxin, mannen på golvet torde vara död då han har fått halva huvudet bortblåst, ligger han på golvet så satt han inte i taxin

Således är det antingen så att mannen på golvet inte hör hit (vilket är det troliga) eller så var det tre avlidna, och åldern på mannen som ligger på golvet är inga 60 år, han är klart yngre

I bland kanske man skall gallra i informationen innan man delar bilder, något som de flesta flashbackare tragiskt nog inte klarar
Menar du att filmklippet där muslimen jagar svensken in i banken och där avrättar honom också är fejk?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polnareff
Hur tänker du om att muslimer är så lättkränkta att det börjar avrätta oskyldigt folk så fort deras bok blir bränd? Varför lägger du skulden på koranbränningen och inte den sjuks mentaliteten muslimer har? Vidrigt.
Det är sambanden.Förstår du väl..
Citera
2023-10-17, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagnitardigenkelt
Har han ett ex och barn i Sverige? Har vi namn, personnummer och adress?

Vore ju spännande om det var så. Dom kommer ju inte få det lätt och det borde väl fler som tänker i pappa terrorists banor få se?
Citera
2023-10-17, 17:18
Medlem
Man blir ju mörkrädd på FB, men vet inte vad jag förväntade mig. Ni alla är mediaförnekare, rasister och allmänt dumma i huvudet.
Hur många gånger det än har skrivits att männen är i 60-70-års åldern håller ni fortfarande på att sprida uppgifter om en stackars 40-åring som säkert är vid liv till 100%, men vars familj och vänner får falska uppgifter om att han skulle blivit brutalt avrättad i Bryssel.
Alla här inne måste lära sig att tänka innan ni skriver, men det är väl lönlöst att lära en gammal hund att sitta.
Citera
2023-10-17, 17:19
Medlem
ThinkRightlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Det är bara det att nu är det för sent. Det går inte att backa bandet. Sverige som nation har fallit som en sten till avgrunden. Nu kanske till och med de svenskar som flyr till Spanien och andra sydeuropeiska länder får smaka på samma terror som vi som är kvar i Sverige fått känna på under lång tid.
Dådet hade hänt även om vi hade haft noll invandring. Så det går inte att skylla detta på invandringen.
Dådet skedde utomlands och berodde på koranbränningarna.
Lär er skylla på rätt saker. Skyll på koranbränningarna.
Obs. Ja man ska självklart skylla mest på terroristen. Men jag konstaterar bara fakta att dådet inte hade hänt om koranbränningarna inte hade hänt.
Citera
Medlem
Sett en video på denna skäggapa i Ajax tröja. Gillade han fotboll? Verkar ju haft ett intresse. Det är väl inget som ISIS ställer sig bakom? Så han lär väl brinna i helvetet för det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polnareff
Det har allt att göra med det. Vi hade inte suttit i denna förjävliga situation utan den svenska invandringen. Vi hade inte haft koranbränningen eller våldsamma muslimer villiga och gå till våld utan den.

Där kom den mentala jiu-jitsen jag var ute efter. Tack för ett svar som inte innehöll massa halmgubbar i alla fall!

Du tycker alltså att det här har skett pga den svenska invandringen för att det är främst de svenska invandrarna som har bränt koraner, om jag förstår det rätt? OCH KOM IHÅG NU: Jag har aldrig påstått att det är rätt att mörda någon för det eller att islam är en bra religion pga det! Undrar bara varför den svenska invandringen är skyldig i just det här fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in