2023-10-15, 10:28
Medlem
Mojriks avatar
Enligt podden Sanning och konsekvens ska en svensk influencer dejta en ökänd kriminell man. Vilka kan detta röra sig om???

Ledtrådar man får i podden är att brottet mannen har dömts för inkluderar ”pistol i munnen” och de har troligtvis börjat dejta när han har suttit inne. Jag har inte hittat någon FUP som stämmer in så jag behöver hjälp av er Flashback-grävare!

Länk till podden: https://www.podplay.com/sv-se/podcasts/nyheter24-sanning-konsekvens-35373/episodes/smask-om-okanda-mannen-influencern-chockerande-fakta-om-ani-jewels-och-bingo-lagger-ut-video-dar-vi- faaar-se-nar-julia-175162251 ca 26 minuter in.

OBS det är inte samma influenser och kriminell som skrivs om i https://www.flashback.org/p83357772
Senast redigerad av Mojrik 2023-10-15 kl. 10:40.
Citera
2023-10-15, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojrik
Enligt podden Sanning och konsekvens ska en svensk influencer dejta en ökänd kriminell man. Vilka kan detta röra sig om???

Ledtrådar man får i podden är att brottet mannen har dömts för inkluderar ”pistol i munnen” och de har troligtvis börjat dejta när han har suttit inne. Jag har inte hittat någon FUP som stämmer in så jag behöver hjälp av er Flashback-grävare!

Länk till podden: https://www.podplay.com/sv-se/podcasts/nyheter24-sanning-konsekvens-35373/episodes/smask-om-okanda-mannen-influencern-chockerande-fakta-om-ani-jewels-och-bingo-lagger-ut-video-dar-vi- faaar-se-nar-julia-175162251 ca 26 minuter in.

OBS det är inte samma influenser och kriminell som skrivs om i https://www.flashback.org/p83357772

Varenda rappare i Sverige är kriminell, musiker och influencers umgås titt som tätt.
Inte direkt förvånande att de då dejtar.
Citera
2023-10-15, 10:59
Medlem
note-its avatar
Han är väl farlig och spännande helt enkelt. Inget konstigt alls.
Citera
2023-10-15, 11:01
Medlem
Mojriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Varenda rappare i Sverige är kriminell, musiker och influencers umgås titt som tätt.
Inte direkt förvånande att de då dejtar.

Det är iof sant. Men det rycktas om att influencern är 35+ och de flesta rapparna idag är väl mycket yngre?
Citera
2023-10-15, 11:04
Medlem
Citat:
Det är iof sant. Men det rycktas om att influencern är 35+ och de flesta rapparna idag är väl mycket yngre?

Är väl en medelålderskris... som vanligt.

Om 2 år skapar hon sedan en vlogg där hon tycker synd om sig själv och "kände sig utnyttjad av honom".
Citera
2023-10-15, 11:10
Medlem
GodSosses avatar
Citat:

Mycket yngre och mycket negre.
Citera
2023-10-15, 11:13
Medlem
Att vara så kallad influencer har absolut ingenting med normal intelligens att göra, snarare motsatsen. Detta har bevisats om och om igen. Just saying.
Citera
2023-10-15, 11:13
Medlem
Mojriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Han är väl farlig och spännande helt enkelt. Inget konstigt alls.

Jo jag förstår mekanismen bakom men jag är nyfiken på vem mannen är. Jag hittar ingen man vars brott inkluderar ”pistol i munnen” och som nyligen muckade.
Citera
2023-10-15, 11:23
Medlem
Citat:
Jo jag förstår mekanismen bakom men jag är nyfiken på vem mannen är. Jag hittar ingen man vars brott inkluderar ”pistol i munnen” och som nyligen muckade.
Milutin Vildsvinet?
Citera
2023-10-15, 11:32
Medlem
Mojriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Milutin Vildsvinet?

Intressant, han ska jag kolla upp!
Citera
2023-10-15, 12:12
Medlem