2023-10-16, 22:17
Medlem
Svartskallarna gör allt de kan för att ta död på oss svenskar.
Dom har tagit över vårt land men de är inte nöjda så, dom ska även ta död på oss.
Man kan inte ens vistas utomlands längre.

Hoppas alla ni idioter som tycker att Europa ska ta in hela Mellanöstern är nöjda med utfallet.

Citera
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Grip och åtala Jomshof, Salwan Momika. De har blod på sina händer!
Idiot. Gripa och slänga ut muslimkramande packet tillsammans med muslimerna.
Citera
Bannlyst
https://www.krimfup.se/articles/tva-svenskar-skjutna-i-bryssel-bar-landslagstrojor-vid-handelsen

Citat:
Matchen mellan Belgien och Sverige fick avbrytas trotts vädjan från den Belgiska polisen om att matchen skulle fortsättas att spelas.

Vad i helvete tänker belgisk polis med ?
Skulle de fortsätta spela trots 2 mord på svenskar ?
Spelar inte svenska roll liv längre ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Härligt hur SVT upprepar ”skjutning” och ”skottlossning har ägt rum” 20 gånger men totalt glömmer bort terroristattentat och allah akbar som skreks. Tydligen finns det heller ingenting enligt SVT som tyder på att de attackerades för att de var svenskar. Enligt SVT säger videon på mannen ingenting om sverige eller svenskar. Stämmer det?

Från Expressen idag

"Vissa delar av händelsen fångades på film. I den ser man hur en man iklädd en orange reflexjacka och en vit hjälm jagar flera personer med ett automatvapen samtidigt som han skjuter flera skott. I en video hör man den påstådda gärningsmannen skrika ”Allahu akbar” före han avlossade sitt vapen.

Svär trohet till IS i video
I en annan video, som mannen själv publicerat på sociala medier, svär han trohet till terrorgruppen IS.

”Jag tackar Gud. Här är Abulsalam. Ni som gillar det eller ogillar är jag mujahid för Allah inom Islamiska Staten, IS. Vi lever för vår religion. Vi dör för vår religion. Vi tackar Gud. Er bror Abulsalam hämnas för muslimer och nu har jag dödat tre svenskar. Jag tackar Gud. Jag kommer att möta Gud och profeten med Glädje.”

Efter dådet flydde den misstänkte mannen platsen på ett tvåhjuligt fordon. Han uppges fortfarande vara på fri fot."
Citera
2023-10-16, 22:18
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbc
Folk tror vanliga muslimer stöttar det här attentatet. Det stämmer inte. Muslimer är först att fördöma detta. Kolla kommentarerna bara.

Jomshof kommer väl gå ut och kasta eld på brasan och skapa mer farligheter för svenskarna och Kristersson kommer väl göra bort sig ännu mer och kräva längre straff för attentat utomlands som drabbar svenskar. Detta är SDs fel och de ska ta på sig det här attentatet.

Det var många svenska muslimer som jublade över Hamas attack.
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
SD borde be om ursäkt för att ha satt svenskar i livsfara p.g.a. koranbränningarna och all islamofobi. Inte för att det ursäktar terrorism såklart, men ändå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Muslimer har precis som du är inne på aldrig någonsin utfört terrordåd i Europa innan sommarens koranbränningar. Så slutar vi bara bränna koranen kommer muslimen bli en fredlig, civiliserad person som bara vill vara snäll.
Man ska inte döma miljarder människor efter vad en psykisk sjuk person gjorde ?
Citera
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BamBamFunkhouser
Kalla kriget ser ganska sött och charmigt ut just nu.

Jag satt faktiskt och tänkte på det häromdagen, att man faktiskt längtar tillbaka till den rädslan. För den hade också ett hopp med sig, att kanske så smäller de inte av atombomberna. Men den här soppan ser jag inget kanske-scenario för hur detta ska kunna gå bra för oss.
Citera
2023-10-16, 22:19
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Pajasen på TV4 sa samma sak. Att det skulle vara en slags hämnd för vad Israel gör mot Gaza och att Hamas och andra grupperingar lyckats sprida budskapet att sprida osäkerhet i världen. Bullshit.

Det var riktat mot svenskar som bar svenska landslagströjor pga det som hänt i Sverige. Enligt översättningar av det terroristen skrivit på sin facebook och sociala medier.

Propaganda och damage control håller man på med nu.

Wow..så enligt TV4 är det hela Israels fel. En utav de snabbaste slutledningar utav Tv4, vad tog det..2 timmar typ ?
Citera
Medlem
Försöker få svar på detta: Vad tror ni om.
1, Den som filmar - Är det en terroist också? Pratar väl arabiska? Då är det fler.
2, Är han klädd för att smälta in på fotbollsarenan. Alla som arbetar vid planen har orangea västar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Detta trodde jag inte om Bojan. Fan vad ärlig och bra han var till skillnad ifrån Reinfeldt som bara smet iväg

Säger inte emot dig men skulle ju kunna vara så att Reinfeldt lämnade eftersom han blev kallad till krismöte i form av ordförande i SvFF?
Citera
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Det gör han visst. SVT sprider rena lögner. Naturligtvis är det ingen slump att svenska fotbollssupportrar avrättas i Bryssel. Fy fan för SVT!!!!!

[/url]

Var uppmärksamma på mediernas försök till damage control nu, man vill undvika att säga att svenskar var måltavlor och istället skylla på att de var helt slumpmässig utvalda offer. Detta var direkt riktat mot svenskar! Ingen tvekan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in