2023-10-16, 23:08
Medlem
Nickeess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kexchoklad123
Kan nog vara det här som utlöser dåd även på hemmaplan. Vapen är ju lika lätt att komma över i landet som godis så gissar att fler galningar kan komma att slå till.

Vad fan har hänt med Sverige? Hur lyckas man ens med detta konststycke?

Vi var många som varnade för de eventuella konsekvenserna av koranbränderna. Helt ärligt är jag förvånad att det tog så lång tid.

Sprider man hat får man hat tillbaka. Grattis Sverige.
Citera
Medlem
Här är en video på det där diarré ansiktet som gjorde det, han pratar själv.

https://www.youtube.com/shorts/7yVX9fqJCW0
Citera
Medlem
Hjärtat går sönder! Snälla ni! Är det ett barn/tonåring som är i bilen i gul tröja/jacka och som man sedan gör hjärt och lungräddning på i en annan video? Vad tror ni? 😭❤️
Citera
Medlem
Vad håller Svt på med?? hur fasiken kan de få detta och allt annat att det är synd om islamisterna. Nu börjar det bli pinsamt och bra att många partier belyst hur vänstervridet Svt och Sr är. Se till att stoppa alla palestina demonstrationer.nu. Ut med dessa våldsverkare och stenåldersmänniskor från vårt samhälle. Hårdare tag nu, flumsossarna lägg ner och ta med er vänstern när ni avvecklar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Japp, någonting går hon på. Sluddrar, sitter och fnittrar och pratar osammanhängande och segt.

Fan vad jag ångrar att jag såg bilden på han som fick halva huvudet bortskjutet, det är ju när han går tillbaka och drar av sista skottet i filmen.

har sett mycket, men det där var riktigt riktigt otäckt.
Såg också filmen på X. Riktigt jävla vidrig.

Och fan ta er alla i tråden som bortförklarar detta med SD, bokbrännare och allt annat.
Ni kunde lina gärna skriva ”höhö de mördade svenskarna får skylla sig själv för de är svenskar”.

Passar det inte att leva i ett land med demokrati och yttrandefrihet så flytta! Kroka arm med en muslim och emigrera nu.

Förrädare.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKlimatkris
Ditt sätt att se på saken är skrämmande. Hoppas du tillhör en försumbar minoritet.

Skrämmande men sann, eller vad menar du? Hur då skrämmande?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Filuren80
Finner inga ord...

Fyfan kanske värsta jag sett på länge , tråkigt att sådana bilder sprids, må hans familj massa kärlek och varma kramar.
Citera
2023-10-16, 23:09
Medlem
Är det några som firar i Stockholm o Malmö, med Hamas-flaggor och njuter? Skulle inte förvåna mig.
Reinfeldt får väl fortfarande kärleksbrev från muslimer.
Citera
2023-10-16, 23:10
Medlem
Tuttarna-I-Soppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeministSlayer
Hon verkar på fullt allvar svinpackad.

Oj satan! Ser nu.. Uppenbart påverkad av något. Sprit eller någon form av lugnande?
Citera
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilgames
Det är ett betydligt större problem att vi tagit in så många i Europa som anser att koranbränning ska medföra dödsstraff.

Det är lite som att släppa in ett gäng björnar i sitt vardagsrum och sedan säga åt sin familj att inte ge dem anledning att döda.

Invandring har inte med saken att göra. Det går att resa in med turistvisum och begå terrordåd.
Citera
Bannlyst
Skytten med namn och bild
https://x.com/intelligencefnt/status/1714023489282200062?s=61&t=pADJk-ugHxOvV5v2gpUgSQ
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Den videon jag ser så jagar han efter ett specifikt offer in i en byggnad

En video visar den misstänkte gärningsmannen svära trohet till IS och hävda att han "precis dödat svenskar".
Senast redigerad av Ajabaja555 2023-10-16 kl. 23:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in