2023-10-17, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemag
Betänk en kort stund att de skjutna/döda kanske är muslimer. En mördare är en mördare.

Ja det vore ju ödets ironi. Undrar hur allah löser det moraliska dilemmat
Citera
2023-10-17, 09:55
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuz
precis vad jag försöker säga till dessa respektlösa svennar. de respekterar inte min bok och religion sen är de förvånade över vad som händer till dom. vi muslimer behandlar alla med respekt som respekterar oss

nja.. ni muslimer som blir provocerade av detta behöver också tagga ner några snäpp.. precis som "rasse-svennen".

Inget rättfärdigar det dådet som skedde i Bryssel.. ingeting.

Ni hade kunnat hanterat koranbränningarna på ett smartare.
Varför köpte ni inte en hel pall med Koranen och delade ut den till Koranbrännerna istället för att stå och skrika bredvid?

Jag förstår att det är en provokation på er heliga skrift och att ni är upprörda.
Men om ni hade räckt fram fler Koraner till Paludan och agenten Momika, med ett litet leende på läpparna vad tror ni hade hänt då.. jo, alla hade skrattat åt de rasistiska fånarna
Citera
2023-10-17, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Ak-47 har nämnts på twitter iaf.

En AK-47 ska inte öppna halva ansikte/huvudet så där... tror jag?
Citera
2023-10-17, 09:56
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Innan dessa bokbål så har vissa av er pissat på svenska skolbarn, rånat och misshandlat och nu ska alla visa respekt för någon jävla religion. Respekt är tydligen bara åt ena hållet när det gäller den där religionen.

Vilka "ER"?

OSS som har en annan åsikt än dig?
Vi kanske umgås.. jag har en del smygrasister i umgängeskretsen
Citera
2023-10-17, 09:56
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Ak-47 har nämnts på twitter iaf.
Utifrån den här videon ser det ut som en AR15-aktig bössa.

https://twitter.com/war_noir/status/1714044434168369619
Citera
2023-10-17, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Säpo sa för några år sedan att det rör sig om tusentals islamistiska extremister i Sverige.

https://sverigesradio.se/artikel/6731295

Länk är överflödigt. Alla vet att det stämmer och kanske till och med är i underkant. Sen ska vi inte glömma dom 999 000 som hejar på
Citera
2023-10-17, 09:58
Medlem
McGorbas avatar
"Hur bedömer du risken att vi snart får ser terrordåd mot svenskar i Sverige?

- Det finns en risk men säkerhetspolisen har bra koll på de personer som är attentatsbenägna i Sverige och som skulle kunna göra detta. Vi har också skärpt bevakningen av vissa gränser, säger Magnus Ranstorp." (från SVT.se)

Är det bara jag som rent spontat reflekterar över att det aldrig pratas om andra hållet; att det kan finnas en risk att svenskar nu vill hämnas mot islamister? Vi anses vara så pass harmlösa, att det inte ens är värt att nämna. Det är verkligen bara "krig åt ett håll" och jag tror inget skulle kunna förändra det här - och det vet de. Tror faktiskt de skrattar bakom ryggen på oss, om jag ska vara ärlig.
Citera
2023-10-17, 09:58
Avslutad
Nu är det äntligen 100% bekräftat att MGM är död.

Den misstänkte för attacken har avlidit. Detta rapporterar den federala åklagarmyndigheten.

Citat:
Den misstänkte för attacken har avlidit. Detta rapporterar den federala åklagarmyndigheten. A.L sköts på tisdagsmorgonen på ett kafé i Schaarbeek av Brysselpolisen. Han återupplivades och fördes till sjukhus i kritiskt tillstånd. Han har sedan dess avlidit där, enligt åklagarmyndigheten.
Citera
2023-10-17, 09:59
Medlem
fitz-humes avatar
Skönt att de avlivade odjuret. Han gör nu sin evighetstjänst i helvetet.
Citera
2023-10-17, 10:00
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
De tre mest hatade länderna i den muslimska världen är Israel, USA och Sverige.
Detta sammanfaller med de svenska riksdagsledamöternas åsikt. Fast i omvänd ordning.
Citera
Medlem
lumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Det är precis det ni gör...

Hur många muslimska vänner har du?
Jag är glad att jag jobbar på ett företag där kompetens går före hudfärg och religion och kan säga att där inte är någon skillnad på folk...

Ahmed från Libanon, Idriz från Turkiet, John från USA, Sara från England, Johan från Sverige är alla precis lika kloka och fina medmänniskor.. men vi har ett par rövhål och de är Lena från Sverige, Patrick från England och Ahmed från Algeriet (namnen är fiktiva men ursprungsländerna är korrekta)

Lär är först skilja på rövhål och vanligt folk.. bete er därefter.
Det ni gör nu är att pissar på ALLA...

Tack för att du sätter ord på de känslor som speglar oss vanliga dödligas uppfattning om våra medmänniskor, särskilt vid såna här tragiska händelser. Ditt inlägg besvarar 100 % av alla rasisters snurriga utspel i linje med förhatliga pro Sverigedemokraternas sjuka sinnesvärld.

Det är en individ i obalans med sin tunga historia som mördade två andra personer från Sverige.
Citera
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskeyn
Amen!

Flashback är fylld av rasistiska rövhattar som i smyg jublar och nu eldar på stämningen så gott dom kan. Precis som dom gjorde när det skulle brännas koraner. Allt för att skapa splittringar och hat, som leder till sådana här händelser. Det må vara så att det var en skäggig Mohammed som höll i vapnet, men "vi" svenskar har försett honom med ammunition och riktat kikarsiktet mot oss.

Tror ingen på det här forumet jublar med flaggorna ute på torget när Israel bombar Gaza som muslimerna gör. Muslimer och människor som dyrkar Islam ska inte röra sig i civiliserade samhällen. Så enkelt är det.
Vart dom än kommer så förstör dom och sprider hat.

Inte alla naturligtvis för visst är det så att alla muslimer inte är terrorister, men alla terrorister är muslimer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in