2023-10-16, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol
Då får man ju tacka Paludan och Salman för hjälpen till att detta har hänt. Vem fan trodde på allvar att koranbränningar inte skulle få några konsekvenser, fyfan vad jag mår illa på alla som tycker att den yttrandefriheten är viktigare, när svenskar nu blir ihjälskjutna p.g.a detta!

JÄVLA LANDSFÖRRÄDARE!!! MÅR NI BRA NU???

Svenskar, ha ögon i nacken ute i det offentliga säger jag bara! FYFAN!!!

Du har noll kritik mot de efterblivna som låter sig provoceras av en bokbränning? Förstår du, har du tänkt på konsekvensen för vårt öppna samhälle, om vi ger efter för det efterblivna islam?

Enda anledningen att låta dem komma hit, är att försöka förstå vad demokrati och frihet är, och ta seden dit de kommer, annars kan de likaväl återvandra dit de kom från. Vi, iaf. inte jag, vill bli kastad tillbaka många 100-tals år i utveckling.
Citera
2023-10-16, 23:59
Medlem
solstrålars avatar
Nog bara en tidsfråga innan detta händer svenskar i Sverige. Kanske dig eller mig. Glöm aldrig vilka som röstade för detta!
Citera
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Sitta och anklaga koranbrännarna för detta... Hade inte Sverige och Europa släppt in en massa muslimer hade det inte funnits något intresse för att bränna koranen och vi hade sluppit terrordåd som dessa, inte behövt inskränka våra friheter o.s.v.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Det är problemområdet Molenbeek som är den gemensamma nämnaren

”Problemområdet”.
Som om det skulle vara lika problematiskt om man bytte ut befolkningen.

Det är inget fel på området. Det är innehållet som är problemet.
Citera
2023-10-17, 00:00
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pcfreak
hur visste kameramannen att något var på g?

Jag tror jag också skulle tro något är "på G" om jag ser någon köra runt med en Ak47
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Svensk nativitet. Åka till ett främmande land med ett kristet kors på flaggan. Hur tror ni att islamister ser på det?

Samtidigt i Sverige fylkar sig svenskar på div. arabpizzerior för att på någon sorts storbildsskärm se på en fotbollsmatch.

Man orkar snart inte längre....
Därför att Svenskar har inte lärt sig än att det är det värsta säkerhetsrisk någonsin för Svenskar att åka utomlands.

Därför har flera länder mm Belgien utfärdad omedelbart inreseförbud i landet mot Paludan.
Man lagar om hets mot folkgrupp,
eller risk för landets säkerhet.
Citera
Medlem
4-4-2s avatar
Muslimer lär väl tiga i vanlig ordning istället för att kraftsamla och rensa upp i egna led.
Citera
Medlem
Vad fan håller de på med på Svt och sr? Sjukt ju att de avslutar alla sändningar om detta.
Citera
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol
Hur fan kan du tycka att detta är OK??? Två svenskar är nu mördade p.g.a detta HAVERI! Det räcker att utvisa, stoppa invandringen från dessa jävla länder, men jag kommer fan inte tycka att detta är ett ok pris för den fjantiga yttrandefriheten!

Jag tycker då inte att man sa vika sig ner för muslimerna. De ser det som svaghet och i slutändan kommer många huvud att rulla på grund av sådana som du.
Men det förstår inte du för du ser bara i närtid men fattar inte att vi i långa loppet kommer att lida ofantligt mer ifall ni låter de köra över er.
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
ja, den där gula beppe-hatten i bakfickan får mig att tro att bilden är äkta. fy fan alltså, man vill ju bara kräkas

Man ser ju Sverige tröjan under hans tröja också.
Citera
Medlem
Made.to.suffers avatar
Fy fan bilderna och filmen.
Citera
Medlem
Gärningsmannen har naturligtvis gått och gömt sig som en hund. Helt obetydlig sopa men som kommer "kämpa" till sista stund -> då han blir hittad (inom 3-36h) och sen så vips hade även han "utfört sitt (upplevda) kall" i tillvaron för att sedan bli ännu mer bortglömd, än han redan var, i fängelset eller graven.

Mänskliga fantasier pga delirium är så extra tragiskt och meningslöst när det påverkar så många andra människor än dom själv.

Tänk om han hade kunnat se in i sig själv i framtiden och haft förmågan att inse att han behövt söka hjälp i tid. Hade undvikit minst 15 förstörda liv i ett helt annat land (Sverige) som resultat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in