2023-10-16, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Fanskapet som dör sammanfattar fittornas äckelhet och offermentalitet. Kan inte en dö utan att gnälla som ett offer. Fast man får ju inget medlidande iom det äckliga och gurgelljuden.

Bara å tacka Koranen.
Hjärntvätten som skapade förintelsen är samma piss som står i den boken och muslimerna nu använder för att begå hemska krigsbrott.

Hade det inte varit för islam hade konflikten i området varit diplomatiskt löst sen länge.

Man kan inte resonera med någon som har din död som enda lösning.

Islam är mänsklighetens värsta påfund
Citera
2023-10-16, 13:42
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Självklart har Israel rätt att försvara sig. Men det är folkrättsbrott att angripa civila och civila mål också. Oavsett om man har rätt eller fel. Man kan inte flygbomba en 20-våningshus för att det finns vapen i källaren. Så arbetar terrorister. Inte stater...
De angriper militära mål och det är inget brott, det är ett brott att ha militära förband i civila bostadshus och låta sina kombattanterna uppträda som civila.
Dödade palestinska civila är tyvärr orsakat av Hamas agerande.
Att Hamas angrepp och dödade israeliska militära installationer och soldater är det få som är upprörda över utanför Israel.
Att Hamas medvetet slaktar civila och tar gisslan är däremot något som väcker avsky världen över, till och med i MÖ.
Citera
2023-10-16, 13:57
Medlem
YlvaVes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Jag minns när jag var liten och råkade läsa en bok om förintelsen. Boken var i formatet att varje kapitel var en ögonvittnesskildring från en överlevare som berättade om sina erfarenheter i koncentrationslägren. Det bara vände sig i magen när jag läste värre och värre saker...

Ett av kapitlen innehöll en del om en nazistisk fångvaktare som hetta Zapp eller något, som älskade att slita judiska spädbarn i två bitar, och när de var för stora för att han skulle kunna göra det så höll han dem i benen istället och slog ihjäl dem mot väggar.

Det var där och då som jag inte bara blev skeptisk till hela historien, men även då jag lärde mig att ta "ögonvittnesskildringar" med en enorm skopa salt.

Det verkar nästan ligga i deras natur att överdriva så jävla mycket de bara kan för att försöka uppnå maximal dramatisk effekt. Och till slut så går de alltid för långt och gör hela historien helt omöjlig att tro på.

Hur skulle denne Zapp kunna ha en oändlig ström av judiska spädbarn att slita i stycken? Vad skulle andra fångvaktare ha sagt? Vem fick städa? De gick över gränsen helt enkelt, de skulle hållit sig till generell misär.

En annan klassiker är ju elektriska golv och golv som öppnar sig till stora köttkvarnar. Nä, keep it believable.

Jag tror absolut att Hamas har begått fruktansvärda dåd, men de har inte slösat tid med sadistiska snuff-skådespel med fastbundna familjer som publik när de bränner och lemlästar spädbarn. Kom igen för helvete...

Jag vet inte vad som är sant och i vilken omfattning gällande vittnesmålet som länkas i trådstarten, men jag har sett videosnuttar på Hamassoldater som bär runt på skrikande israeliska småbarn i husen där de senares föräldrar har mördats, och det räckte. Det finns en djup och obotlig störning hos dessa människor, och det kändes genom skärmen att barnen anade soldaternas störda och ondskefulla avsikter bakom de "snälla" leendena och kramarna. Det är så vidrigt att jag inte vet om jag ska gråta eller bli förbannad.

Dessutom behöver man inte förlita sig på litteratur för att veta hur fruktansvärt sadistiska en del människor är. Kolla bara på hur Joseph Kony och hans våldsknarkande beundrarskara behandlade barn.
Citera
2023-10-16, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoCo
Typiska judelögner likt dem man såg under andra världskriget, om dessa saker har skett får dem gärna demonstrera lite bevis.
Vilka Judelögner. ( Under 2a Världskriget menar du?
Citera
2023-10-16, 19:15
Medlem
Akacia2050s avatar
Det motiverar fortfarande inte att fördriva och utplåna två miljoner människor.

Det är fruktansvärt men det är en helt annan magnitud på Israel som håller på att fullborda ett folkmord.
Senast redigerad av Akacia2050 2023-10-16 kl. 19:24.
Citera
2023-10-16, 19:41
Medlem
area50s avatar
Nog för att HAMAS är fyllda med religiöst hjärntvättade bestar, men var finns BILD-BEVISEN? (Jag personligen skulle inte vilja att se dom om det finns)
Att familjer sköts ihjäl medans dom åt frukost tillsammans är vidrigt nog.
Citera
2023-10-16, 19:55
Medlem
YolotheistDelusions avatar
Deras karma mognar sådär på grund av deras tidigare handlingar. Det bara är så. De ska dö.
Citera
2023-10-16, 19:58
Medlem
Israel tredje språk är ryska. Majoriteten är bara egentligen tredje generationens ryskt sionistslödder i Israel. "Same same" som i Ryssland och "same same" propagandadravel.
Citera
2023-10-16, 21:03
Medlem
Niggwards avatar
Muslimer som är barbarer? Neeeee , du skojar? Vem kunde trott
Citera
2023-10-16, 21:18
Medlem
Kim-Ju-Holts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Precis, vi är vana vid att islamister är värst. De saknar totalt känsla för andra människor, är det religionen som ordnar detta? Det är naturligtvis bara en liten klick onda män, men vi i väst saknar helt sådana onda män och det är ingen slump.

Hamas är värre än nazisterna, som jag hittills räknat som världen värsta förövare genom tiderna. Nazisterna hade dödsläger för barn men var inte stolta över vad de gjorde och dolde allt så mycket de kunde. Hamas la ut sina barnmord på nätet.

Israeler kan jag känna med, de är ändå ganska lika västerlänningar och har en demokratisk inriktning. ISIS som mördade i sina egna länder gav mig inte särskilt många känslor. Det är sådant som händer i skräpländer.
Håller med fullständigt, islam har aldrig varit en religion bara en hatyttring mot människor som inte håller med. De som bekänner sig till islam är helt utan empati och ska inte finnas i vårt västerländska samhälle, ut med dem.
Citera
2023-10-16, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retarded8
Jag menar inte att nödvändigtvis lägga värdering i detta men det är alltid Yossi Landau som intervjuas och är det främsta (och enda?) ögonvittnet till de värsta grymheterna som rapporteras. Han är källan till den nyheten om barn med avhuggna huvuden, nyheten om död gravid kvinna som fått sitt barn utslitet osv. Han verkar trovärdig och jobbar som first responder. Men anmärkningsvärt att det bara är han som är vittne, eller?

Exakt! Lite mysko, själv är jag väldigt skeptisk.
Citera
2023-10-16, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Alltid lika hotfulla inlägg du postar. God ton är tydligen inget för en jude.

Om nu bilden finns varför postar du inte en länk?

Dem är ju helt fyllda av hat. Det går inte att diskutera med en jude framförallt inte med en som hänger på FB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in