2023-10-17, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Mannen med samma efternamn som färgen bajs har är säkert kletig på alla kvinnor på kontoret.

Den jävulen sitter och peddochattar med barn samtidigt som han sitter och äter middag med frugan, extra osmakligt är att den jävulen får med frun på bilderna ett flertal ggr.

Ja riktigt jävla äcklig snubbe dedär... hoppas verkligen att företaget inte skyddar han som företag brukar göra när det gäller högt uppsatta chefer och han är ju chef för hela norra jävla Europa... hoppas verkligen dehär läcker ut till varenda jävel på företaget... från golvjobbarna till cheferna till kunderna... då finns det en chans att han ryker.. skulle vilja skriva på nån svensk sida vad han gjort men hittar fan inte.... jaja man får hoppas iaf

Har skrivit på messenger till dedär företaget.. så företaget vet iaf 100%... men han är liksom VD för hela företaget så han känns rätt skyddad
Citera
2023-10-17, 10:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Georgejung2003
Ja riktigt jävla äcklig snubbe dedär... hoppas verkligen att företaget inte skyddar han som företag brukar göra när det gäller högt uppsatta chefer och han är ju chef för hela norra jävla Europa... hoppas verkligen dehär läcker ut till varenda jävel på företaget... från golvjobbarna till cheferna till kunderna... då finns det en chans att han ryker.. skulle vilja skriva på nån svensk sida vad han gjort men hittar fan inte.... jaja man får hoppas iaf

Har skrivit på messenger till dedär företaget.. så företaget vet iaf 100%... men han är liksom VD för hela företaget så han känns rätt skyddad

Dom har tagit bort möjligheten att kommentera inlägg på facebook inlagda efter 26/9
Citera
2023-10-17, 10:48
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:

I 27 år har han varit chef inom företaget, undrar vad som händer nu?
Citera
2023-10-17, 10:49
Medlem
Citat:

Ett vidrigt vd-as. Vilka är företagets största och viktigaste kunder? Jag skulle aldrig handla från ett företag som har en vd som agerar som den senaste gäddan. Helt oseriöst i min bok.
Citera
2023-10-17, 10:52
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Dom har tagit bort möjligheten att kommentera inlägg på facebook inlagda efter 26/9

Hans LinkedIn verkar ligga kvar.
Någon som kan se vad som händer där?
Citera
2023-10-17, 10:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Hans LinkedIn verkar ligga kvar.
Någon som kan se vad som händer där?

Ingenting. Linkedin är inte som flashback eller facebook.
Citera
2023-10-17, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
I 27 år har han varit chef inom företaget, undrar vad som händer nu?

Ja jag hoppas verkligen att företaget tar rätt beslut nu... det är jävligt illa att söka analsex med 14 åriga småtjejer.. så fucking äckligt
Citera
2023-10-17, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Skulle säga att 291 är den värsta pedofilen topp 5 på Dumpen. Det är inget snack om saken att hon har begått sexuella övergrepp mot barn. Såna uttalanden ska man alltid vara försiktig med och det är sällan nåt jag brukar säga.

Hennes barn och barnbarn vann inte på bingo-lotto.
Hoppas vi får återkoppling om hur många barn eller fd elever som hörde av sig.
Kvinnor går inte under radarn och fungerar på ett annat sätt så deras offer får sällan upprättelse.

Äntligen en till som ser vidden av 291:ans vidrighet. 292 går inte ens att placera i samma fack som henne. Jag väntar ivrigt på uppdateringar om hur det går i Mariefred - är det någon som har hört något mer om henne?

Känns som att det finns material för en hel dokumentär här. Jag undrar om någon lyckats identifiera systern till 291 som påstås förgripa sig på sina egna söner och dessutom låta pappan göra detsamma. Är detta sant ska hon fan inte komma undan och förtjänar att dras ut i ljuset tillsammans med T.
Senast redigerad av MrCL 2023-10-17 kl. 11:04.
Citera
2023-10-17, 11:03
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ingenting. Linkedin är inte som flashback eller facebook.

Enligt de jag känner som deltar där kan man kommentera exakt som på Facebook, eller?
Har jag fattat fel?
Citera
2023-10-17, 11:05
Avslutad
Citat:
Enligt de jag känner som deltar där kan man kommentera exakt som på Facebook, eller?
Har jag fattat fel?

Ja, så är det.
Men är ju bara cpn och idioter som skriver kontaktar någon man inte känner för att kräka av sig vad man tycker.
Citera
2023-10-17, 11:18
Avslutad
Jaha, och småsnopparna fortsätter..

Tuppen #290 ligger väl på gränsen till mikropenis? Ser ut att vara ca 12cm.
Trots det släpar han fram och visar upp den, precis som en stolt hundvalp som hittat en pinne i skogen.

Känns som brist på självinsikt att kalla sig för tuppen (the cock) när man själv inte har en.
Tuppen har en pillesnopp som endast duger till att sittkissa i toan med.

Han och BigBear bor ju hyffsat nära och kan ju knulla varandra med deras gulliga småsnoppar istället för att göra kvinnor besvikna och barn traumatiserande.
Citera
2023-10-17, 11:21
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Har jag fattat fel?

Det stämmer. Jag kan kommentera hans poster i LinkedIn (som för övrigt mest handlar om hans företags produkter).

Men jag upplever inget behov av att vara Viktig-Petter och kleta dumpen-länkar i hans profil.
Dels framstår jag själv som en fåntratt och dels så är jag övertygad om att dumpen redan har informerat rätt personer i företaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in