2023-10-17, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wasp101
Gripen enligt radion.

Nu blir det saft och bulle med Socialtant på skattebetalarnas bekostnad.

Har han tur kanske han får många beundrarbrev av europeiska kvinnor.

Synd att de inte tog honom levandes.. nu får vi inte höra vad mer för skit han ville berätta om varför han gjorde det.. nu kan det mörkläggas och ändras på vad anledningen var.. antagligen blir det ”psykiska besvär”..
Citera
2023-10-17, 08:27
Medlem
irishrages avatar
Idioten är skjuten av polis. Belgisk polis vet hur man hanterar terrorister. Det gick snabbt att hitta smutsen.
Citera
Medlem
Så härligt att som sköt fanskapet! Äckliga terrorist
Citera
Medlem
Nedtystat på det viset att man inte visar hudfärg på vare sig BO eller förövare. Hade det varit tvärtom däremot skulle msm ha skrikit om rasism i högan sky.
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedWrongHole
De har ju redan börjat använda händelsen för att svartmåla SD. Har du sett det?
Citera
2023-10-17, 08:28
Medlem
Gunnar Strömmen sitter nu i Tv4 och säger att man ska lyssna och lita på svenska myndigheter.

Det känns tryggt
Citera
Medlem
K-Glitchens avatar
Skulle inte förvåna mig ett endaste jävla dugg om det kommer fram att mördarens hela släkt bor i Sverige sedan många år.
Förmodligen har dom bott här i 10-15 år på vår välfärd men kan inte ett ord av det svenska språket.

Svt skickar ut nån arabspråkig reporter och alla säger att det som hänt är "fruktansvärt" medan dom knappt kan hålla sig för skratt.
I bakrunden finns hans porträtt uppsatt under tända ljus och grannarna trängs för att hedra hjälten som nu får njuta av oskulder och knulla barn bredvid pedofilen Muhammed.
Citera
Medlem
Landsfaderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasp101
Gripen enligt radion.

Nu blir det saft och bulle med Socialtant på skattebetalarnas bekostnad.

Har han tur kanske han får många beundrarbrev av europeiska kvinnor.
Skjuten till döds på ett kafé. Om det blev saft och bulle på kafét eller om han får 72 oskulder i paradiset ska låtas vara osagt.
Citera
Medlem
Vargiveums avatar
Finns det några uppgifter om vilka offren kan vara?
Citera
2023-10-17, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Synd att de inte tog honom levandes.. nu får vi inte höra vad mer för skit han ville berätta om varför han gjorde det.. nu kan det mörkläggas och ändras på vad anledningen var.. antagligen blir det ”psykiska besvär”..

Bra iakttagelser, det ligger nog inte långt från sanningen.

Snart syns ett fackeltåg i varje ort, kanske i Kärrtorp mot rasism. GM var givetvis en förtryckt herre i Europa på flykt från sitt forna hemland.
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuz
otroligt hur naiv ni svenskar är om ni tror att era handlingar inte har konsekvenser. nu har ni fått smaka på allahs krafter och mer kommer vänta sig. ni skulle inte bränt vår bok från första början.

Det är väl vad jag vet inte en svensk person som bränt en koran ännu. Det har varit utlänningar som eldat böcker så inte ens där har ni rätt. Det visar att ni bara använder olika ursäkter för att utföra terrorism. Det har skett tusentals terrordåd runt om i världen och alla har olika ursäkter för varför de utför sina attacker. När de sköt ihjäl folk på en rockklubb i Paris så var det för att någon ritat några teckningar, när de sprängde i Londons tunnelbana så vet jag inte ens vad skälet var? Kanske fanns för lite te i tepåsarna på någon butik där de brukar handla
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuz
otroligt hur naiv ni svenskar är om ni tror att era handlingar inte har konsekvenser. nu har ni fått smaka på allahs krafter och mer kommer vänta sig. ni skulle inte bränt vår bok från första början.
Vadå din bok? Om du är muslim så borde du förstå och läst den där boken och att där står inget om det e halal o mörda . Så du e falsk muslim . Jag e muslim och jag e totalt emot det som hände i Bryssel . De som utför såna där e psykopater . Otrogna . Falska muslimer . Terrorister. Och det måste bekämpas.
Citera
2023-10-17, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Vart i Norrland är det få invandrare? I alla städer jag besökt senaste 5 åren i Norrland ser ut som övriga Sverige

Där jag bor har de flesta invandrare jobb och dom anpassar sig på ett annat sätt. Men googla och jämför brottstatistik ska du se. Du behöver inte tro mig

Nu handlar tråden om sinnessjuka skjutningen i bryssel. Vill inte hamna OT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in