2023-10-17, 11:49
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Sist jag kollade så var det invandrare som brände koranen.
Alltså inga svenskar som bränt koranen 🤣

Du är nu mera stämplad som en korkad socialbidragstagare 😂😂
Rasmus Paludan är en svensk medborgare, har svensk pappa och danska mamma, som varit den som bränt mest koraner och ställt till med upplopp, även bränt koranen framför Turkiets ambassad och därmed hindrat Sveriges medlemskap i Nato för att Turkiet säger nej.

Vad ska du stämplas som?
Citera
2023-10-17, 11:49
Medlem
Vad vet man om dom stackarna som blev dödade av det muslimska odjuret?
Citera
2023-10-17, 11:50
Medlem
Varför smetas SD ned av den här händelsen? Är det för att journalisten Chang Frick på SDs propagandaorgan Riks hjälpte Paludan med pengar och kuran? Eller är det något annat?
Citera
2023-10-17, 11:50
Medlem
Slackoffs avatar
Statsministern bekräftade vad jag misstänkte: Att han har vistats här och vad jag antar ; har sökt asyl i Sverige och förmodligen kan svenska eller åtminstone känner igen språket.
Citera
2023-10-17, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Dom fokuserar till 100% på koranbränningar också när det troligen var LVU-propagandan som var motivet.

Nej, det är klart att det var koranbränningarna som var motivet. LVU propagandan är en lokal företeelse. Hela världen känner till koranbränningarna. Muslimska ledare har uppmanat till kamp mot Sverige pga det och svenska flagor bränts över hela den muslimska världen. Solklart att det är motivet och dessutom väntat.
Citera
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Det är väl vad jag vet inte en svensk person som bränt en koran ännu. Det har varit utlänningar som eldat böcker så inte ens där har ni rätt. Det visar att ni bara använder olika ursäkter för att utföra terrorism. Det har skett tusentals terrordåd runt om i världen och alla har olika ursäkter för varför de utför sina attacker. När de sköt ihjäl folk på en rockklubb i Paris så var det för att någon ritat några teckningar, när de sprängde i Londons tunnelbana så vet jag inte ens vad skälet var? Kanske fanns för lite te i tepåsarna på någon butik där de brukar handla
Rasmus Paludan, svensk medborgare, svensk pappa, dansk mamma?
Citera
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Belgien är inget land ens. Fejkland som borde styckas upp. Även Nigel Farage menade samma sak för några år sen. Skitlandet Belgien är symbolen för EU och Haag-domstolen, två illegala och kriminella entiteter.
Belgarna tog ju resolut hand om gärningsmannen i alla fall. Hade man gjort det på samma sätt i Sverige? Jag är tveksam till det.
Citera
Medlem
brunnsangs avatar
Okej, två svenska mördade. Har vi någon identitet på brottsoffer eller iallafall bostadsort för er som ej vill säga för mycket?

Nån som har en streetview på brottsplatsen, skulle va intresserant att se.

Själva terrordådet är ju fruktansvärt, men djupet i förfallet är ju nästan ännu värre att se och då tänker jag på han som iskallt utan känslor står och filmar med stadig hand, dom personer som går in och fotar offrets slaktade skalle med närbilder från olika vinklar, den som filmar offer i bilen, den som filmar när polisen gör HLR och alla människor som flockas runt poliserna som försöker jobba med ifred med offren.

Noll civilkurage, gubbarna låg i taxin lång tid innan polisen kom fram och började med livräddande insatser. Det är nästan mer oroväckande än psykopaten som gick loss på oskyldiga (blåögda) svenskar.
Citera
2023-10-17, 11:53
Medlem
Vilka va offrena
Citera
2023-10-17, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vågskålen
FJÄRDE journalisten som nu tar upp Stegrud. Är de verkligen så här dumma eller driver de med oss???

Förr i tiden så var media mycket objektiva...
Men senaste 25åren så har media blivit mer vänsterradikala om det mesta...
Citera
2023-10-17, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Rasmus Paludan är en svensk medborgare, har svensk pappa och danska mamma, som varit den som bränt mest koraner och ställt till med upplopp, även bränt koranen framför Turkiets ambassad och därmed hindrat Sveriges medlemskap i Nato för att Turkiet säger nej.

Vad ska du stämplas som?

Var paludan med i upploppen efter han bränt boken?
Citera
2023-10-17, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Han får säkert bidrag av svenska staten också, trots att han bor i Belgien.

Någonstans i någon sunkig och svettluktande källarförening har denna stjärna suttit och knaprat solrosfrön medan han väntat besked om medborgarskap av Reinfeldt/Uffe-regeringen på den tiden när det begavs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in