Citat:
Det skulle förvåna mig, dessa människor ser sig som heliga krigare, martyrskapet är en biljett till himmelriket, däremot är nog inte en handling att döda sin egen familj. Men att döda otrogna går bra, sådan är fredens religion i viss tolkning, det svåra för oss icketroende eller med annan tro att vi har svårt att tolka vem som tolkar hur. Det ska vi förstås inte behöva heller, ingen ska behöva dela samhälle med religiösa extremister, dessa ska isoleras totalt i all evighet och självklart skickas ut ur Sverige (att det ens behöver sägas).
Så alla ni apologeter (låtsas-goda-svenskar) som tror att alla muslimer kräver de otrognas död, SLUTA GÅ ISLAMISTERNA OCH TERRORISTERNA TILL MÖTES! Ni är förvirrade och det är bättre att ni håller käften för att ju mer ni öppnar käften desto mer skada orsakar ni. Tror ni att en inskränkning i yttrandefriheten är det enda som islamisterna och terroristerna nöjer sig med?
Så alla ni apologeter (låtsas-goda-svenskar) som tror att alla muslimer kräver de otrognas död, SLUTA GÅ ISLAMISTERNA OCH TERRORISTERNA TILL MÖTES! Ni är förvirrade och det är bättre att ni håller käften för att ju mer ni öppnar käften desto mer skada orsakar ni. Tror ni att en inskränkning i yttrandefriheten är det enda som islamisterna och terroristerna nöjer sig med?

Väldigt spretigt inlägg ändå. Vad menar du ens med att "apologeter" och "låtsas-goda-svenskar" tror att alla muslimer kräver de otrognas död? Låter otroligt motsägelsefullt.
Samtidigt ligger det väl också inte på allas andras (dvs i resonemanget svenskar (eller apologeter/låtsas-goda-svenskars)) ansvar att trycka ner sina magreaktioner på grund av utomstående faktorer (i det här fallet mordiska terrorister)? Ska svenskars fördömanden av islamister och terrorister kväsas alltså tycker du? Ska alla hålla käften? Det om något är väl en inskränkning av yttrandefriheten.
Sorry om jag missuppfattade ditt inlägg, men jag gjorde typ 3 olika tolkningar när jag läste det vilket borde betyda att du var otydlig.