2023-10-16, 21:30
Medlem
GM:s facebook är nerplockad, här är archive-länk samt de två videoklipp han laddade upp ikväll:

https://web.archive.org/web/20231016185929/https://www.facebook.com/people/Slayem-Slouma/pfbid02mHK86LiYEGLbKWqNY7TTVKMcBPQtenudVoXzSGtGsJP FzWwaNGx1gZpe8Nf5rnMMl/

https://gofile.io/d/ZsHo1P - videoklipp
Citera
Medlem
brunnsangs avatar
sverige har väl typ 120 pers som jobbar i bryssel politiker + stor drös medarbetare... Kanske nån topdog som strukit med?
Citera
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Och Allah är kung av Islam typ?

Allah betyder Gud.
Citera
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brattleser91
Någon som kan recapa vad som sades i TV6-sändningen före match när det var tyst minut? Har dom nämnt det och diskuterat kring det? Jag tittade utan ljud i början och tyckte mig se en tyst minut, och sen såg jag notiserna om händelsen.

Alltså måste allt ha varit känt när matchen blåstes igång vilket gör det helt obegripligt att matchen startades.

Den enda förklaringen jag kan se är att dom har gjort en säkerhetsbedömning att inte vilja släppa ut tiotalstusen från samma plats och därför bara kör på med matchen. Fortfarande obegripligt enligt mig dock. Borde avbrytas i paus.

Tyst minut för döda Israeler och palestinier.
Citera
Medlem
ZigiWigis avatar
Givetvis flyr det fega aset Reinfeldt arenan, han om någon borde ju kunna gå ut o kramas med den skäggiga mannen.

Många som har blod på sina händer nu...
Citera
Medlem
Fy fan alltså, tar ju aldrig slut detta.. Belgien, Frankrike, Sverige är alla snart förlorade för islam om det inte redan är det..
Citera
2023-10-16, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fbc
Detta är SD och alla inavlade incels fel som inte kan se skillnad på en islamist, en koranbrännare och en muslim.

Tror du att dom skjutna svenskarna är incels och trodde att muslimen med automatvapnet var en koranbrännare? Var SD på platsen? och i vilket sammanhang?
Senast redigerad av buzzerbuzzer 2023-10-16 kl. 21:35.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Varför ska matchen stoppas? Fotboll skulle fan inte existera i Stockholm om man stoppade matcher så fort någon blivit skjuten.

Värdelös jämförelse. Detta handlar om att terroristen fortfarande är på fri fot och på väg mot arenan vad det verkar och det kan dessutom finnas fler terrorister ute efter att döda svenskar. Hotbilden är stor.
Citera
Medlem
vancover89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamplight99
Höjden av ironi att Reinfeldt fick eskorteras i säkerhet från matchen.
det så det är i verkliga livet dom viktigaste person först
Citera
Medlem
BlackPetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Någon som vet varför han skjöt just svenskar?
Om det nu är ett muslimskt terrordåd så är det väl ingen större etnisk skillnad mellan svenskar och belgier..

Det är en islamist som skjutit svenskar som hämnd för koranbränningarna.

#bränn100till
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Skickade Israel ett hot till Sverige tidigare idag?

"Diasporaministern gör sig beredd att åka tillbaka till Tel Aviv. Han ser den svenska flaggan som sitter på DN:s skyddsväst.

– Sverige? Ni har stora utmaningar hos er. Sov med ögonen öppna, säger han."

Israel ser Sverige som ett antisemitiskt land (araber är också semiter men han avser judar)

Kan detta var en hämnd av Israel.
Min fiendes fiende är min vän
Israel är mycket väl medvetna om vilka som är judars fiende, och även vanliga hederliga svenskars fiende, i Sverige! De varnar Sverige för att vi släppt in dessa galna hundar i vårat land!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hjallbo4ever
Känns inte helt riskfritt nä. Reinfeldt är tydligen evakuerad till arenans underjord enligt gp.se
Hade varit karma och poetisk rättvisa om äggskallen hamnat i vägen för kulorna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in